جمعه ۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

واشنگتن: سارقی که قصد سرقت از یک پمپ بنزین را داشت با اقدام به موقع کارگر پمپ‌بنزین غافلگیر شد.

ماجرا از این قرار‌ بود که این سارق جوان با لباس ورزشی و در حالی که یک راکت تنیس در دست داشت وارد پمپ بنزین شد و کارگر پمپ‌بنزین را تهدید کرد هرچه پول دارد به او بدهد.

اما این کارگر میانسال در مقابل تهدید او مقاومت کرد و سارق هم با راکت تنیس ضربه‌ای محکم به دست او زد. در همین حال کارگر هم با مشتش چنان به صورت سارق کوبید که او نقش بر زمین شد و با استفاده از این فرصت توانست پلیس را خبر کند. سارق جوان پس از دستگیری گفت این نخستین باری بوده است که فردی در مقابلش ایستادگی کرده است.

استمداد از پلیس برای آب پرتقال

نیوجرسی: در حالی که اغلب تماس‌های مردمی با پلیس به دلیل قرار گرفتن در شرایط اضطراری است، یک جوان 20ساله به دلیل اینکه در رستوران آب پرتقال دریافت نکرده بود با پلیس تماس گرفت. این جوان در روز تعطیل به رستوران رفت و از آنجایی که رژیم غذایی داشت به جای نوشابه یک لیوان آب پرتقال طبیعی سفارش داد.

اما هرچه منتظر شد پیشخدمت برای او آب پرتقال نیاورد و پس از چند بار پیگیری تنها غذایش را به او تحویل دادند. این مشتری جوان که به شدت عصبانی شده بود
داد و فریاد به راه انداخت اما باز هم به نتیجه نرسید.

به این ترتیب او تصمیم گرفت با پلیس تماس بگیرید تا با پادرمیانی پلیس به خواسته‌اش برسد. او به پلیس گفت که در رستوران دچار دردسر شده و به کمک احتیاج دارد. اما هنگامی که ماموران به محل رسیدند متوجه شدند که او به خاطر یک لیوان آب پرتقال وقت آنها را گرفته است و به همین دلیل او را دستگیر کردند.

طوطی سارق

ولینگتن: مردی که همراه یک تور مسافرتی به کشور دیگری رفته بود در حادثه‌ای عجیب گذرنامه‌اش را از دست داد. این مرد و خانواده‌اش در یک تور مسافرتی نام نویسی کردند و برای تعطیلات عازم کشور دیگری شدند.

در برنامه این تور، گردش‌های روزانه با اتوبوس وجود داشت و این مرد و خانواده‌اش نیز در این گردش‌ها شرکت کردند. اما در جریان یکی از توقف‌های اتوبوس برای صرف ناهار در حادثه‌ای باورنکردنی یک طوطی به سمت این مرد حمله‌ور شد و گذرنامه‌اش را که در دست داشت به منقار گرفت و با سرعت از محل دور شد.

این در حالی بود که این طوطی می‌توانست خوراکی های خوشمزه‌ای را که سایر مسافران در دست داشتند، سرقت کند اما تنها گذرنامه این مرد بیچاره را به منقار گرفت و فرار کرد. این مرد که از این اقدام طوطی دچار شوک شده بود با پلیس تماس گرفت و جست‌وجو‌ها برای پیدا کردن گذرنامه‌اش هم به نتیجه نرسید.

ماراتن سخنرانی تلویزیونی

کاراکاس: هوگو چاوز که به نطق‌های طولانی در تلویزیون شهرت دارد از پنجشنبه گذشته یک ماراتن سخنرانی جدید را آغاز کرده که قرار است تا فردا به طول بینجامد. این در حالی است که سخنرانی های طولانی وی موجب شده است که او به نوعی بیماری حنجره دچار شود و پزشکان از او بخواهند برای مدتی از سخنرانی کردن خودداری کند.

با این حال او همچنان به سخنرانی برای مردم علاقه‌مند است و به همین دلیل قصد دارد این نطق طولانی تلویزیونی را هم به سرانجام برساند.

کارگردانان این برنامه تلویزیونی که «الو رئیس‌جمهور» نام دارد می‌گویند چاوز در جریان این برنامه در مورد برنامه‌های سیاسی و اقتصادی‌اش صحبت می‌کند و معلوم نیست این نطق تلویزیونی 4 روزه تا چه ساعتی از روز یکشنبه ادامه داشته باشد. گفتنی است چاوز اعتقاد بسیار جدی بر تاثیر شرح برنامه‌های سیاسی از طریق تلویزیون بر مردم دارد.

کد خبر 82420

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز