مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای ایران با درخواست صدور 6 هزار برچسب جدید ورود به محدوده طرح ترافیک تهران موافقت کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی نیکزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور در پایان نشست امروز این شورا به خبرنگاران گفت: معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران از مدت‌ها پیش درخواست‌های متعددی برای صدور 10 هزار برچسب جدید را به دبیرخانه این شورا ارسال کرده بود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز این درخواست بررسی شد و اعضای شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، پس از کار کارشناسی، با صدور 6 هزار برچسب جدید موافقت کردند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه در ابتدای امسال 92 هزار و 200 برچسب ورود به محدوده طرح ترافیک تهران توزیع شد گفت: درخواست شهرداری تهران از شورا درپی درخواست‌های برخی نهادها، وزارتخانه‌ها، جانبازان، اتحادیه مسافربران شهری‌، انجمن‌های حمایت از بیماران خاص و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی، برای صدور برچسب‌های جدید صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به گذشت 4 ماه از سال برچسب‌های جدید با هشت دوازدهم قیمت‌های ابتدای سال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

نیکزاد با اشاره به صدور 3هزار و 600 کارت سیار برای ورود به محدوده طرح ترافیک تهران در ابتدای سال جاری گفت : در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور همچنین، با صدور 150 کارت سیار جدید توسط شهرداری تهران موافقت شد.

معاون هماهنگی امورعمرانی وزیر کشور درپاسخ به این سوال که آیا صدور این تعداد مجوز جدید برچسب و کارت سیار باعث تشدید ترافیک مرکز شهر تهران نمی‌شود گفت‌: موافقت شورای عالی با صدور این تعداد برچسب و کارت جدید، برای احترام به مدیریت ترافیک شهر تهران و جبران برخی کاستی‌ها در ارائه این برچسب‌ها صورت گرفت.

نیکزاد افزود: بحث شهرداری تهران برای صدور برچسب‌های جدید به هیچ وجه مالی نبود و درخواست آن فقط برای کاهش مشکلات برخی نهادهای حقوقی و اشخاص حقیقی برای ورود به محدوده طرح ترافیک بود.

وی دستور دیگر جلسه امروز شورای عالی هماهنگی ترافیک شهری کشور را بررسی احداث خط آهن قطار برقی شاهین شهر - اصفهان اعلام کرد و گفت: این شورا با احداث این خط آهن زمینی تا ایستگاه خوردو موافقت کرد و مقرر شد بقیه این کار در طرح جامع ریلی شهر اصفهان در نظر گرفته شود.

کد خبر 85458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز