چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

ونکوور: یک زن 23 ساله پس از مراجعه به اداره پلیس اعلام کرد که ظرف مدت 48 ساعت گذشته خودرو‌اش 2 بار مورد حمله قرار گرفته است.

این زن توضیح داد که برای نخستین بار هنگامی که خودرو را رو به‌ روی خانه مادرش پارک کرده بود این حمله اتفاق افتاد و بدنه وسیله نقلیه با سس پوشیده شد.

او که در آغاز ماجرا را جدی نگرفته بود، خودرو‌اش را به کارواش برد و آن را تمیز کرد. اما شب بعد هم همین اتفاق برای خودرو‌اش افتاد. این زن ادعا کرده است که احتمالا شوهر سابقش قصد آزار او را دارد و به همین اتهام از او شکایت کرده است.

این زن ادامه داد، شوهرم می‌دانست که من نسبت به سس نفرت دارم این اقدام را انجام داده است.

پشتکار در دستگیرشدن

منهتن: سرعت غیر مجازموجب شد که یک زن جوان 2بار ظرف مدت 5 ساعت توسط پلیس دستگیر شود. این زن با سرعت زیادی در یکی از بزرگراه‌ها رانندگی می‌کرد که پلیس او را متوقف کرد.

ماموران پس از جریمه کردن این زن، گواهینامه رانندگی‌اش را نیز توقیف کردند. اما او دوباره پشت فرمان نشست و هنوز چند کیلومتر از ایستگاه پلیس دور نشده بود که دوباره پایش را روی پدال گاز فشار داد.

او که قصد داشت به شهر دیگری برود، 5 ساعت بعد دوباره توسط پلیس به اتهام سرعت زیاد دستگیر شد و این بار ماموران او را به اداره پلیس انتقال دادند.

گفتنی است این زن در توجیه رفتارش گفت که گمان نمی‌کرده پس از توقیف گواهینامه، جریمه زندان هم برای سرعت غیرمجاز وجود داشته باشد و به همین دلیل دوباره با سرعت رانندگی کرده است. این زن به دلیل ارتکاب این تخلف باید چند روزی را پشت میله‌های زندان سپری کند.

فرار شامپانزه‌های گرسنه

لندن: فرار 30 شامپانزه گرسنه، یکی از بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌های انگلیس را به تعطیلی کشاند. در این باغ‌وحش بیش از 7 هزار حیوان زندگی می‌کنند و سالانه یک میلیون نفر به این محل می‌آیند.

اما در روزی که شامپانزه‌ها از باغ‌وحش فرار کردند، مقامات، بازدیدکنندگان را از این محل خارج کردند تا شامپانزه‌های گرسنه به آنها آسیب نرسانند. گفتنی است این شامپانز‌ه‌ها مسافت زیادی را در این باغ‌وحش بسیار بزرگ طی کردند تا به آشپزخانه رسیدند.

مقامات باغ‌وحش گفتند با وجود اینکه غذای شامپانزه‌ها سر ساعت معین برای آنها سرو می‌شود اما مشخص نیست که چرا آنها تا به این حد گرسنه شده بودند که پا به فرار بگذارند. البته ماموران توانستند پس از چند ساعت این حیوانات را به محل زندگی‌شان بازگردانند. در حال حاضر یک گروه مشغول تحقیق در مورد فرار ناگهانی این حیوانات است.

جبران اشتباه جوانی

سالت‌لیک سیتی: مردی که در دوران جوانی اقدام به سرقت یک چراغ راهنما کرده بود، بعد از پشیمانی با ارسال یک فقره چک به اداره حمل و نقل در صدد جبران این اشتباه برآمد. این مرد 30 سال قبل از سر یکی از چهارراه‌ها یک چراغ راهنما را سرقت کرد و آن را در انباری خانه‌‌اش پنهان کرد.

اما با گذشت زمان و هنگامی که پا به سن گذاشت متوجه شد که بر اثر این سرقت، مشکلاتی برای شهروندان که قصد عبور از چهارراه را داشته‌اند، ایجاد شده بود.

به این ترتیب او با اداره حمل و نقل تماس گرفت اما آنها به دلیل اظهارات عجیبش آنها را جدی نگرفتند. سرانجام این مرد یک فقره چک 600 دلاری برای این اداره ارسال کرد و در یادداشتی همراه آن نوشت که امیدوار است توانسته باشد اشتباه دوران جوانی‌اش را جبران کند و کسی به خاطر این کار ابلهانه آسیب ندیده باشد.

کد خبر 85116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز