همشهری آنلاین: دیگو مارادونا تهدید کرد از باشگاه ریورپلاته شکایت خواهد کرد.

 به گزارش ایسنا، بازیکن بزرگ سال‌های پیش دنیای فوتبال و مربی کنونی تیم ملی آرژانتین، پس از آن که سران باشگاه ریورپلاته از وضعیت روحی و جسمی مارادونا انتقاد کردند، گفت که از آن‌ها به دادگاه شکایت خواهد کرد.

ریورپلاته در انتقاد خود به موضع‌گیری مارادونا درخصوص ورزشگاه معروف المونو منتال واکنش نشان داده بود. این ورزشگاه که در سال 1938 در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین افتتاح شده است و بیش از 65 هزار نفر تماشاگر را در خود جای می‌دهد، به گفته مارادونا از نظر ساختمانی در وضع بدی است و از چمن نامطلوبی هم برخوردار است.

مارادونا پس از بازی ششم ژوئن تیم ملی آرژانتین برابر کلمبیا این موضوع را عنوان کرده بود.
سران باشگاه ریورپلاته به رهبری خوزه ماریا آگویلار در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال آرژانتین پرسیده بودند آیا مارادونا آزمایش‌های جسمی و روحی لازم را انجام داده است یا خیر؟

هکتور لگویسامون، وکیل مارادونا، آگویلار را به شکایتی قضایی تهدید کرد و گفت:‌ "در صورتی که او گفته‌هایش را تا دو روز آینده پس نگیرد، به اقدام قضایی متوسل خواهد شد."

او همچنین گفت مارادونا حاضر است چنین آزمایشی را انجام دهد. البته تنها در صورتی که تمام سران باشگاه ریور پلاته نیز این آزمایش را تحت شرایط یکسان انجام بدهند.

خولیو گروندونا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، در این میان از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته است دیگر بازی‌های آرژانتین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 در ورزشگاه روزاریو سنترال برگزار شود. در صورت موافقت فیفا، آرژانتین روز 5 سپتامبر در ورزشگاه Gigante de Arroyito در شهر روزاریو در فاصله 300 کیلومتری شمال بوینس آیرس برابر برزیل صف‌آرایی خواهد کرد.

کد خبر 83921

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز