جواد افشار که این روزها مجموعه پلیسی، جنایی با عنوان «ناریا» را در دست دارد، قرار است این سریال را در ۵۰ قسمت به تلویزیون برساند.

ناریا

همشهری آنلاین: جواد افشار به همراه تیم اش این روزها مشغول تصویربرداری سریال «ناریا» هستند، سریالی در ۵۰ قسمت که پس از کرمانشاه و تهران، به تازگی وارد مراحل فیلمبرداری در خارج از کشور شده است. به نظر می رسد این کارگردان در این سریال فضای گنگستری را در نظر گرفته و این سریال پلیسی، جنایی و معمایی است.
این مجموعه در دو بخش به شکل مجزا در تهران و ترکیه فیلمبرداری می شود، هادی افشار کارگردانی گروه تهران را در زمان حضور جواد افشار در ترکیه بر عهده دارد. این سریال سال ۱۴۰۱ در کرمانشاه کلید خورد.
به نظر می رسد سازندگان سریال سال آینده مابقی این سریال را در کشورهایی چون ارمنستان، دبی فیلمبرداری خواهند کرد. مجموعه تلویزیونی «ناریا» با نام پیشین «نیشتمان» به تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور و کارگردانی جواد افشار در معاونت برون مرزی در حال ساخت است. به نظر می رسد سریال جدید افشار یک سال دیگر آماده پخش می شود.
در این سریال بازیگرانی همچون سامان صفاری، آزیتا ترکاشوند، امیریل ارجمند، کاظم بلوچی، فریبا متخصص، افسانه چهره‌آزاد، حسن میرباقری، نسیم ادبی، ویدا جوان، کمند، امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هامون سیدی، کاوه سماک‌باشی، رامبد شکرآبی، حسن اسدی، اتابک نادری، وحید شیخ‌زاده، افشین سنگ‌چاپ، احمد پورخوش و... ایفای نقش کرده اند.


کد خبر 834428
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروزالدوله IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    ایران را برعکس بخونی میشه ناریا