امدادگران از لحظات مواجهه خانواده‌های شهدای حملۀ تروریستی کرمان با عزیزانشان روایت می‌کنند که در این ویدئو مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدیوزیر کشور نیز در چهارشنبه هفته گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره فرد بازداشت شده مرتبط با حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: دستگیری عاملان این جریان مستمر است و هرچه پیشتر برویم عوامل مرتبط با این حادثه شناسایی می‌شوند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

او گفت: اعلام شد که یک مورد انتحاری تاجیکستانی بود و مورد دیگر باید دقیقتر معلوم شود که شهروند کجا بودند. احتمالا نفر دوم هم تاجیکستانی باشد.

او افزود: تروریست ها از یکی از کشورهای همسایه به صورت غیرقانونی وارد کشور شدند.

کد خبر 824942
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم جبارین US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 0
    درسته که عراق سفیرش رو از ایران فرا خوانده؟؟؟ چطوره ک از خاک عراق بارها به ایران تعرض شد کسی اعتراض نکرد؟؟؟ چقققدر هشدار دادیم؟؟؟ چقدر ضرب الاجل دادیم؟؟؟ چقدر اهمیت دادن غرب گراها و لیبرال های عراق؟؟ چطوره که آمریکا میتواند(((((( ساختمان وزارت کشورتان رابزند))))) و میتواند یک واحد رسمی نظامیه کشورتان رابزند!!!!! و شما سفیری فرا نمیخوانید؟؟؟؟ حساب شما منافقان از برادرانمان در عراق جدددددددداست و همه ما این را خووووووووب میدانیم و امثال شما را در ایران هم داریم...تا وقت معین!!!! حساب و کتاب شما را انجام خواهیم داد انشالله!!! اب را بریزید آنجا که دود میکند! شاید خاموش شد!! شایدم نه! موساد رو زدیم و دودش از برخی مقامات عراق بلند شد!!! این نشانه ی چیست؟؟؟