مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: احداث 2 ورودی تونل صدر- نیایش از سمت غرب در محدوده بزرگراه نیایش و بوستان ملت شروع شده و عملیات حفاری آن‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

احمد دنیامالی در گفتگو با سما، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تجهیز کارگاه نیز در حال اتمام است، شفت‌هایی نیز در چند نقطه از محور بعد از تملک، احداث خواهد شد که این نیز جزء تجهیز کارگاه شمرده می‌شود.

وی افزود: تونل صدر - نیایش به صورت دو رشته تونل جداگانه است، این شفت‌ها دسترسی دو طرف تونل را ایجاد کرده و بسیار حیاتی است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هزینه ساخت این تونل حدود 200 میلیون یورو برآورد شده است بیان داشت: هزینه ساخت این تونل به صورت فاینانس تامین می‌شود.

دنیا مالی ادامه داد: موضوع فاینانس این پروژه نهایی شده است و در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم و عملیات اجرایی به سرعت آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مشاوران ایرانی و خارجی مسوءلیت طراحی این تونل را به عهده دارند، همچنین فاز یک و دو تونل به صورت همزمان طراحی و اجرا نمی‌شود اما طراحی و اجرای فاز سوم این پروژه به صورت همزمان انجام خواهد شد.

کد خبر 83863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز