مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

دوچرخه سواری یکی از تفریحاتی است که بزرگ و کوچک نمی شناسد. ورزشی که حالا چند سالی است در بیشتر بوستان های پایتخت برای آن پیست ساخته شده است و حتی پیست هایی هم برای دوچرخه سوار بانوان اختصاص داده شده است.

بوستان فدك

همشهری- مهدیه تقوی‌راد:‌ ایمنی پیست های ساخته شده در بوستان ها شهروندان را به دوچرخه سواری در آنها ترغیب کرده است برای روزهای آخر هفته و یا تعطیلات تابستانی بهتر است سری همه به این پیست ها بزنید و از امکانات آنها بهره مند شوید.

باغ‌راه فدک

نشانی: شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان خوردین، خیابان ایران زمین

منطقه: ۲

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: میدان صنعت

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: ایران‌زمین

امکان اجاره دوچرخه: دارد

هزینه کرایه دوچرخه: ۵۰هزار تومان

مناسب رده سنی: همه رده‌های سنی

معرفی: اگر دوچرخه ندارید در باغ‌راه فدک این امکان فراهم شده تا بتوانید دوچرخه موردنیاز خود را همراه با وسایل‌ایمنی مثل کلاه با قیمت مناسب از غرفه تخصصی مستقر در آنجا کرایه کنید.

تجمیع زمین‌های ورزشی

حدود ۳هزارو۴۰۰مترمربع از ۲۷هکتار مساحت اینجا به پیست دوچرخه‌سواری اختصاص داده شده است. این مسیر نورپردازی مناسبی دارد و این امکان برای دوچرخه‌سواران فراهم شده تا در شب نیز بتوانند در پیست دوچرخه‌سواری کنند. زمین اختصاصی والیبال و بسکتبال، زمین بدمینتون، زمین چمن مصنوعی فوتبال و مسیرهای مخصوص پیاده‌روی دورتادور پارک از دیگر امکانات فراهم شده در این باغ‌راه است؛ باغ‌راهی که هنگام دوچرخه‌سواری می‌توانید از تماشای مناظر زیبای آن هم بهره‌مند شوید.

کد خبر 855991
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha