پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر، تصریح کرد: محرم نویدکیا را می‌شناسم و با او همبازی بودم و طبق شناختی که از او دارم می‌دانم که با شرافت بازی می‌کند.

بازی استقلال 1-0 گل گهر سیرجان| لیگ برتر فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین امین منوچهری درباره پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی بار فنی خاصی نداشت و تمام تمرکز بازیکنان استقلال روی نتیجه دیدار سرخپوشان مقابل شمس آذر بود. وقتی قهرمانی در دستمان بود به سادگی آن را از دست دادیم و اکنون باید منتظر باشیم تا تیم رقیب امتیاز از دست بدهد.

وی در ادامه گفت: هواداران از سرمایه‌های استقلال هستند و حیف است که تا این حد استرس بکشند. استقلال در طول بازی با وجود اینکه گل‌گهر را شکست داد به فکر نتیجه رقیب بودند و این یک امر طبیعی است چرا که در بازی که سرخ‌پوشان برنده می‌شوند استقلال هر چقدر تلاش کند باز هم فایده ندارد. متاسفانه در روزی که می‌توانستیم مقابل نساجی تمام توانمان را به کار بگیریم و اکنون در هفته آخر با آرامش بازی کنیم تبدیل شد به یک استرس بزرگ که فقط امیدمان به باخت پرسپولیس است.
اول امیدمان به مس رفسنجان است، بعد به همت بازیکنان استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر، تصریح کرد: محرم نویدکیا را می‌شناسم و با او همبازی بودم و طبق شناختی که از او دارم می‌دانم که با شرافت بازی می‌کند. اول امیدمان به مس رفسنجان است و دوم به همت بازیکنان استقلال. به نظر من مس مقابل پرسپولیس تمام تلاشش را می‌کند تا در این مسابقه امتیاز لازم را کسب کند. بذر ناامیدی نمی‌پاشم، اما واقعیت این است که بازی در آزادی برای هر تیمی دشوار خواهد بود و نباید به تیم مس فشار بیاوریم. نکته‌ای که خیلی مهم است این است که در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان اتفاقات خارج از میدان رخ ندهد.

منوچهری با بیان اینکه اکنون نمی‌شود کسی را مقصر دانست، عنوان کرد: بازیکنان در این ۳ هفته پایانی تمرکز کافی را نداشتند. از نظر من شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان شوکی بود که بالای جدول را تغییر داد و باعث شد شاگردان نکونام کار را تمام شده ببینند. استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد و بهتر است به دنبال مقصر نباشیم. به عنوان هوادار باید بگویم که چه قهرمان شویم و چه نشویم در پایان فصل باید بررسی شود که چه اتفاقاتی افتاده و در آن زمان به دنبال مقصر این مشکلات باشیم. با تمام این تفاسیر امید زیادی به قهرمانی در هفته پایانی دارم.
سال گذشته ورزشگاه را به خاطر پرسپولیس تغییر دادند

وی در ارتباط با ورزشگاه محل برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، متذکر شد: این اتفاق سال گذشته برای پرسپولیس رخ داد و در بازی پایانی محل برگزاری مسابقه را به خاطر حساسیت قهرمانی تغییر دادند. اکنون شاهد هستیم که سرنوشت قهرمانی هم ممکن است تغییر کند و بهتر است ورزشگاهی انتخاب شود که هواداران بتوانند در آن حضور داشته باشند. اینکه سال گذشته ورزشگاه را به خاطر پرسپولیس تغییر دادند و امسال به خاطر استقلال تغییر نمی‌دهند وجهه خوبی ندارد. اگر مسئولین علاقه‌ای به رنگ قرمز دارند بگویند تا ما هم متوجه شویم در یک جنگ نابرابر قرار داریم. در لیگ ایران متأسفانه عدالت به صورت برابر بین ۲ تیم سرخابی تقسیم نمی‌شود و همین موضوع باعث ناراحتی هواداران استقلال می‌شود. امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود تا هواداران استقلال بتوانند تیمشان را حمایت کنند.
باید فکری به حال آکادمی استقلال شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه باید فکری به حال آکادمی استقلال شود، خاطرنشان کرد: از مسئولان و مدیریت باشگاه استقلال تقاضا می‌کنم که به فکر آکادمی استقلال هم باشند. از نظر من این آکادمی وضعیت خوبی ندارد و بسیاری از بازیکنان جوان مسیر خوبی را در پیش نمی‌گیرند چرا که به خوبی از آن‌ها حمایت نمی‌شود. این بازیکنان بعدها باعث سودهای میلیاردی برای استقلال می‌شوند. نمونه بارز آن ایمان مبعلی است که با آکادمی شباب الاهلی توانست قهرمان شود و ماجرا از این قرار است که باید تحقیق کنیم و بپرسیم که چطور یک آکادمی می‌تواند به این صورت حرفه‌ای عمل کند. جوانان باید از بچگی به خوبی پرورش داده شوند و لازمه این موضوع مدیریت صحیح است. به محسن خلیلی بابت زحماتی که برای آکادمی پرسپولیس می‌کشد تبریک می‌گویم و مطمئنم که پرسپولیس ثمره آن را بعدها خواهد دید.

