دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: یکی از اراذل و اوباشی که با سلاح سرد به موکب شهدای خدمت در خرم آباد حمله و توهین کرده بود دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علی حسنوند اظهار داشت: در اجرای برخورد با اراذل و اوباش و برخورد قاطعانه با این قبیل اشخاص و در راستای وظایف دادستانی، پس از اطلاع از وقوع جرم توسط یکی از اراذل و اوباش که با قدرت نمایی با چاقو و اخلال در نظم عمومی از طریق جنجال و هیاهو موجب درگیری و توهین به عوامل برپایی موکب شهدای خدمت شده بود بلافاصله بر اساس موازین قانون آیین دادرسی کیفری دستور جلب و دستگیری فرد مرتکب صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه نامبرده کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس دستگیر وی بازداشت شد افزود: در خصوص اعمال مجرمانه ای که با قصد خدشه بر امنیت روانی شهروندان رخ دهد بدون هرگونه اغماض برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

کد خبر 856569

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • همرزم هادی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    این نوع رفتارهای هنجارشکن باید تنبیه بازدارنده شود درست است مشکلات زیادی داریم ولی نبایداینگونه احساسات خودرا به نمایش گذاشت هرچند طبق گزارش این شخص ازارازل واوباش است که مسئله کاملا متفاوت است وبرخورد بازدارنده می طلبد
  • م IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    موکب دیگه چیه