پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

روز گذشته مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای از سمت خود استعفا کرد.

بازی فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز گذشته محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه با ارسال نامه ای به هیأت مدیره این باشگاه، از سمت خود استعفا داد. متن نامه به این شرح است:

هیأت مدیره محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

با سلام و احترام و سپاس از حمایت ها و همراهی‌های همه جانبه در طول دوران مسئولیت؛ از آنجا که در مقطع فعلی با صعود از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا افق روشن موفقیت و ثبات تیمی علیرغم مشکلاتِ فراهم شده، پدید آمده و همچنین به همت همگان از جمله حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل محترم و تلاش شبانه روزی هیات مدیره و اعضای باشگاه و غیرت و جنگندگی بازیکنان و کادر فنی و همراهی و پشتیبانی هواداران باغیرت، استمرار قدرتمندی تیم فوتبال و فعالیت‌های دیگر تیم ها در مراحل ارزشمند مدعی بودن در لیگ و حذفی محقق شده، با توجه به تاکید رسمی یکی از دستگاه‌های محترم نظارتی مبنی بر عدم بکارگیری بازنشستگان، بدینوسیله استعفای رسمی خویش را از مسئولیت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تقدیم می‌نمایم.
با آرزوی موفقیت و سربلندی سپاهان کبیر


و من الله التوفیق

محمدرضا ساکت

کد خبر 813886
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Arash IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    4 3
    آقا چرا از در بیرون تان میکنند از پنجره می پرید دوباره داخل. شما آقای ساکت به همراه آقایان اسلامیان ترابی کفاشیان علیرضا رحیمی همیشه اینطوری بودید و چنان به این صندلی ها چسبیده اید مثل امثال فتح اله زاده که با تینر هم نمیشود شماها را از فوتبال حذف کرد و کنار گذاشت.
    • حمیدرض IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      3 0
      دقیقا باشما موافقم این اقا حالام بازیشه وگرنه شما چندسالی هست که بازنشستید ولی چرا برگشتی وشدی مدیرعامل فولاد شما که میدونستی چون بازنشسته ای بهت گیر میدن البته همه چیژش دشت خودتون با یک تبصره حله
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    4 2
    احتمالاً پست بهتر و حساس تری در نظر دارن براش شک نکنید!!!!!
  • محمد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    5 4
    درویش بازنشسته نیست؟؟ نمیدونید یا نمیخاید بفهمید!
  • علی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    6 1
    اونوقت امثال تاج و نصیر زاده و قنبر زاده و درویش بازنشسته نیستن؟!!!!!!!!!!!
  • سیدمحمد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    2 2
    امثالی مثل ساکت بایستی برای به هدر دادن بیت المال [دادن پولهای خارج از ضابطه به بازکنان و...] برکنار و بعدهم محاکمه شوند . چرا چنین نمیشود و به نوعی فرار میکنند علت چیست؟!!!
  • بهزاد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    شک نداره چون می‌دونه قبول نمی کنن مثلااستعفا داده.چون اون افرادی که باید قبول کنند آدمای خودش هستن.چراهمون موقع که سپاهان بخاطره بی تدبیری همین آقا۳امتیازبه تیم عربستانی هدیه داد.استعفانداد.