کد خبر 856179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    44 23
    مرد باشید سال گذشته پیکان گزینه سقوط نبود سال گذشته پیکان موافق تغییر بود پس پیکان راضی کنید تا جا به جا شود. سرمربی که استقلالی ۱۰ آتیشه است. راستی در آن بازی هم کسی توصیه به شرافت می کند یا فقط به رقبای پرسپولیس توصیه می شود. شماها با این تیم ها بازی نکردید آنوقت شرافت داشتند اگر داشتند الان هم دارند خیالتان راحت. این حرفها برای لبگ محلات است متوجه باشید دیگه در لیگ برتر بازی می کنید
  • فرشاد US ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    47 4
    اصلا کیسه کش جماعت یعنی ... جماعت چون سال پیش رقابت بین پرسپولیس و تیم سپاهان بود که شهرشان جداست امسال رقابت بین دو تیم تهرانی و رقیب کیسه هم تهرانی و میزبان آنها باید موافقت بکنند که نمی کنند چه ربطی به پرسپولیس دارد ... مگر شما در بازی نساجی تماشاگر نداشتید مگر در بازی با فولاد میزبان نبودی تماشاگر هم داشتی با کمک داور و رو حادثه آنها را بردید پس حرف مفت ممنوع
  • شاهین IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    42 3
    پارسال تیمی که در برابر پرسپولیس بود ، خطر سقوط تهدیدش نمی‌کرد! نمیدونم چرا خودتون رو زدید به اون راه😱
    • حمید رحمانی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      0 0
      دقیقا همه اینا را میدونن .منتها دارن هوچیگری میکنن،ایراد بنی اسرائیلی میگیرن.
    • حسن IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      0 0
      بی احترامی نکنید لطفا
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    15 18
    نویدکیا مهم نیست مهم اینه یازیکنان انگیزه ای برای بازی سفت وسخت وزحمت مقابل پیروزی ندارن وسلامت تن وساقهایشانو مقابل پیروزی به خطر نمیندازن
  • حسن IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    جوک قرن
  • Mohsen gh IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    ایشان از شاگردان چکش‌ومکتب کیسه هستند ، کاملا از وجدانشان پیداست ، ایشان از طلبکاران زمین و زمان .....نیز هستند
  • رضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    1 0
    پزسپولیس تیمی نیست توازادی فینال از دست بده با این همه تما شگر
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    1 0
    ... بازی همزمانی چطور بازی استقلال را بیارن تو آزادی!!!
  • چیذری IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    با سلام بنظر بنده صرفنظر از هر نتیجه ای برای قهرمانی چیزی که کاملا واضح است این است که همه دوستان استقلالی از یک طرز تفکر و فرهنگ برخوردار هستند و فقط یک نظر دارند اون هم اینکه تیم پرسپولیس حمایت می‌شود میخواستم خدمت این عزیزان از صحبت‌های آقای روشن وام بگیرم و بگم اگر پرسپولیس نیم حکومتی شما بازوهایشان را میبردید تا به این روز اما و اگر نمی افتادید.
  • احمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    مگه نویدکیا میره تو زمین که هی میگن با شرافت بازی کنه، ارتش سرخ به هیچ تیمی رحم نمیکنه.
  • مهرداد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    خدایی راست میگه تنها تیمی که توانسته پرسپولیس تو آزادی ببره فقط سپاهان کبیر بوده اونم نه بک بار بخاطر همین که آنقدر براش دردسر درست کردن
  • جعفر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    1 0
    اول اومد خودش رو منطقی نشون بده آخرش برگشت به اصل کیسه کشش ،🤣
  • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    بعضی ها واداده اند وچشم به محرم دارند قه رمانی استقلال درتبریز با مساوی مقابل تراکتور وسایرتساویهایش وشکست از قزوین تمام شد ورفت
  • غلام IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    متاسفم برای پیش کسوت استقلال که چنین دیدگاهی داره از پیش داوری کردن خیلی کاری زشت و دور از انسانیت است محض اطلاع آقای پیش کسوت آخرین بازی دربی پنالتی و اخراج با بودن وار داوری به نفع پرسپوليس بود؟ یا بازی پرسپوليس شمس آذر دوباره نکو نام(حیف) ازداوری به اتفاق بازیکنان به انتقاد پرداختند دز صورتیکه بازی هم زمان بود بعد هم گندش در آمد که این آقای سر مربی در رختکن به بازیکنان گفته حرفهای من را تکرار کنید آیا به نظر تو پیش کسوت به اینگونه کارها چی میگی ، فرار رو به جلو ، ترس از واقعیت ، نداشتن یک تاکتیک فوتبالی روز دنیا یا ، هو ،هو هو بازی کردن
  • بهنام IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    درود بر همه ایرانیان پاک نهاد واقعیت داستان اینه که همیشه نق و نق کردن در پایان لیگ کار درستی نیست اینه که بزرگان فوتبال میگن در اوایل فصل و اواسط اون امتیاز از دست نده که آخر لیگ بخوای امتیاز بخری یعنی چشم بدوزی به اما و اگرها بازی نساجی خیلی از قرمزها میگن استقلال گول سه هیچ مارو خورد نخیر شما هر بار با آلومینیوم بازی کردید سهمتون از اراک فتیر اراک بوده در کل مساوی ما برای شما بد نشد یه نون بخورید صد تا صدقه بدید .
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    خجالت بکشید پرسپولیس هر تیمی را می بره استقلال یه بهان می گیره فردا جواد میگه نویدکیا فلان جواد اوتوبوس پنجره شد بیا پاین باد بخوره به سرت
  • یعقوب IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    داور دخالت نکنه بازی قشنگیه
  • هوادار IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    چرا نمیگی بازی با هوادار بدون تماشاگر برای پرسپولیس برگزار شد مگه هرکی هوادار داره باید قانون را تغییر بده شما معلومه خیلی غیرمنطقی هستی میخوای رفت و برگشت با پیکان میزبان باشید متاسفم برات .
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    بی انصاف چندتا بازی پرسپولیس را بدون تماشاگر کردند که اعتراض پرسپولیس جواب ندادند
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    بله درست میگید. خدا کنه جلوی تیمهای عربی درست بازی کنه . پارسال قوطی بود
  • علی IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    متأسفانه این شما هستید که در روز روشن واقعیت ومنطق رو انکار میکنید،شرایط به گونه ای نیست که تنها استقلال رو در نظر گرفت.
  • محمد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    چگونه همزمان در آزادي بازي كنند