به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مک رومرز، نام این ابزار هوش مصنوعی طبق اخبار منتشر شده، Ask است و میتواند بهطور خودکار به سؤالات فنی که کاربران از متخصصان پشتیبانی اپل میپرسند، پاسخ دهد، سپس مشاوران میتوانند اطلاعات را در چتهای آنلاین یا تلفنی به مشتریان منتقل کنند.
اسک بهطور خودکار به یک پرسش با اطلاعات مرتبط از پایگاه دانش داخلی اپل پاسخ میدهد و مشاوران میتوانند پاسخ را با عنوان «مفید» یا «غیرمفید» ارزیابی کنند. این غول فناوری گفته است که قصد دارد پس از جمعآوری بازخورد از این آزمایش داخلی، این ابزار را در آینده در اختیار مشاوران بیشتری قرار دهد. اپل مشاوران شرکتکننده را تشویق میکند قبل از استفاده از روشهای جستوجوی سنتی یا مشورت با مشاور ارشد برای کسب اطلاعات، از اسک استفاده کنند. آنها مدعی هستند این ابزار برای حل مسائل پیچیده یا ناآشنا مفید است.
از آنجایی که این ابزار به پایگاه دانش داخلی اپل مرتبط است، شرکت اطمینان میدهد که پاسخها واقعی، قابل ردیابی و مفید هستند.
بیشتر بخوانید:
انتظار میرود اپل امسال از هوش مصنوعی مولد بهطور عمده استفاده کند. مارک گورمن از بلومبرگ گفت که iOS ۱۸ شامل بسیاری از ویژگیهای جدید هوش مصنوعی در برنامه هایی چون سیری، Spotlight، پیام ها، سلامت، Numbers، Pages، Keynote و موارد دیگر خواهد بود. این اولین گزارشی بود که تیم AppleCare از هوش مصنوعی مولد برای سرعت بخشیدن به پشتیبانی مشتری استفاده خواهد کرد. این اولین بار است که جزئیات مربوط به ابزار داخلی «Ask» اپل گزارش می شود.
نظر شما