عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سهم حمل و نقل امسال افزایش خوبی داشت که ۴۸ درصد بودجه است، گفت: این فرصت را برای شهرداری ایجاد کردیم تا به حمل و نقل عمومی با تکیه بر اتوبوس و مترو را تقویت کند.

قائمی

علی اصغر قائمی با حضور در غرفه موسسه فرهنگی مطبوعاتی همشهری در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار ما درباره هوشمندسازی تهران به بحث زیرساختها اشاره کرد و گفت: این موضوع بسیار مهم است و زیرساخت‌های آن تا حدی در تهران وجود دارد که نگهداشت آن بسیار مهم است.

او با بیان اینکه شهر هوشند شان‌های مختلفی دارد، گفت: اقتصاد هوشمند، کسب و کار هوشمند، آموزش هوشمند، بهداشت هوشمند از جمله آنهاست که ما نیز برای تهران یکی از آنها را براساس الویت انتخاب کرده‌ایم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید برای رسانه‌ها مردم هوشمند با اهمیت باشد، گفت: باید رسانه بتواند مردم را در حوزه رسانه تقویت کند تا قدرت تشخیص خبر درست را داشته باشند.

قائمی سپس به بحث بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: سهم حمل و نقل امسال افزایش خوبی داشت که ۴۸ درصد بودجه است و این فرصت را برای شهرداری ایجاد کردیم تا به حمل و نقل عمومی با تکیه بر اتوبوس و مترو را تقویت کند.

او گفت: تا اینجای کار نزدیک به ۷۰۰ اتوبوس به ناوگان اضافه شده و بقیه در یکی دو ماه دیگر اضافه می شود. در حوزه سفر به چین و قراردادها در حوزه حمل و نقل قول ها قول های خوبی است و امیدوارم که عملیاتی شود.

کد خبر 834063
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha