مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی یک پل دوربرگردان و تعریض یک زیرگذر در انتهای بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

بهره برداری از پل و معابر دسترسی شهرک شهید خرازی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی صداقتی با اشاره به جدیدترین پروژه عمرانی سازمان متبوعش، گفت: با توجه به وجود شهرک‌ها و مراکز تجاری و گردشگری در انتهای بزرگراه شهید خرازی و بهره‌برداری از ساختمان شماره ۲ بیمارستان شریعتی در ماه‌های آتی، جهت تسهیل تردد شهروندان استان‌های تهران و البرز، اجرای یک دسترسی شرق به شرق در قالب یک دستگاه پل دوربرگردان و یک دسترسی غرب به غرب در قالب تعریض یک زیرگذر در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: این پل دوربرگردان، ۴۵۰ متر طول و ۸.۱۰ متر عرض دارد و دارای ۲ لاین عبوری و ۲ پیاده‌رو است. با تعریض زیرگذر موجود، ۳ لاین عبوری در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

 صداقتی، احداث ۴.۹ کیلومتر کندرو و دسترسی محلی، ۲.۲ کیلومتر دیوارسازی و اجرای شبکه جمع‌آوری و آب‌های سطحی را از سایر بخش‌های این پروژه عنوان کرد.

 ۷ معارض ملکی و تأسیساتی پروژه

او بخشی از عرصه‌های پادگان شهید ناصر محمدی، اداره راه و شهرسازی و دیوار پست برق را به‌عنوان معارضین ملکی و تیرهای روشنایی، لوله آب خام ۲۰۰۰ میلیمتر، دکل برق فشارقوی و تابلوهای تبلیغاتی را به‌ عنوان معارضین تأسیساتی برشمرد.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به آغاز اجرای این پروژه در آذرماه سال جاری، از پی‌کنی کوله و ستون جبهه شمالی متعاقب اعمال یک مرحله انحراف ترافیک خبر داد و زمان بهره‌برداری از این دسترسی‌ها را سال آینده دانست.

پروژه احداث پل دوربرگردان و تعریض زیرگذر (محدوده بیمارستان شریعتی) در قالب فاز ۲ پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی با بزرگراه شهید خرازی تعریف و اجرای آن در آذرماه امسال آغاز شده است.

کد خبر 823094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    2 0
    آقا شما به من بگو دسترسی شرق به شرق و دسترسی غرب به غرب یعنی چی، من که نفهمیدم