شنبه ۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

ویسکونسین: مادر و دختری که در حال تماشای یک برنامه تلویزیونی بودند، با یک میهمان ناخوانده در اتاق خوابشان مواجه شدند.

این میهمان ناخوانده یک بوقلمون وحشی بود که ناگهان خود را به پنجره اتاق خواب کوبید و پس از شکستن آن وارد اتاق شد. اعضای این خانه به اتاق دیگری پناه بردند و پلیس را در جریان قرار دادند. البته پیش از اینکه آنها برسند بوقلمون از در پشتی خانه که باز بود فرار کرد.

این در حالی است که وجود یک بوقلمون وحشی در بافت شهری به یک معما تبدیل شده و مشخص نیست چرا این حیوان با این زحمت  وارد این خانه شده است. هرچند در جریان این حادثه کسی آسیب ندید اما تلاش‌ها برای پیدا کردن این حیوان ادامه دارد تا تحت بررسی‌های پزشکی قرار گیرد.

نخستین درس پرواز

کلرادو: یک خلبان که به عنوان استاد در حال آموزش کارآموزان خلبانی بود، نخستین درس پرواز را با یک تجربه عملی به آنها نشان داد. در حالی که اطمینان از کافی بودن سوخت هواپیما پیش از پرواز یکی از اصول اولیه برای خلبانان است، این خلبان با وجود تجربه زیاد فراموش کرد که پیش از پرواز با هواپیمای یک موتوره وضعیت سوخت را بررسی کند.

به این ترتیب او به همراه شاگرد 16 ساله‌اش سوار هواپیما شد اما نیم ساعت از کلاس آموزش پرواز نگذشته بود که سوخت هواپیما تمام شد. البته این خلبان با تجربه زیادی که داشت توانست هواپیما را به سلامت به زمین بنشاند.

او پس از پیاده شدن از هواپیما به شاگردش گفت که امروز نخستین درس پرواز را فرا گرفته است. یکی از شاهدان عینی این ماجرا گفت: در حالی که پرواز این هواپیما را زیر نظر داشتم متوجه شدم در حال فرود اضطراری است اما از این نکته تعجب کردم که چطور خلبانی با سابقه او، این نکته اساسی را فراموش کرده است.

رابطه سرطان با انگشت نگاری

واشنگتن: از بین رفتن اثر انگشت یک بیمار مبتلا به سرطان موجب شد که او ساعت‌ها در فرودگاه بلاتکلیف باقی بماند. این مرد 62 ساله قصد داشت برای یک سفر تفریحی به آمریکا برود اما هنگام انگشت‌نگاری در فرودگاه، ماموران هرچه تلاش کردند نتوانستند اثر انگشت او را ثبت کنند.

آنها که تا به حال به چنین نمونه‌ای برخورد نکرده بودند این مسافر را بازداشت کردند تا بررسی‌های بیشتری انجام شود. سرانجام پس از چند ساعت و در حالی که این بیمار نمی‌دانست چه بلایی سر اثر انگشتش آمده است، مشخص شد که این بیمار از نوعی داروی ضد سرطان که در شیمی‌درمانی کاربرد دارد استفاده می‌کند که به مرور بافت سطحی پوست را از بین می‌برد و به همین دلیل ثبت اثر انگشت هم دشوار می‌شود.

هرچند او پس از این معطلی مجوز ورود به کشور را دریافت کرد اما قصد دارد از این پس نامه پزشک مبنی بر ارتباط بیماری‌اش با اثر انگشت را در سفر‌های بعدی با خود به همراه ببرد.

اخراج به خاطر توهین به رئیس

ژوهانسبورگ: کارمند یک لباس‌فروشی به دلیل توهین به رئیس خود در دنیای مجازی از کار برکنار شد. این جوان 23ساله در وبلاگش در مورد شخصیت رئیس متنی طولانی نوشته بود و در این متن گاهی کلمات توهین آمیز علیه او به کار برده بود.

هرچند تاریخ این مطلب به ماه‌ها پیش بازمی‌گشت و کسی هم از وبلاگ او خبر نداشت، اما یکی از همکارانش به طور تصادفی متوجه وبلاگ او شد و به این مطلب دسترسی پیدا کرد.

او بلافاصله جریان را به رئیس اطلاع داد و این مرد میانسال که خیلی عصبانی شده بود کارگر جوان را اخراج کرد. گفتنی است رئیس این کارگر تنها به اخراج او کفایت نکرده و قصد دارد به دلیل توهین به شخصیتش از او شکایت کند و غرامت بگیرد.

رئیس این فروشگاه گفت: به هیچ وجه از هدفی که دارم دست برنمی‌دارم تا درس عبرتی برای سایر کارمندان باشد.

کد خبر 82497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز