دختر ۱۸ ساله دلباخته خواستگار اینستاگرامی خود شد و برای ازدواج با او، نقشه آدم ربایی ساختگی کشید اما نقشه اش نگرفت و آنها قاچاقی از کشور خارج شدند.

اينترپل

همشهری آنلاین - حوادث: مردی میانسال چند روز قبل به دادسرای جنایی تهران رفت و به دادیار شعبه اول گفت که دخترش ناپدید شده است. وی توضیح داد: ما ساکن جنوب کشور هستیم و دختر ۱۸ ساله ام میترا آخرین بار برای دیدن دوستش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. او حتی تلفن همراهش را هم جواب نمی دهد تا اینکه چند روز قبل فردی به ما زنگ زد و گفت میترا را ربوده است. آدم ربا می گفت دخترم را به تهران انتقال داده است. او می گفت اگر ۵ میلیارد تومان پول تهیه نکنم و به یکی از محله های تهران نبرم، جان دخترم را می گیرد.

با این شکایت پرونده ای تشکیل شد و ماموران با انجام تحقیقات متوجه شدند که دختر ۱۸ ساله به تازگی با پسری ۲۰ ساله در اینستاگرام آشنا شده و قصد داشتند ازدواج کنند اما خانواده میترا با این وصلت مخالفت کرده بودند.

به نظر می رسید که این خواستگار جوان، پشت این ماجرا باشد. از سوی دیگر به گفته میترا، آدم ربا می گفت معادل ۵ میلیارد تومان، یور و سکه می خواهد که ماموران از پدر دختر خواستند تا با آدم ربا به بهانه تحویل پول قرار بگذارد. وقتی پدر دختر در محل قرار حاضر شد، خبری از آدم ربا نشد و به این ترتیب راز ناپدید شدن میترا در هاله ای از ابهام باقی ماند تا اینکه در تازه ترین تحقیقات مشخص شد که دختر جوان به همراه پسر موردعلاقه اش به صورت قاچاقچی از کشور خارج شده اند.

بررسی ها حکایت از این داشت که میترا و خواستگارش با همدستی یکدیگر سناریوی آدم ربایی طراحی کرده اند اما چون متوجه حضور پلیس شدند، تصمیم به فرار گرفتند. هردوی آنها با پرداخت پول به قاچاقچیان انسان از کشور خارج شده و به ترکیه رفته بودند. در این شرایط جست و جو برای یافتن این دو نفر توسط پلیس بین الملل آغاز شده است.

کد خبر 857873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha