مجموع نظرات: ۳۸۸
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
۵ نفر

محوله غول‌پیکر جاده‌های ایران که در حال جابه‌جایی رآکتور آهن‌اسفنجی ماشین‌سازی اراک به سمت کرمان است، از ۵ روز پیش در طبس زمین‌گیر شد.

محموله عجیب و غول پیکر در جاده کرمان

به گزارش همشهری آنلاین، محموله فوق سنگین رآکتور آهن‌اسفنجی که به دست مهندسان ماشین‌سازی اراک ساخته شده و قرار است به عنوان سنگین‌ترین، پهن‌ترین و مرتفع‌ترین محموله جاده‌ای کشور به شرکت فولاد بوتیای ایرانیان کرمان تحویل شود، از ۲۲ مهر با یک بوژی۳۶۰ چرخه در حال جابه‌جایی است.

روزی نیست که عکس‌ یا فیلمی از این محموله غول‌پیکر و فوق سنگین در شبکه‌های مجازی منتشر نشود؛ مسیری به طول ۹۹۰ کیلومتر که معمولا ۱۰ ساعته طی می‌شود برای حمل این محموله چند ماه طول خواهد کشید. این محموله به عنوان چهارمین محوله فوق‌سنگین دنیا با یک تیم ۱۵ نفره در حرکت است.

سرپرست تیم جابه‌جایی این محموله غول‌پیکر به همشهری گفت:‌ روال این‌طور است که ما پیش از رسیدن به حوزه هر شهرستانی، مکاتبه می‌کنیم و پلیس راهور و اداره راه آن شهرستان در حوزه استحفاظی خود با ما همراه است. همچنین از اداره برق می‌خواهیم برق فشار قوی را قطع کند. گاهی حتی مجبور می‌شویم تیر چراغ برق را جابه‌جا کنیم. همه پل‌های عابر پیاده و دوربین‌های راهنمایی و رانندگی در طول مسیر را باز و بعد عبور دوباره نصب می‌کنیم. جاده‌ها کشش وزن را دارند، اما برخی از پل‌ها خیر.

«داوود محمدی» افزود: تا اینجا هم شهرستان‌ها با ما همکاری داشته‌اند و حتی با وجود اینکه گاهی مجبور به جاده‌سازی شده‌ایم مسیر را طی کرده‌ایم، اما از ۵ روز پیش با وجود مکاتبه با مسئولان طبس در استان کرمان و هماهنگی‌های صورت گرفته در این شهرستان زمین‌گیر شده‌ایم.

به گفته او، با وجود توان پل‌ها مسئولان طبس اجازه تردد محموله را نمی‌دهند و در این شرایط این محموله غول‌پیکر با وزن ۷۲۰ تن مجبور به دور زدن یک مسیر است که ۵۰ کیلومتر است در حالی که جابه جایی کیلومتر به کیلومتر محموله دردسرهای زیادی دارد.

بوژی حمل این بار ۲ سایت ۲۱ محوره است که جمعا ۴۲ محور با حدود ۳۶۰ لاستیک می‌شود. وزن محموله ۵۱۰ تن است که با وزن بوژی و متعلقات در مجموع ۷۲۱ تن در حال حمل است.

کد خبر 829339
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 243
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 145
  • GB ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    معمولا وسایلی با این بزرگی که ساخته میشود مهم ترین قسمت آن حمل ونقل جادهای ان است که سر گاو تو خمره گیر نکنه ؟
    • ح IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      51 10
      بی برنامگی مسئولین هست ،متاسفانه مسئولین برخی استان‌ها خود را همه کاره میدانند و توقع دارند جهت ساخت مثلا همین محموله اول با آنها هماهنگی میشد
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      30 33
      خدا قوت ای زحمت کشان و مبارزان عرصه تولید و صنعت کشور ایرانی درمانده نمیشود البته سرحیوانات غربی در خمره خواهد ماند .
    • مهدی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      36 31
      سلام پرچم بالا زند باد ایرانی کور بشه هرکه نمی تونه ببینه🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    • محمد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      3 0
      دوستانی که نمی‌دونن لطفاً نظر ندن ، محموله های ترافیکی حق عبور از پل های با دهانه بیش از ۶ متر رو ندارند و حتما خود شرکت باید کنار گذر احداث کنه ، چون نباید ایمنی جاده ها بخاطر بار ترافیکی برای سایر کاربران جاده ای ایجاد مخاطره کنه . حالا بنظرتون باید مسئولین طبس اجازه میدادن که بار از روی پل رد بشه و همون لحظه یا بعدش اتفاق برای کاربران جاده بیفته؟؟؟ لطفاً بدون علم حرف نزنید ، دلیل اینکه از استان های دیگه بدون دردسر گذشته نبودن پل های با دهانه بیش از ۶ متر هست .
  • رضا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    محموله فوق سنگین پس ندیدن؟چهار صدمی هم نیست چه برسه به چهارمی.
    • هوشنگ IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      شما کجا دیدین
    • حسین IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      76 81
      البته که کار عظیمو پر دردسری هست ولی مثل بقیه کارهامون بی برنامه. یکی نیست بگه قبل از حرکت اون ۱۱ ساعت را وقت میگذاشتی را را بررسی میکردی موانع را میدیدی و بعد را میافتادی.
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      22 6
      حق با شماست در ضمن با همچین محموله ای موقع ساخت می‌توانستند در خود ارک این کار را انجام بدهند تا شامل این همه هزینه نشود نه که 1000کیلومتر مسیر را طی کنند این آخر بی تدبیری و رانت و اختلاس مدیران و مسعولین است مسعولین طبس هم میدانند که چه پل ترکیده ای ساختن که اجازه نمی دهند از روی پل رد شود
    • 321 IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      17 8
      تو خوبی مهندس 🤣 تو یه دو دو تا چهارتا کن بفهمی فوق سنگین هست یا نه. با بار و بویی 720 تنه. میفهمی یعنی چی یا فقط بلدی شعر تفت بدی
    • کهنه سرباز IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      11 6
      بچه لس‌آنجلسی تو و خاندانت برای کيک ۲ کیلوئی تولد یبچه که یکی دو ماه اول هم تو دستگاه بوده،، ۵ هفته حرف+ ۵-۶ تا خودرو آخرشم،، ۱ دانه شمع را با سشوار خاموش میکنید،، پس خاموش
    • هادی ایرانی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      17 9
      میشه یکی از این ۴۰۰ تجربه محموله فوق سنگین داشتی برامون بنویسی متخصص حمل بار فوق سنگین
    • علی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      28 19
      اگه تو حرف نزنی بهتره دیدی چجوری جوابتو دادند.درود بر ماشینسازی اراک
  • هدایت IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    88 22
    طبس کجا کرمان کجا
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      61 9
      طبس جزو محدوده خراسان جنوبیه، قبلاً مال یزد بود
    • جانباز IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      67 22
      اگه تو دیدی جرا تعریف نمیکنی خالی بند
    • حبیب IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      چرا هر چیز و دوست دارید کوچیک نشون بدید شما رفتید دیدی این بار چهارصد می هم نیست که اینهمه زحمت و کار و تلاش فرزندان ایران زمین و زیر سوال میبرید حرف نزدن را یاد بگیر که کار بقیه را با یک جمله زیر سوال نبری شما اصلا این محموله را از نزدیک دیدی وزن مجموعه را دیدی وزن این محموله 720تن میدانی یعنی چی فقط همین اندازه بدون که هر ماشین هجده چرخی می تون 20تن بار بزن و جابجا کن حالا 720تن را تقسیم بر 20بکن متوجه میشی بار چندتا تریلی داره جاذبه جا میش بعد بیا حرف بیخود بزن
    • محمود IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      57 23
      حالت خوبه
    • علی DE ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      5 4
      سلام بارهای قبلی خیلی بزرگتر وسنگین تر بودند به آرشیو ماشین سازی اراک نگاه. کنید.
    • داود IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      1 11
      طبس مال اصفهان شده نه ماله خراسان جنوبی
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 12
      طبس الانم جز یزد هست
    • IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      3 4
      خوب طبس تو مسیر کرمانه
    • محسن آنالویی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
      0 0
      نتیجه گیری. شد خود نیروی کار ماشين سازی قانونن باید میرفتن همان شهری که این وسیله را بااین حجم همان جا درست کنن..بهتر نبود.
  • سید IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    80 98
    شما با این کار،جهان سوم را معنی کردید .هزینه حمل این سازه عظیم فکر کنم بیش از ساختش باشه
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      47 45
      اقای‌انیشتین‌این‌بوژی‌مجموعآ ۱۲۸چرخ‌داره‌وزن‌این‌بار‌هم‌برروی تخمین‌حدودی‌بین‌۲۵۰‌تا‌سیصد حد‌اکثر‌وزنشنه‌.(راننده‌جرثقل۲۲۰تن‌امریکن)
    • ناشناس IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      4 2
      پس چجوری انتقال بدن به نظرت؟
    • محمد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      19 9
      با بودن امثال شما خودتحقیرها جهان سوم هستیم اگه شماها نسلتون از ایران نابود بشه انشاالله جهان اول و برترین کشور هستیم.
    • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      9 8
      همیشه مرغ همسایه غاز بوده
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    26 37
    طبس جزو استان یزد است
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      3 1
      طبس کجا جرو یزد
    • امیر IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      8 4
      دانشمند شما برو ایتالیا قطار ساختن توتونل نمیره خخخ
    • مجید IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      4 1
      هر محور بوژی ۸ چرخ داره. ۴۲ محور در ۸ حدودا میشه ۳۶۰ تا وبا چرخهای کشنده میشه حدودا ۳۶۰ میشه .
    • حمید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      5 1
      هزینه جابجایی حدوداً یکم کمتر از ۷۰میلیارد تومن
  • علیرضا IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    43 24
    طبس اصلا تو این مسیر نیست این چه خبری هست که کار کردین؟
  • احسان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    86 40
    چرا همچین چیزی که حملش این همه دردسر و خرج داره تو محل نصب نساختنش
    • مهرداد IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      5 1
      اشتباه رفتن
    • حرف حق IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      13 2
      بزرگوار چطوربه فکرشمارسیدامامهندسین نفهمیدن اخه مگر کار استا بنا هست باچهارتا سیمان کچ ساخته بشه شماببین کجاساخته شده ودرچه شرآیطی چرابدون فکرنظرمیدید
    • امین IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      11 2
      خبرش درسته من این ماشینو از ده متری دیدم حدود چهل روز پیش اردستان بود.بخاطر حجم عظیمش نمیتونه از همه جاده ها حرکت کنه مجبوره از جاده هایی که تردد کمتر و پل ندارن رد بشه که مجبوره یه دور شمسی قمری دور ایران بزنه.فقط در همین حد بدونید که اگه بیاد تو اتوبان فقط یه لاین باز میمونه.در ضمن این که میگن چهارمین محموله سنگین دنیاس کاملا درسته.اندازه یه کوهه
    • میثم IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      2 1
      چند روز پیش مسجد شکر توقف کرده بود
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    62 17
    بهترین‌ ‌مسیربرای‌‌‌زرند‌‌‌انتخاب ‌‌کرداند
    • عبداله IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      17 3
      چون می بایست کارخونه ی ماشین سازی اراک رو از جا بکنن ببرن کرمان !
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      6 0
      مگه نون بربری میخوان بپزن که تو محل نصب ساخته بشه. تو یه کارخونه مجهز ساخته شده. باید کل کارخونه رو منتقل میکردن که تو محل نصب ساخته بشه.
    • جواد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      7 0
      مهندس جان برای اینکه نمیشه وباید کارخانه روهم همونجا راه بندازن که نشدنیه درهمه جای دنیا روال همینه.
    • مهدی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      7 1
      حتما امکان ساخت در محل نداشته چنین مجموعه عظیمی
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    25 9
    چراازطبس‌رفته‌کرمان‌ازیزدنرفته
    • ایوب IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      1 1
      اونا کارشناس مهندسی میکنه به خاطر مسیر حرکت بوده
  • ناشناس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    94 23
    خداقوت عزیزان ،بیشترمراقب باشیددلاورمردان ایرانی،برایتان آرزوی موفقیت میکنیم
    • 123456789 IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      9 1
      ممکنه مسیر یزد تونل داشته باشه از مسیری میبرند که تونل نداشته باشه حتی اگه لازم شاید برن مشهد دور بزنن برگردن
    • yashar IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      9 1
      بخاطر اینکه بعد از اونجا یک مسیر طولانی بیابون هست که رفع معارض کمتری نسبت به بقیه جاده ها داره
    • دکتر IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      4 0
      چون مسیریزدبه کرمان پل های زیادوجاده شلوغ است ولی ازنایین دورمیزنندبالای طبس جاده خلوت وکویری به خاطراین ازاین راه امدن
    • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      1 1
      مسیر اصلی طبسه
    • هوشمند US ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      2 0
      بخاطر ترافیک مسیر که اون جاده یک جاده اصلی هست و عبور و مرور مختل میشه اما مسیر طبس در نهایت وارد جاده راور میشه که در مقایسه با اون جاده از بار ترافیکی خیلی کمتری برخوردار هست
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بااین محوله های سنگینتون جادهامونوخراب کنیدبه اسفالتهااسیب برسونیدکه پدرماشینهای مردم دربیادوبااین هزینه های سنگین که مردم توپول نونشون موندن براماشینشون خرج کننداخه این کارهابرای کشورهای مترقی وثروتمندهنه برای ماهاکه ازصبح بلندمیشیم فکرمیکنیم چه جوری زندگیمونوبچرخونیم
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      23 16
      افرین
    • ناشناس IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      3 1
      خیلی از دنیا عقبی
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      12 0
      اقای دانشمند ۷۲۰ تن بار بر روی ۳۶۰ چرخ تقسیم میشه که هر چرخ میشه ۲ تن در صورتی که یه تریلی با گاری ۶ چرخ ۳ محور ۲۵ تن بار جابجا میکنه که با وزن خود گاری نزدیک ۳۸ تن میشه حالا حساب کن ببین کدومش جاده رو بیشتر خراب میکنه!
    • احمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      3 2
      دقیقاً 🙁🙁🙁🙁
    • امید IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      3 0
      اگه هیچ از این محموله ها از نزدیک دیده باشی انقدر چرخ داره که وزن روی هر چرخ اندازه ی کمپرسی خالی کمتر هستش
  • mehrdad IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    70 59
    شاید هواپیمای قول پیکر روس برای این کارا ساخته شده بود
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      5 3
      خود تحقیر بین غربزده بدبخت
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    59 29
    این رو تکه تکه میساختن ، اونجا سرهم میکردن
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      9 2
      ادم چقد باید پست باشه. واسه صنعت کشورش متلک بخونه
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    87 29
    اگه زمان فرعون بود پیاده زودتر به مقصد می‌رسید
    • علی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      4 1
      مهندس اونا بهتر میفهمن که ساختن حتما نمیشه مگه میلنگ موتور تیکه تیکه میشه ساخت
    • ahmadi IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      4 2
      داداش رآکتور آهن هست برای کارخانه فولاد زرند ذوب فولاد چجوری تیکه تیکه بسازن باید یه تیکه باشه مثل کتری یا دیگ ݝذا مثال ساده
  • امین IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    37 25
    دادا طبس مال یزد هست استان یزد دادا اشتباه نگین داستان میشه
    • عرفان IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      44 11
      طبس جز استان خراسان جنوبی است نه استان یزد، محموله از استان مرکزی شروع بعد اصفهان و حالا از خراسان جنوبی شهرستان طبس به سمت کرمان می رود.
    • اناری IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      2 3
      عزیزان طبس جز استان خراسان بزرگ بودکه به دلیل مسافت زیادبامرکزاستان (مشهدمقدس)مردم خواستارالحاق به یزد شدند وچندسالی آمدجز یزد وقتی که خراسان بزرگ به ۳استان تقسیم شدمردم دوباره خواستاربرگشت به استان خراسان جنوبی شدندوبه خراسان جنوبی برگشتند.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    16 15
    طبس در استان کرمان!؟
    • حسین IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      3 2
      برادرعزیزطبس گلشن یکی از شهرهای خراسان جنوبی مرکزاستان بیرجندهست بنده حقیر بچه اونجام
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    17 5
    طبس تونقطیست به یزد به مشهد وزرند کرمان نزدیک است
    • محسن کمال زاده IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      0 0
      ممنون منم بعنوان یه کرمونی داشتم اشتباه میکردم میگه مسیر طبس ب کرمان نمگیه طبس کرمان خراسان ب کرمان چند ساعت نزدیکترین تا از یزد ب کرمان
  • با افتخار سپاهیانی ام IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    68 13
    به افتخار تمام سنگین سواران ماشاءالله از طرف من هم خدا قوت خسته نباشید شیر مردان بیابان
    • عبدالرضا ناصری IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      4 0
      احسنت. زنده باشی بزرگوار
    • عبدالرضا ناصری IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      2 0
      احسنت. زنده باشی بزرگوار
  • مسی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    87 16
    واقعا جا داره خدا قوت بگییم به مهندسان زحمت کش همه دست اندرکاران این محموله تادیارکریمان خدابهمراهتان
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    47 17
    ببخشید میشود هر پلی را برای عبور جک زد و با شم ها فوق سنگین مجهز کرد وآنگاه هرکت محموله اسان شود
  • عباس مهدی زاده TR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    70 15
    سلام عزیزان چندین ماه است این غول آهنی که افتخار مهندسین و متخصصین و کارشناسان و کارگران و غیره ساخته شده است می رود برای نصب بنده خیلی دنبال می کنم و می بینم چقدر در سره راه این کشنده سختی ها است و از پلیس راهور ناجا شهرداری اداره برق و غیره کمک کرده اند ولی چرا بعضی از جاها همکاری نمی‌کنند این را کامل می‌دانم مهندسین این کار تایید کرده اند ولی باز سنگ اندازی میکنند فقط پیگیری کنید چرا ممنون از شما عزیزان
    • مریم IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      1 0
      لاااایک
  • علی ظهیری IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    16 3
    سلام خسته باشی به شیر مردان ایران زمین که دنیا در کار این مرز و بوم درشگفت است
  • 2020 IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    14 4
    یعنی ما این همه متخصص داریم همه محمول رو ول کردن گیر کردن تو طبس مال یزد یا مال کرمان اصلا همرو بیخیال طبس مال اصفهان بابا بیخیال 720 تن بار دارن جابه جا میگنن
  • صادق IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    4 3
    ۳۶۰تا چرخ داره آخه چرا اینقدر دروغ میگین این بوژی ۱۶محور داره هر محوری ۸تا چرخ داره میشه ۱۲۸چرخ.حمل این بار خیلی سخته.ارزوی توفیق دارم.از تمام کسانیکه میتونن کمک کنن که راه هموار بشه قدردانی میکنم اونایی که چوب لایه چرخش می‌زارن امیدوارم زیرش لح بشن
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    24 7
    ترسو ها ی بزدل فقط انگیزه خود تحقیری دارند کاربه این بزرگی وزحمت بی ارزش جلوه می دهند
  • سیامک دادگستر IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    9 13
    سلام.سلامت وبرقرارباشید.آیا امکان ندارد،که این دستگاه را،درشهرکرمان ،مهندسین درست میکردند،که اینهمه زحمت ومشکل نباشد.
  • علی BG ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    7 7
    ماشاالله خدا قوت
  • ناشناس IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    15 2
    حسودان بدخواهان با هر پیشرفتی در ایران در هر زمینه ای مخالفند. متاسفم براشون. پاینده باد ایران
    • امان IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      3 0
      واقعا دست مریزاد به مهندسان سازنده البته دلیل حمل هفتصدوبیست تن بار ترافیکی را متخصصان حمل نهایتا بامسیرجایگزین حل میکنند
  • مهدی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    10 3
    خدا قوت به همه دست اندر کاران این پروژه ،واقعا مردمان عزیز براشون دعا کنین ،مطمعنا آقا امام زمان همراهیشون می‌کنه دست مریزادعلی یارتان
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    7 9
    چه پولهایی این وسط به جیب نمیزنن
  • علی رضا US ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    13 8
    به دریا رفته می داند مصیبت های طوفان را. خدا قوت مردان زحمت کش
    • سعید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      4 1
      عزیز تو ام زحمت می‌کشیدی می‌ساختی از این پولاشو خودت یه جیب می‌زدی چرا چشم ندارید ببینید پیشرفت مملکتو
  • سید منصور حیدری IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    7 6
    چرا از کشور دوست و برادر روسیه هواپیمای باربری پهن پیکر اجاره نکردید؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    7 10
    افتخار میکنیم خسته نباشيد ایرانی
  • محمد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 9
    طبس جزو استان خراسان جنوبی و یزد هست چرا اسم کرمان رو خراب میکنید
  • اسماعیل IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 7
    سلام و تشکر از همه مهندسان و زحمتکشان عرصه صنعت آیا قطعات این دستگاه را نمی شد در مقصد مونتاژ کرد تا متحمل این همه زحمت نشوند
    • ایمانی US ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      1 0
      همه ایران سرای من است( یزد و کرمان و خراسان جنوبی)
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 7
    چرا این محموله رو تو خود کرمان نساختن،
    • ایرانی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      3 0
      چون ابزار و امکاناتشو کرمان ندارن
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 1
    چرا این محموله رو تو خود کرمان نساختن،
  • BR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 9
    چرا این کوره را بجای شهر کرمان، نیاوردن گل گهر؟باید ۲۰۰کیلومتر راه طی شود تا خوراک کوره تامین شود؟وقتی سیاست وارد صنعت و توسعه بشود نتیجه می‌شود ایران این روزها
  • فرهنگی بازنشسته IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    13 4
    خدا قوت به همه مهندسین ودست اندر کاران حمل ونقل؛خداپشت وپناهتون،🙏
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    8 3
    اون پل توان این بار داره اما بعد از عبور این بار چند سال از عمر مفیدش کم میشه اون مسعول حق داره به فکر مردمی باشه که بعدا قراره از اون پل عبور کنن ۷۲۰ تن معادل عبور ۷۰۰ تا خودرو هم زمان از روی پل وزن کمی نیست جان مردم ارزشش خیلی بیشتر از این حرفهاس
  • رضا IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    11 5
    طبس آشنا دارم میخواین سفارش کنم رد بشین
  • مهدی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    6 1
    طبس در خراسان جنوبی قرار دارد به استان کرمان مربوط نیست
  • سرباز ایران IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    7 8
    خدا قوت به همه دست اندر کاران از ساخت تا حمل و نصب . به نظرات این غرب گداها محل نگزارید با توکل به خدا ادامه دهید
  • عبدالوحاب، IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 9
    در طبس . چرا کجدکجی.؟ جاده مستقیم چ اشکالی ،داشته؟
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 1
    این همون توربین نیست که گم شده بود...
  • حسین ارومیه IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 1
    همه شدن کارشناس بله سنگینترین است در ود به فرزندان ایران زمین
  • M. H IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 0
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دست اندر کاران، سازندگان و حمل کنندگان این افتخار ملی. عزیزان علت اصلی اینکه این محموله ۵ روزه زمین گیر شده اینه که طبس جزء استان خراسان جنوبی و شما با استان کرمان مکاتبه فرموده اید.
  • سیدعلی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    زیر پل ها جک بزنید بعد ردشدن دوباره جکها را جمع کنید
  • حسین IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام بگین تا مردم بدانند که این محلوله فوق سنگین را همین ماشین خاور ی که تو عکسه میکشد
  • خسرو IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    نمیشد همون کرمان بسازن!
  • محمدی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 1
    سلام مسیر اراک به کرمان ربطی به طبس نداره چرا اونجا رفتن؟
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 1
    داره می چرخه که یعنی.
  • محمد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 1
    ماشالا مردان سفر
  • حج آقا محسن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 0
    دوران ساخت فولادمبارکه از بندر عباس تا اصفهان ده ۶۰ حتی جاهایی جاده سازی میکردن تا حمل میشد .توسط شخصی بنام مرحوم حسن ایرانپور
  • ج سلمانی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    سلام بهتر این است که از تریلر دو تکه استفاده شود تا هم ارتفاع پایین بیاید و هم از سازه خود محموله به عنوان قسمتی از سازه تریلر استفاده شود و نیز وزن هم کاهش یابد .
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 1
    این محموله را از اراک به کرمان میخواهند ببرند و ۵ کیلومتر اضافه راه نباید برود حالا چطوریه که از اراک باید به طرف جنوب شرق ایران برود پس چرا دارد به شمال شرق و بعد به روسیه میرود ؟!!
  • تقی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    5 3
    دنیای‌غرب‌پرستی‌ساحل‌نداره
  • عمار IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 2
    طبس که چزو استان کرمان نیست
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    دستشون‌درد نکنه‌همه کار‌‌کردن یکم بی‌تجربه‌ای‌کردن‌تو ماسه بادی بردن‌دراوردنش سخت شده
  • Hooslnazlml IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 1
    خداقوت دلاورانواقعاکاری بس دشواروخسته کنندس
  • سید علی یزدی نژاد IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    خدا را شاکر هستیم که معموله سهمیه استان کرمان ودر شهرستان زرند کرمان برای همیشه مهمان است واز جاده طبس نمی رود از مسیر یزد انار رفسنجان باغین چت‌رود راور به زرند می رسد وچندین نفر از جوانان کرمان زرند بردسیر هجین به کار مشغول می شوند
  • علی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 1
    درود بر زحمتکشان ایران ،،،آرزوی موفقیت برای شما را از خداوند متعال خواهانم ،،🇮🇷🇮🇷🇮🇷💪
    • ناصر IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      0 0
      محموله داره از سمت یزد میاد طبس و از سمت دیهوک طبس به سمت راور و در نهایت کرمان متوقف میشه الان هم در 120 کیلومتری طبس نگه داشتن و اجازه عبور نمیدن
  • آراد IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 0
    من دوبار رفتم جاده. هر دو بار دیدمش واقعا انگار یه ساختمان چند طبقه رو ماشین خوابیده
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 0
    دوستان عزیز داخل گوگل یه سرچ بکنید متوجه میشوید چقد محموله فوق سنگین تر ازاین هست بعد نظر بدهید شماها هنوز نمیدونید طبس مال کدام استان هست اونوقت درمورد محموله سنگین نظر میدید
  • میثم IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 2
    احتمالا نامه را به استانداری کرمان زدید که جواب ندادند.باید بزنی استانداری یزد وفرماندار طبس که زیر مجموعه یزد هست.
  • سرباز ولایت IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 1
    اجرکم عندالله از خیر دنیا و آخرت بی بهره نباشید مردان و زنان غیور ایران زمین مرحبا به عزم همتتان
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 0
    اگر موضوع به پروژه های ملی مرتبط میشود باید.عاملین ممانعت در طبس از کار برکنار وحرکت محموله سریع انجام.شود مگر میشود کسی یا کسانی جرأت کنند.در امر پیشرفت کشور فضولی کنند
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    5 3
    چه کار غیر کارشناسی کردین شما که وضعیت جاده هارو میدونستید باید راکتور را در کرمان مونتاژ میکردین
  • جوادع IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 1
    من میتونم این مشکلو حلش کنم.چرخها جای خودش میمونه وسط تریلری از اول تا انتها رو مثل حوض میکنیم دستگاهو داخل حوض میذاریم یعنی ارتفاع دو متر پایین تر میاد اون وقت بار به جایی بر خورد نمیکنه
  • علی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 0
    جالبه کامنت هاکه میخونم متوجه شدم از هر چیزی کمتر سر درمیاریم بیشتر راجع بهش نظر میدیم چرا واقعا خوشمون میاد هی نظر بدیم!
  • حسین غیور IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 0
    سلام خسته نباشید ببینید رانندگی کامیون جزو مشاغل سختی زیان آور نیست دولت مردان می فرمایند جزو مشاغل تفریحی است چطور توی جاده ها تفریح می کنند خط واحد که شهر تردد جز و مشاغل زیان آور است توجه داشته باشید والسلام
  • دوست IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 0
    آخه در کرمان آب وجود داره که فولاد سازی میزنید
  • ابدالی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    دمتان گرم، خدا قوت عزیزان متخصص ایرانی، شما کار عظیم خود را به پایان برسانید و به این حرفها گوش ندهید. چه زمانی ما کار بزرگی کردیم و در رسانه اعلام کردیم، بعدا بعضی به ظاهر منتقد و در باطن مریض، حرفی نزدند.
  • علی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 2
    سلام بهترنبود درهمان شهرمقصد این غول ساخته میشدتا این همه بگیروببکدنکنید.
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 1
    یکی منوتوجیه کنه؛درطول ساخت؛چراپیش بینی حمل این به اصطلاح عظیم الجثه رانکردند!!!دوباره بی برنامه گی ازسرکولمان میباره!!!
  • امین IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 1
    طبس که جزء استان کرمان نیست.
  • مهدی نیازی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    بسم رب الشهدا وصدیقین باعرض سلام و... مسئولین طبس باید مسیر را برای حمل این محموله را هموار کرده و موانع را به سرعت برطرف نمایند در غیر اینصورت باید پاسخگو باشند این اصلا موضوعی نیست که مشکل ساز شود خادمین مردم موظف به خدمت رسانی هستند لطفا زودتر پیگیری شود باتشکر التماس دعا یاعلی(ع)مدد
  • بنده کوچک خدا IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    با سلام و خدا قوت خدمت تمامی عزیزانی که در این راهها زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند و به پیشرفت صنعت کشور عزیزمان کمک می کنند و همه کسانی که واقعاً به فکر پیشرفت صنعت کشور عزیزمان هستند با این عزیزان همکاری می کنند و کسانی که سنگ اندازی می‌کنند باید دید از کجا خط می‌گیرند و چه هدفی را دنبال می کنند.
  • حسن تنیان IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    ماشاءالله خداقوت بردلاورمردان محورمقاومت. توفیق رفیق راه سخت کوشان مقتدر است.باذن الله الحسولایسود. #منافق_یارشیطان
  • ژورنالیست IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    یک خبرنگار مبتدی هم میدونه که برای انتشار چنین خبری نقشه مسیر هم باید مشخص کند برای مخاطبان
  • مجید IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    خداقوت خدمت همه رانندگان این سرزمین
  • باباتم IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 1
    ای لعنت بر اون کسیکه بجای خداقوت گفتن یکسره در حال نق زدن و آیه یأس خواندنه، خداوکیل رفتارو گفتار خیلی ها دیگه حال بهم زن شده.
  • محمود IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 0
    نمیدانم این همه خود تحقیری برای چیه تخصص نداری حرف نزن
  • رضا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام.آخه طبس جزءخراسان جنوبیه.همه قوانین دنیاباچنددرجه بالاترتواین استان اجرامیشه
  • کویر IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    در محلی که نیاز هست میساختن
  • جلال IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    خدا قوت مردان سرزمین کهن ایران انقلابی
  • خداخواست اژدری IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    اداره‌ی راه واسه اضافه‌بارِ یک تنی کامیونت خاور جریمه‌ی میلیونی از من گرفت( به بهانه‌ی فشار وارده به پلها) حالا میگن این محموله‌ی ۷۲۰ تنی مشکلی ایجاد نمیکنه... بی عدالتی تا چه اندازه؟
  • شعبانی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    خیلی هم عالی، تا کور شود هر انکه نتواند دید
  • علی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    احسنت به ایران عزیز
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    معمولا برطبق قانون وزارت راه وادارات تابعه عبور مجموع بار +کشنده نباید بیشتر از 43 تن باشد. اگر از این وزن بیشتر باشد به این صورت از مبدأ تا مقصد تعداد پلها ی طی شده را بر مبنای خراب شدن احتمالی پلها محاسبه واز مالک کشنده خسارت دریافت می کنند. و کشنده را برای طی مراحل قانونی توقیف می کنند. همچنین طبق قانون خسارت خراب شدن آسفالت را از مالک کشنده می گیرند. حالا حساب این محموله فوق سنگین رابکنید که تا چه اندازه می تواند به جاده وپلها آسیب جدی برساند. همچنین خطرات احتمالی جانی در مسیر دارد.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    خوب این شرکت ماشین سازی یک اکیپ جوشکاری رامیبردن کرما همونجادرستمیکردن این همه پلوتون برق وچند ماهم خودشوناالاف نمی کردن۴
  • ایران ما IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    طبس در استان کرمان نیست
  • سلام IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    سلام به این همه وقت تلف کردن این تیکه تیکه می ساختن درآنجا نصب میکردن
  • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    طبس که از کرمان نبست ضمنا طبس در مسیر اراک و کرمان هم نیست
  • محمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    واقعا ایران هم همچین محموله ای داره اگه داره دم مهندساش گرم خدا خیرشون بده
  • علی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    طبس در استان خراسان جنوبی هست نه کرمان. شهرستان طبس با استان کرمان همسایه هست ولی از نظر تقسیمات کشوری در استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند قرار دارد. لطفا در تهیه و تنظیم خبر و گزارش دقت کنید.
  • مجتبی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    حالا میگیم طبس یکی از شاهرگهای اصلی به کرمانه چون من خودم ازمشهد رفتم از طبس بازد بری کرمان.یکی اینکه اون وزن به این سنگزنی رو چه ماشین کوچکی میکشه اگه محموله برگرده به عقب شاسی ماشین از جاکنده میشه.دوم اینکه ایرانی ها تو هرچی مهارت نداشته باشن تو کندن ودوباره اسفالت کردن و فراموش کردن لوله ودوباره کندن و برق و...همیشه باید فکر همه جا رو کرد که وقت وهزینه ونیرو زیاد صرف نشه.ممنون
  • رضا IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام من یه استاکار ساختمانم هرجا کار کردم چه خوب کار کنم چه خراب یک نفر نشده یه چوپ لای سنگ نکنه حال بابا یکی میگه همانجا درست کنید یکی فلان یکی بهمان بابا بگو خدا خیرت بده تمام
  • آرش زخمی IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    آخه چرا
  • ناشناس IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    انشاالله موفق میشویددلاوران ایران زمین به کوری چشم دشمنانمان
  • محمود IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام خداکمکشون کنه حتمیه خیری توش هست .انشالله موفق باشن
  • کوتآه‌ترین سایه IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    اگراین عکس که گذاشتین باشه قطعا و به ضرص قاطع می گم که این محموله نمی توآند چهارمین محموله فوق‌سنگین جهان باشد زیرا که این حقیر محموله هایی دیده ام که توسط سه تریلی ماک در حال جابجاشدن بود دو ماشین از جلو می کشیدن ویک ماشین نیز از عقب هل می داد حال انکه دراینجا تنها یک ماشین به چشم می خورد
  • Aslan US ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    با درود البته هر شخصی نظری داره باید به نظریه های خوب احترام بزاریم بجای اینکه راه حل بگیم داریم دعوا میکنیم عزیزان من نمی‌دونم بغیر از اینکار راه دیگه ای نداشت باید قبل از اینکه اینو بسازن اول برای بردن این محموله فکری میکردن بعد میساختن بهترین را برای حمل این ریل راه آهن می‌باشد بنظر من موفق باشین
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    کی میگه اصلا طبس تو این مسبر نیستش، اتفاقا هست
  • عادل غیورمنشیان IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    تیتر خبرت نا امید کننده احتمالا مغرضانه بود زمین گیر ۷۲۰ تن خدا را شکر که کلا جابجا میشه و چ می دانند ۷۲۰ تن یعنی چه
  • ممد IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    دوستان خراسان جنوبی شهری بنام طبس داره کرمانم همینطور
  • ناصر IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    مگه ۷۲۰هم وزن دادا ماکه خیلی ازبار ها خالی کردیم
  • علی زعفرانیه IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    واقعا طبس حق دارن ادمای منطقین ما صد کیلو از بارمان اضاف باشه باید به ادارراه پلیس را ه جواب بدیم بهد میگن به پول خوب این چه باریه که با این زیر ساختای جادای با این جاده های باریک و ضیف این بار ترافیکی نمیگنجد
  • شیروان مصیری IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    هرزمان به جوانان خودمان خوشبین بودیم وبهشون مسئولیت دادیم خوش درخشیدند خداقوت دلاورمردان مامیتوانیم خواستن برخاستن
  • امید IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    دورد آقای رئیسی ، ایران چند سال دیگه اقتصاد اش عالی...
  • سامان IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    این را می‌توانستند تو کرمان بسازند
  • TJ ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    قعطعات و جدا میبردین کرمان مونتاژ میکردین مگه TBMدستگاه حفاری تونل بزرگتر و سنگین تر از این هست جدا حدا میبرن محل کار مونتاژ میکنن
  • دیاکو IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    درود دوستان ، برای حمل محموله های فوق سنگین ، در شورای تامین کشور جلسه گذاشته میشود و مسیر یا مسیرهای جایگزین مشخص میکنند . و کلیه عواملی که در این مسیر مشکل‌زا هستند شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی می‌کنند . و این محاسبات چنان دقیق هست دقیقا مشخص میشود کی و کجا دچار مشکل می‌شوند و چند روزه آن مشکل رفع میشود و دقیقا چه روزی به مقصد میرسند . حتی بودجه مالی آن هم دقیق مشخص میکنند. اینطور نیست که محموله تو کارخانه کار ساخت آن تمام شده فردا بارگیری کنیم به سمت مقصد . برای حمل آن ماه ها جلسه و برنامه ریزی می‌کنند و بعد اخذ مجوزات لازم اجازه بارگیری و حمل صادر میشود .
  • جلال IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    ماشاالله به مهندسان ایرانی سربلند پیروز باسید
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    به توانایی ها خود فکر کنیم ،چرا یه عده دوست دارند آیه یأس بخونند نوک دماغ خود را نگاه نکن سرتا بگیر بالا جلو جلو را نگاه کن توان متخصصین داخلی را ارج بنه ،انتقاد درست تو حسابی هم بکن
  • بهلول IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    نمیشد تو همون کرمان سر هم بشه
  • حاج محمد IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام پروژه بزرگ وعظیمه اینگونه مشکلات طبیعیه ما خودمون ۴تا دونه مبل می خواهیم طبقه دوم ببریم کلی کارگر میگیریم و پله هارو زخم میکنیم این طرح بزرگ دیگه جای خودش و سختی های خودش داره
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    عالی
  • شکری IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    میتونین رو پل با کمک هلیکوپتر کلی ازوزن روکم کنین
  • گلستانی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    باسلام این قدرت واقتدار ایران همیشه سربلند
  • علیرضا IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    خب چرا کارخانه رو همونجا نزدن اینو بسازن ؟؟
  • ارمان US ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    آیا نمی توانند قطعات رکتور را به صورت تک تکه انتقال بدهند و در مکان مشخص سرهم بندی نماین که اینهمه دردسر نداشته باشد شاید بگوئید متخصصین آنقدر عقلشان نمی رسید که شما را حل می خواهید نشان بدهید چرا عقلشان می‌رسد شاید هزینه نق وانتقال برایشان ارزش ندارد
  • مجید محاوی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    میدانید مصرف اب این برای خنک کننده چقد است تولید فولاد بریکت و گوندله چقد اب بر است الله متعال از مسئولین نگذره ....
  • اسفندیار رفیعی کشتلی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    ماشاالله به عزمتان درود بر شما غیرتمندان ایران اسلامی
  • حسن سنگانی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    همت بلند دارکه مردان روزگار ازهمت بلند به جائی رسیده اند
  • اهورا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    خوب می‌رفتید همونجا کارگاه می‌زدیم ودرس میکردیم و این همه مشکلات برا خود مردم درس نمیکرید واقعا اینکاره نیس تیپ فقط حرف،،،،،،،،
  • h.m IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    واقعا خسته نباشید میگم خدمت مهندسین و کادر زحمت کش این پروژه که نشان افتخار ایرانی رو بالا میبرند و ایران عزیز را سربلند می‌کنند. و متاسفم برای بی فرهنگ هایی که مدام در حال انتقاد از این کارها هستند کاش لااقل یکم سواد داشتین بعد انتقاد میکردین 😂😂
  • محمد علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    با این همه هزینه جابجایی و این همه مشکلات شهرها چرا دستگاهاشون را نمیبرن همانجا تا همچین سازه‌ای را همانجا درست کنن
  • هادی فلاح IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    بنده خودم توی ساخت چنین مخازت تحت فشاری فعالیت داشتم این محموله خیلی هم عظیم نیست ماهانه چندین پروژه همین شکلی حالا کوچکتر یا بزرگتر تولید میشه البته کارایی اینو من نمیدونم ولی از لحاظ ابعاد عادیه خیلی عجیب نیست
  • رضا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    البته دوستان با سنگین ندیدن مثلا۳۵۰۰تن توی راه آهن هرچندبارمحوری راه اهن ایران ۲۰تن هم نیست البته این به بحث تخصصی هست اگه دوستان نابلدالکی نظرندن هرچندتوی ایران نهایتا۷۰واگن درصورتیکه کشورهای اروپایی وامریکایی تانهصدوخورده آیی هم واگن میبندن البته بارمحوریشون به تناسب خیلی بیشتر هستش ولی خب این محموله ترافیکی هم به نوبه خودش سنگین هستش
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    درود وخدا قوت بر تمام مردان سنگین سوار جادها که اگه نباشند واقعا اقتصاد فلجه
  • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    این چیه؟موشکه؟چیه یکی که میدونه درست حسابی جواب بده
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    چرا طبس این موضوع را حل نمی کنند ، مگه جاده هاشون از چی ساخته شده ، این هم از ضعف نظارت قبلیشون که جاده همشون بدون نظارت کار شده
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    اصلآنیازی نیست ازطبس برن جاده طبس کجا فولادبوتیاکجاازاصفهان بطرف یادآوردن اصلآربطی به طبس نداره بعدازیزدهم یاازبافق میرن یامهریز چکارش به جاده طبس
  • اسد IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    طبس مال زیر نظر خراسان جنوبیه چه ربطی به کرمان داره
  • علی قاسمی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    محموله ی فوق سنگین پایه های بتنی پل سانفراسیسکو.669
  • ماهان IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    من خودم راننده تریلی بارهای ترافیکی هستم هیچ پلی طاقت ۷۲۰ تن بار ندارد غیر اینکه به جک های خیلی قوی هست پل. محکم کنند و از طرف هوا هم کمک این وزن باشند دو هلیکوپتر با بکسل های قوی سر جلو عقب بلند کنند که فشار زیاد رویال نیاید و با آرامش رد می‌شود فقط باید پول خرج کرد کار نشد ندارد ،مقاوم سازی پول تا ۱۰۰۰ تن رد می‌شود ولی اصولی فقط درد آن خرج پول است کسی که مسیر بازرسی نمی‌کنند ما محموله ترافیکی سنگین داشته باشیم تا یک هفته بهترین مسیر پیدا میکنم اگر یک ماه هم بیشتر طول بکشد نمی‌دانم مسؤلیت این بار باید به راننده که کارش هست می‌دهند این کسانی که اصلا رانندگی ماشین سنگین نکردند ،کارشان این نیست فکر کردند مثل کارهای دیگر بزن درو هست حالا که تاوان دادی اینگونه کار که کار شما نیست نمی‌کنید، حتی باز غیر ترافیکی هم قانون جاده خودش دارد ،
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    نمیشد قطعات راکتور را به مقصد می‌بردند و مونتاژ میکردند؟
  • کیوان IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    اولا خداتون قوت بخاطر ساخت چنین سازه‌ای. اما واقعا نباید از قبل، پلن حمل و نقل رو با تمام جزئیات بررسی می‌کردین؟ و تمامی هماهنگی‌ها با کل مسیرهای جاده‌ای مستقیم و فرعی انجام می‌شد و کلیه‌ی تمهیدها آماده!!!؟؟؟ و کل محاسبات صورت می‌گرفت!!؟؟ ینی ۱ بار نمیشه ۱ کاریو با ۱۰۰ و صحیح انجام بدیم تو این مملکت!!!!!!!!!!!! ینی امروز سازه تمام شد و گذاشتین رو بوژی و ۱ کاسه آب ریختین پشتش و گفتین یا امامزاده فلانی، خودت هواشو داشته باش و فرستادینش جاده!!!!! حالا ایشالا این سازه جواب بده تو سرویس!
  • ساسان سلیمانی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    سلام معمولا این طور تجهزات را قطعات مربوطه را باز شده به محل نصب می اورند و انجا منونتاژ می کنند یا به قسمتهای مختلف تقسیم و سپس حمل می کنند و قبل از سفارش ساخت هم کل مسیر را بازدید می نمایند بعد سفارش در محل کارخانه می دهند
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام ،خسته نباشید من راننده بارهای سنگین ترافیکی هستم من طولانی ترین بار از بندر به‌ آلمینیوم سازی اراک بردم اگر خواستید پیام بگذارید من این بار با کوچکترین خسارت فشار بروی پل رد میکنم فقط مقام سازی پل آنجاها گه چرخ ها رو می‌شوند از پایین یا کشنده رد شود و بار را با مقاوم سازی پل نزدیک ۲۵۰ تن رد شده‌ فقط بار می‌ماند ۵۰۰ تن که با بکسل همان کشنده آن را به طرف خود می‌کشد پل مقاوم سازی کنید از زیر برای دولت هم خوب می‌شود پل بیشتر کار می‌کنند شاه ورزشگاه آزادی ساخت در یک مسابقه استقلال پرسپولیس ۱۲۰ هزار نفر هم آمده تا حالا سر پا هست پل‌های ساخته که هنوز سر پا هست پلی که هزار تن نتواند تحمل کن چه ساختند مانند مترو پل آبادان، ساختمان نوساز پایین بیاید
  • اکبر احمدی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    نوشتن و گزارش اینگونه چیزا خنده داره..بنده تو این چند سال گذشته بیش از 50 تا از این محموله های فوق سنگین در جاده های کشور دیدم...نگ
  • مرتضی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    جهت اطلاع دوستان طبس استان یزده نه کرمان نه خراسان جنوبی
  • دکتر IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 1
    چرا با هواپیما نبردن؟!؟
  • من IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    احتمالا مسئولین طبس بچه مشهد هستند. بدون شرح
  • عباس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    زیره را می بردی کرمان درست می کردی
  • محمد IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 1
    جاده اراک تا کرمان مستقیم هیچ تونلی هم نیست نمیدونم چرادارن ازطبس میرن حتما به خاطر پلهاست چون خیلی سنگین واقعا خدا کمکشون کنه
  • نسرین جمشیدی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 1
    پایدار باد ایران مقتدر به کوری چشم حسودان تا کور شود هر آنکه نتواند دید...
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    این راکتور کار نمی ده
  • محمد حسین. IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام فقط بگم خدا قوت شیر مردان ایران زمین. انشالله که همیشه سر فراز باشی ایران. عزیز
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    احسنت بر غیرتت ایرانی ان چیزی که ساخته شده انشاالله برده هم میشه قدرت و غیرت ایرانی
  • محمد IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    خوب اشتباه نامه نگاری کرده اند چون طبس در استان خراسان جنوبی است در کرمان نیست.
  • نامدار IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 0
    مشخصه که این محموله چند قطعه هست، نمیشد جدا از هم حمل میشد و درمحل نصب سر هم بشه
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    2 0
    سلام چند دهه است که قطعات فوق سنگین مورد نیاز کارخانه های حاشیه خلیج فارس دریای عمان ، در مرکز کشور ساخته می شوند و همواره بر پا کردن سایت های مجهز ساخت در سواحل جنوبی توسط همان کارخانه های مرکزی مورد بحث بوده است. اما معضل وقتی حمل این محموله ها در جریان قرار می‌گیرد خود را نشان داده و بعد از تحویل محموله به محاق فراموشی و سهل انگاری می‌رود.
  • افشاری IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    متاسفانه برخی مدیران خبر از حجم ودردسرهای کار ندارن من خودم محموله سنگین به سمت اهواز بردم ویک ماه توی راه بودم حمل بلدوزر با کمر شکن واقعا کار سختیه خسته نباشید دلاور مردان
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    بایر در کرمان مونتاژ می کردند
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    خدابه ایرانم به زحمت کشان واقعی سرزنینم عزت وافتخاربده خداقوت
  • آخرین سامورایی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    آفرین به شما
  • ناشناس IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    اگر روی نقشه ایران نگاه کنیم حمل این محموله اراک به کرمان ربطی به طبس نداردوراه دورترمی شودنمی دانم چرادرآن مسیرهستند
  • ایران ی می‌تواند IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    من میتونم موفق میشین گالیبر
  • مخ گچی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    تو رو خدا اینقدر نظر آب گوشتی ندید .طبس مال تو کدام استان هست فرقی نمیکنه ،مال ایرانه .دوم خود میر گروه این محموله اینقدر عقل و فهم داره که بدونه کدام مسیر بهتر یا بدتره .پس نظر مسخره و آب گوشتی هم ندید .سوم این محموله از نظر ساخت و حجم ،چهارم جهانه و این ادعاتایید بین المللی داره ،اگه دروغی بود خود خارجی ها زودتر ما حرف میزدند ،پس باز هم نظر آبگوشتی ندید .در آخر آیه 116تا120سوره آل عمران رو هم بخونید .فصل الخطاب بین مسلمانان و کفار و خائنین و منافقین است .پس با تمام نواقص و کمبود ها ،زنده باد ایران و ایرانی های وطن پرست.
  • حسن US ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    8 0
    دیگه ۶۰ میلیارد به این شرکت حمل نقل مزه داده مگه نمی‌تونستن هردو بار باهم ببرن هر ۶ ماه باید مردم تو جاده عذاب بکشن
  • پژمان IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    چه کاریه خو اگه میشه تیکش کنین بزارین رو چنتا بوژی یا چنتا کمرشکن تا ببرن
  • امید IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    مشکلی نیست که آسان نشود مرد آن است که هراسان نشود مهم ساختنش بود جابجایی حل میشه
  • امید IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    هوای آلوده برای شهروند اراک سرب و گوگرد برای ما کار و درآمدش برای بقیه یعنی این پل هارو نمیشه موقت تقویت کرد ؟؟؟عجب آ
  • احمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 0
    اجازه تردد نمیدن تا یه پولی به جیبشون بزنن میگن این همه هزینه کردن یه پولی هم به جیب ما بره سر قیمت که توافق بشه حتما راه باز میشه نگران نباشید ...
  • امین ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام بزرگواران یک باد طایر یک مغازه میخواد ۳۰ متر با کلی وسیله انوقت یک چنین محموله ای برای ساختش ........شما بفرمایید یک کارخانه باید تاسیس بشه
  • محمد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    بازم باعث افتخاره که تو کشور خودمون تولید شده و به دست این مردم عزیز
  • _ IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    چنین محموله ها را جدا جدا درست میکنن بعد تو مقصد مونتاژ مبکنن اینجوری که نمی شد .
  • محمد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام خسته نباشید واقعا کار بزرگی انجام میدهید زنده باد ایران زنده باد شهدای عزیز وزنده باد امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ما تا آخر پشت ایران سربلند ایستاده هستیم خدا کنه آقا همیشه سالم باشند چون واقعا برای همه مردمشون پدری دلسوز مهربان هستند مرگ بر همه دشمنان ایشان و ایران خانواده من سه نفر هست جان هر سه مون فدای خاکمون و رهبر عزیزمان خداوند سایه ایشان را همیشه بالای سر ما نگهدارد
  • محمود IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    مهم اینست،که زندگی وخانواده این زحمت کشان جاده وبیابان کلا رانندگان سنگین به فراموشی سپرده شده است.بلاخره این محموله انشاالله به مقصد خواهد رسید
  • بی طرف IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    من یه بار یه بخاری داخل جعبه گذاشتم حمل کردم همین حسو داشتم
  • حاج علی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام خدمته همه عزیزان قصده جسارت به کسی را ندارم ولی از نظرات مشخصه که ... میشه بپرسم چند نفر از عزیزان پایه یک دارن که نظر دادن
  • علیرضا IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    جالبه بعضی از هموطنان بدون اینکه بدونن این چه تجهیزی هست و نحوه ساختش چطور هست نظر کارشناسی میدن والا من به عنوان متخصص و مهندس صنعت چون نمیدونم ساختش چطور هست نظری ندارم اما کامنت ها راه حل پیشنهاد دادن!!! در هر صورت با حمل چنین بارهایی جاده های ایران ارتقا پیدا میکنند .این بار مثل میزبان جام جهانی هست با عبور از هر شهر آبادی ایجاد میکند
  • آقای مهندس محیاپور IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    این محموله تا شهر اصفهان رسیده بود. اعلام کردید در شهر طبس زمین گیر شد اصلا چه ربطی به شهرستان طبس دارد
  • خسرو IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام اگرهزینه حملش چندبرابرساختش هست بهترنبودتجهزات ساخت رابه محل ومقصدمیبردین ودرآنجادرست میکردین
  • ا بو علی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    با سلام تمام نظرات را مطالعه کردم همش حاشیه: یکی میگه این وزن نیست یکی میگه چهارصدی هست نه چهارمی : یکی میگه طبس مال یزد یکی میگه مال اصفهان یک میگه ...... بس کنید یه نفر از این مجموعه سازنده تشکر نکرده یا دیگری میگه کرایه بردنش بیشتر از ساختش است همه مهندس شدن: مگه کرایه اون چقدره بگو سه ماه به مقصد می رسد ماهی ٢ میلیارد میشه شش میلیارد تومان حالا خدا می داند هزینه ساخت این قول چندین میلیارد تومان هست بابا بیایید به مهندسین کشور افتخار کنید که همچین سازه ای ساختن حرفِ زیاد دارم ولی وقت عزیزان را نمی گیرم
  • حامد IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    2 0
    واقعا به ایران وکسایی ساختنش راننده ای ک هدایتش میکنه وگروه افتخارمیکنم دوستان بهم احترام بزارن خوبه بعدواقعا جای افتخاربرای هممون داره همیشع خودمون بزرگ ببینیم ن کشورای دیگه همتونم دوس دارم
  • مجید IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    باسلام خدمت دوستان من یه راننده بوژی هستم این بوژی 16 محور 128 چرخه که وزن کل محموله به160 تن هم نمیرسه احتمالا دوستان یه کوچولو اغراق کردن حالا کاری به این ندارم که اجازه تردد از طبس رو داره یا نه به هر حال پل‌های اون محور ظرفیت 60تن به بالا رو نداره چه برسه بخواد 160 تن باشه یا بالا تر و اینکه اول آگاهی پیدا کنید بعد یه موضوع رو منتشر کنید
  • مهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 0
    سلام دوستان.بعضی از کامنتها باعث سردرد میشه.یه عده هنوز نمیدونن طبس جز کدوم استان میشه.بعد میان نظر میدن.مگه ساخت یه تانکر که دستگاه جوش رو ببرن کرمان وشروع به ساختش در همون جا بکنن.جان ناموستون نظر چرت ندین.درضمن حساب همه چیز این کار شده.اگه می‌بینید یه جا توقف کرده به خاطر مسولین بی کفایت اون منطقه است.زنده باد ایران وایرانی...علم اگه تو ثریا باشه فرزندان ایران زمین بهش دست پیدا خواهند کرد...لعنت به هرچی غرب پرسته بدبخت خود تحقیر..