همشهری آنلاین: مراسم تجلیل از داوران برتر هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس و اعضای هیئت داوران ، جمعی از پیشکسوتان و افشین قطبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم که به گفته‌ مسعود عنایت رئیس کمیته‌ داوران به مدت سه سال است برگزار می‌شود از ساعت 8:40 دقیقه صبح چهارشنبه 17 تیر در هتل آکادمی‌ ملی فوتبال برگزار شد.

در این مراسم بهمن بهلولی، منوچهر نظری، و حمید خوش‌خوان به عنوان پیشکسوتان داوری به همراه علی کفاشیان و مهدی محمد نبی رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال و همچنین افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مسعود عنایت رئیس کمیته‌ داوران جوایزی را به برترین داوران مسابقات فوتبال لیگ برتر در دوبی اهدا کردند.

سه داور برتر لیگ هشتم روز چهارشنبه 17 تیر مورد تقدیر قرار گرفتند

پیش از اهدای جوایز به برترین داوران از سه داور پیشسکوت داوری که در لیگ هشتم قضاوت داشتند به پاس یک عمر داوری تجلیل شد که رحیم رحیمی‌مقدم، جواد تقی پور و سعادت باغبان این داوران بودند.

رحیمی مقدم پس ارائه درخواست خود به کمیته داوران مبنی بر خداحافظی از دنیای داوری، امروز رسما خداحافظی خود را در امر قضاوت اعلام کرد.

همچنین محمدرضا ابوالفضلی، رضا سخندان و حسن کامرانی فر، به عنوان برترین کمک داوران لیگ هشتم شناخته شدند. پس از آن مسعود مرادی،‌ محسن ترکی، و سعید مظفری زاده نیز به عنوان بهترین داوران لیگ هشتم معرفی شدند. 

کد خبر 85095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز