شنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

نیوجرسی: زنی که با 150 گربه در یک آپارتمان مسکونی زندگی می‌کرد، محکوم به پرداخت 35 هزار دلار جریمه شد.

این زن 62 ساله گربه‌ها را در آپارتمانی نگهداری می‌کرد که زمانی یک میلیون دلار قیمت داشت اما به دلیل کثیفی و مشکلاتی که این گربه‌ها برای ساختمان پدید آورده‌اند، باید هزینه زیادی صرف مرمت آن شود.

البته همسایگان این زن قبل از اینکه به پلیس مراجعه کنند، بارها از او خواسته بودند که به نگهداری این تعداد گربه در محل زندگی‌اش خاتمه دهد اما زمانی که او با آنها مخالفت کرد، ماجرا را به پلیس اطلاع دادند که به حکم دادگاه، این زن تا 3 سال نمی‌تواند بیش از 6 گربه نگهداری کند.

پخش پول در فرودگاه

مادرید: ماموران توانستند قبل از اینکه مردی همه دارایی‌اش را از دست بدهد، او را دستگیر کنند. این مرد که از انگلیس به اسپانیا آمده بود، پس از پیاده شدن از هواپیما از جیب کتش مقدار زیادی اسکناس درآورد و آن را بین سایر مسافران پخش کرد.

مسافران که از این اقدام او هیجان‌زده شده بودند، در اطرافش حلقه زدند تا اسکناس‌های بیشتری از او بگیرند اما در همین بین پلیس سر رسید و این مرد را که در حالت عادی قرار نداشت، دستگیر کرد.

او هنگام دستگیری همچنان 70 هزار دلار پول داشت و مقامات فرودگاه که به این مرد شک کرده بودند، سابقه او را از سفارت استعلام کردند. پس از این اقدام مشخص شد که این مرد هیچ سابقه خلافی ندارد و سرمایه‌اش را از راه قانونی به‌دست آورده است. او تنها به این دلیل در بین مسافران پول پخش کرده بود که تحت تاثیر مواد مخدر قرار داشت.

مؤدب‌ترین گردشگران

پاریس: تازه‌ترین آمار نشان می‌دهد که گردشگران ژاپنی برای سومین سال متوالی مقام مودب‌ترین و بهترین گردشگران را در جهان کسب کرده‌‌اند. این در حالی است که فرانسوی‌ها در قعر این فهرست قرار دارند و بد‌ترین شاخصه آنها تعصب بیش از اندازه روی زبانی است که به آن سخن می‌گویند.

این تحقیقات در 40 هزار هتل در سراسر جهان انجام شده و فاکتور‌هایی از قبیل نوع برخورد گردشگران و انگیزه آنها برای سفر در آن در نظر گرفته شده است. به گفته مدیریت هتل‌ها، گردشگران ژاپنی بسیار مودب و تمیز هستند و کمتر گله می‌کنند.

در این بین گردشگران آمریکایی هم رکورد گردشگران در زمینه هزینه کردن را به‌دست آورده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که آنها بیش از گردشگران سایر کشور‌ها انعام می‌دهند و در طول سفر پول زیاد و گاه غیرضروری خرج می‌کنند.

اعتراض هنری

مونترال: مردی که گیتار 3 هزار دلاری‌اش در جریان پرواز با هواپیمای یکی از خطوط هواپیمایی آسیب دیده بود، روش جدیدی برای اعتراض به این بی‌توجهی ابداع کرد.

این مرد ماه‌ها تلاش کرد تا از طریق قانونی از این شرکت هوایی غرامت بگیرد اما هنگامی که تلاشش به نتیجه نرسید، تصمیم گرفت با استفاده از هنرش به این خط هوایی اعتراض کند.

او متن یک شعر را در اعتراض به این شرکت هوایی نوشت، برای آن موسیقی ساخت و پس از آماده شدن کلیپ آن را روی یک پایگاه اینترنتی قرار داد.

در نخستین روز این اقدام بیش از 500 هزار نفر از آن بازدید کردند و به این ترتیب رسانه‌ها در جریان قرار گرفتند و مقامات این خط هوایی ناچار شدند واکنش نشان بدهند. مقامات این شرکت به یکی از رسانه‌ها گفتند، کلیپی که این جوان ساخته بسیار تاثیر‌گذار است و از این پس به رضایت مسافران اهمیت بیشتری خواهیم داد.

کد خبر 85279

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز