جایگزینی که مقامات آمریکا برای جمهوری اسلامی در نظر گرفتند، نشان می‌دهد که اساساً معیاری به نام مردم ایران برای واشنگتن وجود ندارد.

منافقین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جام جم، ویدئویی از «پومپئو» رئیس اسبق سازمان جاسوسی سیا و وزیر خارجه آمریکا در دولت ترامپ در مهر ۱۴۰۲ منتشر شده که در جمع سازمان تروریستی مجاهدین خلق با حضور مریم رجوی در حال سخنرانی است. بخشی از صحبت‌های «پومپئو» مربوط به سلطنت طلبان و حامیان پهلوی بود.

وزیر خارجه سابق آمریکا در جمع تروریست‌ها می‌گوید: «بقایای شاه سابق در سال گذشته نتوانست هیچ جریان موثری را جلب کند. سلطنت طلبان وقتی بر همکاری با سپاه تاکید کردند ماهیت خود را نشان دادند. ایران به چیزی نیاز دارد که شبیه به حاضران در این سالن (منظور تروریست‌های مجاهدین خلق) باشد.»
این قسم اظهارات مسبوق به سابق است. فهرست بالایی از مقامات ارشد آمریکا وجود دارند که از سازمان تروریستی مجاهدین خلق به عنوان آلترناتیو جمهوری اسلامی نام برده‌اند.

سال گذشته، «پومپئو» در روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ نیز در نشست منافقین گفت: «می‌خواهم [سخنرانی خود را] با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی شروع کنم. شورای ملی مقاومت ایران تحت رهبری او در حال پی‌ریزی یک جمهوری آزاد، مستقل و دموکراتیک در ایران است!»
«مایک پنس» نایب رئیس‌جمهوری دولت ترامپ تیر ۱۴۰۱ در کمپ مجاهدین خلق گفت: «یکی از بزرگترین دروغ‌هایی که رژیم حاکم به خورد دنیا داده این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. حال آن‌که یک جایگزین وجود دارد، یک جایگزین کاملاً سازمان‌یافته، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی.»

«پنس» می‌گوید: «بگذارید از مریم رجوی و همهٔ کسانی که اینجا در اشرف ۳ گردهم آمده‌اند قدردانی کنم که به‌مردم خودتان در ایران امید می‌بخشید. تعهد کانون‌های شورشی شما به دموکراسی، حقوق‌بشر و آزادی تمامی شهروندان، نمایی از یک ایران آزاد و الهام‌بخش جهان است.»

نایب ترامپ ادامه داد: «رژیم تهران می‌خواهد دنیا را فریب دهد تا باور کند که تظاهر کنندگان در ایران می‌خواهند به دیکتاتوری شاه بازگردند. اما من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم ما فریب دروغ‌های آن‌ها را نمی‌خوریم. پس بگذارید از همه شما بپرسم، همین جا، تا همه دنیا بشنوند: آیا مردم ایران می‌خواهند یک دیکتاتوری را با دیکتاتور دیگری [شاه]جایگزین کنند؟»
«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مرداد ۱۴۰۱ گفت: «یک جایگزین عملی [در ایران] وجود دارد، جایگزینی که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت (نام خود انتسابی منافقین) در داخل ایران برای ایجاد آن تلاش می‌کنند.»
«ژنرال جونز» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور اوباما نیز سلطنت طلبان را فاقد پایگاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: «مردم ایران استبداد و دیکتاتوری را رد می‌کنند، چه شاه باشد و چه آخوندها.» مشاور امنیت ملی اوباما پا را فراتر گذاشت و مریم رجوی را «توماس جفرسون» ایران نامید! جفرسون یکی از هفت بنیان‌گذار ایالات متحده و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال آمریکا است.

«ژنرال جونز» گفت: «مردم در انتظار آینده‌ای هستند که در آن یک جمهوری منتخب برقرار شود که به‌انتخابات آزاد و برابری جنسی، مذهبی و قومی و یک ایران غیر اتمی اعتقاد داشته باشد که در صلح با همسایگانش باشد. این‌ها همان نکات برجسته برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای آینده ایران است که من آن را اغلب یک سند جفرسونی توصیف کرده‌ام.»
رویه سفیدسازی این سازمان تروریستی از دولت اوباما شروع شد. هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا در سال ۲۰۱۲ منافقین را از فهرست سازمان‌های ترویستی آمریکا خارج کرد.

دولت ترامپ نیز رویه سفیدسازی را ادامه داد. اتحاد علیه ایران هسته‌ای (UANI) یکی از ضدایرانی‌ترین نهادهای غربی است که خود را موظف به قطع شریان‌های حیاتی اقتصادی ایران می‌داند. این نهاد تروریستی در مهرماه ۱۳۹۸ به صورت موازی دو اجلاس موسوم به گردهمایی بین‌المللی برای آینده ایران و نشست سالانه UANI درباره ایران را در نیویورک برگزار کرد. سخنران ویژه نشست سالانه وزیر خارجه وقت آمریکا یعنی پومپئو بود.

این نهاد در زمره معدود نهادهای حاضر در آمریکاست که اعضای آن ائتلافی از سیاستمداران دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا و مقامات امنیتی ناتو می‌باشند.

نهاد تروریستی اتحاد علیه ایران هسته‌ای با این عقبه قدرتمند از ناتو و متحدان آمریکا، گردهمایی آینده ایران را برگزار کرد. «مارک والاس» رئیس اتحاد علیه ایران هسته‌ای در رابطه با این گردهمایی گفت: «این اولین بار در تاریخ از زمان انقلاب ایران است که چنین طیف گسترده‌ای از رهبران و نمایندگان گروه‌های اپوزیسیون ایرانی در یک کنوانسیون برای آینده ایران گردهم می‌آیند.»

منظور رئیس اتحاد علیه ایران هسته‌ای از طیف گسترده مخالفان نظام، گروه‌های تجزیه طلب ذیل بود: حزب مرکزی آذربایجان، جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز (الاحوازی)، حزب خلق بلوچستان، سازمان چریک‌های فدایی خلق، حزب دموکرات آذربایجان جنوبی، سازمان خبات کردستان ایران، کنگره ملیت‌های ایران فدرال (اعضا: حزب ادعایی تضامن دموکراتیک اهواز، حزب دموکرات آذربایجان، حزب دموکرات کردستان، حزب کوموله کردستان، سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران، شورای موقت سوسیالیست‌های چپ ایران) و سازمان مجاهدین خلق!

این جمع تجزیه طلب و تروریست در کنفرانس کذایی آینده ایران نشان داد که راهبرد آمریکا در قبال کشورمان مشخص است. در راهبرد آمریکا اساساً ایرانی وجود ندارد که بخواهد شکل و نظامی داشته باشد. افرادی نظیر مصی، گلشیفته و کریمی نیز صرفاً عروسک‌های نمایش هستند که پس از اتمام انقضاء به سرنوشت "زم" دچار خواهند شد.

کد خبر 815886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 133
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • رها IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    72 2
    کی میشه اعدام پمپئو روببینیم
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    52 1
    خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    39 3
    ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت سازمان های بین المللی از خط قرمز عبور کرده‌ است. که ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از خط قرمز در نوار غزه عبور کرده‌ است. شهادت ۱۸۶۰۸ نفر در نتیجه ۶۹ روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه/ شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۶۰۸ نفر خبر داد. و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در این مدت ۶۹ روز است که در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    37 0
    و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها جنایتکار سکوت اختیار کرده اند. تعداد شهدای غزه به ۱۸۶۰۸ نفر رسید/ شمار شهدای فلسطینی به ۱۸۶۰۸ نفر افزایش پیدا کرده و تعداد مجروحان به ۵۰۵۹۴ نفر رسیده است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    40 0
    آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    40 1
    کودک‌کشی، نسل‌کشی و وحشی‌گری در ذات صهیونیست‌ها است. آمریکایی‌ها هدایت، مدیریت و حمایت جنگ غزه را بر عهده دارند.
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    34 2
    عصبانیت و ناراحتی شدید امروز اسرائیلی‌ها بعد از جنگ دو ماهه از این است که با حدود ۴۰ هزار سرباز جنگی به شمال غزه حمله و این منطقه کوچک را با یکی از شدیدترین بمباران‌های تاریخ ویران کرده است ولی حماس همچنان پا برجاست و جالب‌تر از همه اینکه با آن همه کشتار بی‌پناهان غزه‌ای، در نظرسنجی ۱۴ نوامبر از فلسطینیان در غزه و کرانه باختری که توسط مؤسسه جهان عرب برای تحقیق و توسعه انجام شد، ۷۶ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که دیدگاه مثبتی در مورد حماس دارند.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    28 0
    اگر چه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه توسط آمریکا برای چندمین بار وتو شد و بار دیگر دروغ بودن حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد ولی در این مورد توجه به دو نکته حائز اهمیت است. یکی این که جبهه مقاومت و مشخصاً حماس توانسته است تا یک اجماع بین‌المللی را برای ایجاد آتش‌بس و حمایت از حقوق غیر‌نظامیان ایجاد کند. دومین نکته این است که ایالات ‌متحده به دلیل حمایت کورکورانه خود از رژیم منحوس صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد تبدیل به بازیگری منفعل در بحث‌های حقوق بین‌الملل شده است.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    31 0
    آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون به بهانه مقابله حماس به همراه اسرائیل جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار متأسفانه که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    27 0
    حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است. حملات رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت جنگی و علیه بشریت است. کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند. حملات (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از 19 هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    27 0
    اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    30 1
    سکوت مجامع حقوق بشری در مقابل جنایات صهیونیست ها بیانگر فقدان انسانیت و تبلور وحشی‌گری اسرائیلی ها است .
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    31 1
    غرب جنایت‌های نتانیاهو را نادیده گرفت. غرب جنایت‌های ارتش اسرائیل را نادیده گرفت. جنایات امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا مصداق بارز جنایت جنگی در غزه است.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    30 1
    اتحادیه اروپا جنایتکار صحنه‌گردان جنایات علیه روسیه بوده است. کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای اوکراین جنایتکار را تامین می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند پس اتحادیه اروپا جنایتکار در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم است و نه مدعی حمایت غرب از اوکراین تجاوز به روسیه محسوب می شود. حمایت ناتو از اوکراین تجاوز به روسیه محسوب می شود. خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    31 2
    آمریکا در کنار اسرائیل در حال جنگ در غزه است. غرب در کنار اسرائیل در حال جنگ در غزه است. ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است. اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. ایران هزینه های برجام را پرداخت کرد ولی خیانتکاران و جنایتکاران سگ دست نشانده کاخ سفید از سال 2015 تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند. سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2011 داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    32 0
    در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    29 12
    در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    28 1
    اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    31 1
    فرانسه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. آلمان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    25 1
    غربی‌ها جنایتکار با تصویب قانون از برهنگی و همجنس‌بازی دفاع می‌کنند و پوشش اسلامی حجاب را ممنوع می‌کنند. بعد به مسلمانان اعتراض می‌کنند که حق ندارید برای نوع پوشش شهروندان‌تان قانون بگذارید!
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    25 1
    در دهه 90 تروریست‌های تکفیری داعش به نیابت از آمریکا، اسرائیل و انگلیس به قتل‌عام مردم سوریه و عراق افتادند تا به اصطلاح خلافت داعش تأسیس کنند. اما محور مقاومت چنین اجازه‌ای به نظام سلطه نداد و کمر داعش را شکست. و امروز این مقاومت است که به سراغ غده سرطانی در منطقه رفته و آن را زیر ضرب گرفته است و ان‌شاءالله تا محو این غده این ضربات تداوم یابد.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    25 2
    دوستان رژیم کودک کش صهیونیستی حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    24 0
    آمریکا خود بزرگترین حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی در حملات همه جانبه به باریکه غزه به شمار می‌آید. آمریکا تا کنون چند صد میلیون دلار تسلیحات برای اسرائیلی‌ها ارسال کرده است. اخیرا نیز دولت بایدن با استفاده از اختیارات اضطراری و بدون مراجعه به کنگره، بیش از ۱۴ هزار گلوله تانک برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده است. حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی ادامه دارد که تلفات غیرنظامیان در باریکه غزه به بیش از ۱۸ هزار کشته و حدود ۵۰ هزار مجروح رسیده است.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    29 1
    پومپئو به همراه ترامپ به علت ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بین المللی بغداد باید در دیوان بین المللی کیفری محاکمه شوند.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    28 2
    پومپئو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    25 1
    پومپئو جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    24 2
    دونالد ترامپ بی ادب رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    28 1
    جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    25 2
    باید نیرو‌های آمریکایی و ترکیه‌ای از عراق خارج شوند باید نیرو‌های آمریکایی و ترکیه‌ای از سوریه خارج شوند
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    25 3
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 2
    حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 0
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 1
    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    17 0
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    15 0
    اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    آمریکا جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد. اسرائیل جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد. در این مدت 69 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    23 0
    به نفع آمریکا است که دست از جنایت بردارد. به نفع رژیم صهیونیستی است که دست از جنایت بردارد.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 0
    نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. نمایند آمریکا جناینتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار در این مدت 2 ماه و 9 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 9 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    24 0
    صهیونیست ها، تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 0
    جو بایدن ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است. نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است. آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد. وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است. اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است. که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    دولت آمریکا مسئول اصلی قتل‌عام 20 هزار فلسطینی است
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    آمریکا جنایتکار و غرب جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    واشنگتن شریک قتل عام ملت فلسطین است. واشنگتن شریک قتل عام مردم غزه است.
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    جامعه جهانی برای متوقف کردن جنایات جنگی اسرائیل و امریکا و انگلیس اقدام فوری کند
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    آمریکا جنایتکار با وتوی آتش بس حکم اعدام ده‌ها هزار فلسطینی را صادر کرد. آمریکا جنایتکار بار دیگر ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
  • حزب الله سعید IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    17 0
    اره بیا راه بازه مردک کفتار بی شرف کوره پوره تو با اون زنیکه کفار بی همه چیز جنایتکار تیکه تیکه تون میکنیم نزدیک ایران بیایید یک مشت کثافت ضد ایرانی بی شرف مضل سلطنت طلبها و منافقین و غیره اینجا جمهوری اسلامی تا ضهور امام زمان یا علی یاعلی یاعلی یا مهدی یا مهدی یا مهدی یا حسین یاحسین یا حسین قلب ماست 🇮🇷❤🌹🇮🇷❤🌹🇮🇷❤🌹🇮🇷❤🌹
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    17 0
    وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    سازمان های بین المللی تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری کرده اند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    سوال اینجاست که پس چرا شورای امنیت سازمان ملل متحد رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    آمریکا جنایتکار برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل جنایتکار پاداش هم میدهد.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    24 0
    دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 0
    دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    موضع آمریکا خصمانه و غیر اخلاقی و نقض صریح تمامی ارزش‌ها و اصول انسانی بود که سیاست آمریکا، این کشور را در جنایت نسل‌کشی و پاکسازی نژادی و جنایت‌هایی که نظامیان اسرائیلی در نوار غزه و کرانه باختری و قدس انجام می‌دهند، شریک می‌کند. او هشدار داد که این سیاست برای جهانیان به یک خطر تبدیل شده و امنیت و صلح بین المللی را تهدید می‌کند.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    13 0
    ارتش صهیونیستی به شیر نوزادان نارس هم رحم نکرد ارتش صهیونیستی از رساندن شیر به ۱۲ نوزاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان غزه ممانعت کرد.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    9 0
    غرب پشت اوکراین را خالی می‌کند؟
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    17 0
    ما از سال 1357 تاکنون آمریکا جنایتکار را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار به رسمیت نمی شناسیم
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    بنده از حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در شرق سوریه استقبال می کنم
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    23 0
    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    12 0
    کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در جنگ تحمیلی هشت ساله هم تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است. نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    17 0
    حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جان‌باختگان ناآرامی‌های سال گذشته بودن و هستند.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    انگلیس به همراه اروپا و آمریکا و مزدورانشان در اعتراضات و ناآرامی های اخیر ایران نقش دارد و دست داشته است؟!
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    14 0
    اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون در سوریه و عراق سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در یمن سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی از سال 1917 تاکنون در یمن سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی از سال 1917 تاکنون در فلسطین سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    17 0
    آمریکایی ها جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی از سال 1917 تاکنون در فلسطین سکوت نمی‌کردند.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه 100 در صد فقط عامل اصلی ناآرامی‌های سال گذشته در کشور بودن و هستند و این در حالی است که برخی مسئولان خیانتکار هنوز هم با حامیان اغتشاشگران گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 2 ماه و 9 روز در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    در پاسخ به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون داعش وحشی را وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لیبی و منطقه خاورمیانه وارد کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    14 0
    آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    17 0
    انگلیس جنایتکار از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    اروپا جنایتکار از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    نیروهای آمریکا از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکا از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکا از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکا از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکا از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است. آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    بنده از حمله به یک کشتی اسرائیلی دیگر در نزدیکی یمن استقبال می کنم
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    امروز مقاومت و پایداری ۷۵ ساله ملت فلسطین به ثمر نشسته و بیداری جهانی را به دنبال خود داشته است. ملت‌ها از شرق تا غرب عالم به محکوم‌‌سازی جنایات ددمنشانه این رژیم کودک‌کش روی آورده‌اند.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    رژیم جنایتکار صهیونیستی در ۷ هفته بیشتر از ۲۰ سال جنگ ویتنام و ۶ سال جنگ جهانی دوم در غزه روزنامه‌نگار کشته است! در ویتنام ۶۳ روزنامه‌نگار توسط هر دو طرف کشته شدند و در جنگ جهانی دوم ۶۹ نفر توسط همه طرف‌ها کشته شدند و در حملات ددمنشانه اخیر خون‌آشامان صهیونیست به غزه به تنهائی ۷۰ نفر!
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    برت مک گورک هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور غرب آسیا و شمال آفریقا مصاحبه کرده و گفته است روزهای قبل از ۷ اکتبر، ما درگیر گفت‌وگوهای فشرده با عربستان سعودی و اسرائیل درباره چشم‌انداز عادی‌‌سازی بین آنها بودیم، از طرفی هم در گفت‌وگو با فلسطینی‌ها درباره یک بسته، توافق به عمل آمده بود. معلوم می‌شود اهمیت کار حماس در عملیات 7 اکتبر در این است که خواب شیطانی آمریکایی‌ها برای آینده منطقه را به‌طور کل برهم زده است. طبیعی است که اشرار عالم عصبانی باشند.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    ایام سالگرد شهادت شهید شهریاری نخبه انقلابی هسته‌ای توسط رژیم سفاک و خون‌ریز صهیونیستی را گرامی می‌داریم و بر روح پرفتوح این عزیز سفر کرده درود و سلام می‌فرستیم. لعن و نفرین ابدی بر قاتلان تمامی شهدای ترور.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    ایهود باراک نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ضمن حمله به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر کنونی این رژیم، گفته است‌، نتانیاهو در جنگ غزه شکست خورده و صلاحیت رهبری دولت را ندارد.یک چنین شخص مفلوکی که در داخل رژیم صهیونیستی هم کسی قبولش ندارد قطعا ماندنی نیست و باید هرچه زودتر غزل خداحافظی را بخواند. بیهوده نیست که این‌گونه بی‌محابا جنایت می‌کند و البته صهیونیست‌ها را نیز به کشتن می‌دهد.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    در جنگ غزه فقط این حماس نبود که پیروز شد. واقعیت این است که تمامی اسلام‌گرایان در جهان به پیروزی رسیدند. مطمئن باشید پیروزی حماس مانند پیروزی ما در جنگ تحمیلی حوادث بزرگی را در آینده رقم خواهد زد. ان‌شاءالله
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    خدا را سپاس می‌گوییم که امروز دولت انقلابی یمن از ثمره خون مقدس شهدا و مقاومت، به یکی از قدرت‌های مطرح و نقش‌آفرین منطقه و وحشت صهیونیست‌ها و اربابانشان تبدیل شده است.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    حملات ارتش اسرائیل جنایتکار به غزه جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    17 0
    آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    14 0
    آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    اردن از سال 2011 تاکنون پایگاه آمریکا، اروپا، داعش و سایه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش شده است.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    15 0
    انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است. آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    15 0
    همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند. آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    15 0
    آمریکا ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است. نیروهای تروریست آمریکایی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    بمباران شدید مردم غزه در این مدت 69 روز توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب بسیار ناراحت کننده است.
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است چرا؟ آمریکا جنایتکار از سال 1360 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    15 0
    داعش مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت/ داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    13 0
    ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    16 0
    از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    12 0
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    18 0
    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 0
    ایا امریکایی همین حال کوچکترین حقی برای فلسطین یان قایل اند. همین حال حق فلسطین را بدهید. امریکا و انگلیس فجایعی را نمی بینند که عامل خودشان بودند و جهالت خنجری است بر بدنه انسانیت. عقل فرسوده یشان تاریخ را مرور کند انچه ثبت است و تاریخ قضاوتشان می کند و جهالت انجاست که در مقابل سد تاریخ قرار می گیرند راه فرارشان را در اتهام به کشورها می بینند و حق در دادن حقوق فلسطین یان است و فرافکنی و اتهام به کشورها فرار از جنایات است و مجرم در نهایت محاکمه می شود در وجدانهای بیدار انسانها در سرتاسر جهان. ندادن حق فلسطین دوری است که می گردد و امریکا و انگلیس و حامیان انها خود را مقابل میلیاردها انسان قرار دادند.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    21 0
    مردم ایران خواستار غرامت 95 میلیارد دلاری از آمریکا شد در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    گوینده آمریکایی: زلنسکی یک کلاهبردار است گوینده شبکه آمریکایی فاکس نیوز زلنسکی را با بزرگترین کلاهبردار تاریخ مقایسه کرد.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    اسرائیل ابزار گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است/ آمریکا به ارزش‌های انسانی توهین می‌کند اسرائیل عامل اصلی تهدید صلح بین‌المللی و ابزاری برای گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است. که رژیم اشغالگر اسرائیل با ادامه جنایات وحشیانه خود علیه غزه و تجاوزات مکرر به اراضی سوریه و لبنان، درحال شعله‌ور کردن منطقه و سوق دادن آن به سمت انفجاری است که نمی‌توان آن را مهار کرد. که عصر سه شنبه به وقت محلی 12 دسامبر 2023 برابر با 21 آذر ماه 1402 تشکیل شد، 153 کشور از میان 193 عضو سازمان ملل به قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند. 10 عضو سازمان ملل رای منفی دادند و 23 عضو نیز رای ممتنع دادند و به این ترتیب اکثریت قاطع اعضای سازمان ملل در برابر آمریکا و رژیم اسرائیل ایستادند. رای مثبت 153 کشور به قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه نشان می‌دهد که همه جهانیان خواستار توقف فوری تجاوزات وحشیانه اسرائیل علیه ملت فلسطین هستند.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 0
    شما غلط کردید که به ایران پیام دادید . پاسخ ما در میدان جنگ مشخص هست و خواهد شد شیطان بزرگ با صهیونیست ها در نسل کشی مردم غزه شریک است
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 0
    مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست. مسوولیت تلفات غیرنظامیان در غزه برعهده دولت آمریکا جنایتکار است.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 0
    و متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار، ناتوان و عاجز در این مدت 13 سال است که در مقابل این همه جنایت های آمریکا جنایتکار، غرب جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و مزدورانشان در سوریه سکوت اختیار کرده اند.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    23 0
    تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    20 0
    هر 5 دقیقه یک فلسطینی توسط اسرائیل کشته می‌شود سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    23 0
    و متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار، ناتوان و عاجز در این مدت 21 سال است که در مقابل این همه جنایت های آمریکا جنایتکار، غرب جنایتکار و ناتو جنایتکار در افغانستان سکوت اختیار کرده اند.
  • ایرانی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    1 0
    گور پدر گاو بازهای یانکی سرخپوست کش و‌گور پدر مریم و مسعود و ربع پهلوی و خائنان به میهن و ملت
  • صیاد جعفری GB ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 0
    شما آمریکای ها میخواهید ایران را سوریه دوم کنید کر خوندید یک اشتباه دو بار تکرار نمیشود آقای پوپوی عمر شما کفاف نمی‌دهد که گفته شما عملی شود متأسفم برای آمریکا زمانیکه قرض بیشتری را به بار می‌آورد حمله به کشورها از نوع سوم میکند
  • فاطمه PL ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 0
    خیلی مضحک بود ایرانی خودش برای وطنش تصمیم می گیرد نه مریم مسخره است بیخردان آمریکایی بس است
  • ابوالفضل از تبریز IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 0
    این مریم رجوی و دارو دسته اش کثیف ترین خلق روی زمین هستند.وقتی مسعود رجوی میاد و مریم رجوی رو از شوهرش میگیره و به عقد خود در میاره و صدها زن و مرد رو از هم جدا میکنه و برای خودش حرمسرا باز میکنه،دیگه ماهییتشون مشخصه.اینها از حیوان هم بدترند
  • ناشناس IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 0
    حدود پنجاه سال پیش امام خمینی گفت:« امریکا یک شیطان بزرگ است» و کاملا راست گفت. آثارش را جهانیان دیدند و می بینند و خواهند دید. اگر نگاهی فقط به چهل،پنجاه یا شصت سال گذشته دنیا بیندازیم خواهیم دید امریکا تقریبا در تمام نقاط دنیا یا پایگاه درست کرده و یا به طریقی نیروهای خودش را در آنجا مستقر کرده. و در این مناطق مردم زیادی کشته شده اند. جدا از این موضوع امریکا با هدف فروش اسلحه به دنیا سعی دارد آتش جنگ همه جا شعلع ور باشد. کلا سیاست امریکا (و در واقع قانون سلطه گری مصوب امریکا) تسلط به همه دنیا به هر قیمتی است و برایشان مهم نیست که طرف مقابل کودک باشد یا زن باشد یا پیر مرد باشد یا پیر زن باشد یا مرد باشد و غیره. لازم به ذکر است کینه سیایت گذاران خارجی امریکایی نسبت به مسلمانان بیشتر است چون بیشتر مسلمانان هستند که موقعیت دفاعی در مقابل آنان می گیرند و تا پای جان می ایستند و این کار(جهاد) را مقدس می دانند. امریکایی ها و رژیم صهیونیستی حاضر نیستند حتی یک مسلمان در دنیا زنده بماند. البته کشورهای دیگر هم هستند که مثل امریکا خوی وحشی گری دارند مثل انگلیس. موفق باشید.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 0
    زهی خیال باطل دست هیچکس نمیتونه به کشور عزیز ایران برسه