شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
۰ نفر

با ادامه جنگ در غزه، این باریکه به شدت آسیب دیده و رژیم صهیونیستی تقریبا بیشتر مناطق غزه را با خاک یکسان کرده است.

غزه

همشهری آنلاین: با ادامه جنگ در غزه، این باریکه به شدت آسیب دیده و رژیم صهیونیستی تقریبا بیشتر مناطق غزه را با خاک یکسان کرده است. در همین ارتباط نیز، «برایان فلانگان»، فعال اجتماعی ایرلندی با انتشار پستی در شبکه ایکس از رویکرد دوگانه غرب در برابر اسرائیل و روسیه انتقاد کرده و گفته است: «شدت و حجم تخریب‌ها بر اثر جنگ اسرائیل در غزه باور کردنی نیست. آیا همان گونه که غرب روسیه را در رابطه با اوکراین ملزم با بازسازی و پرداخت هزینه خسارت‍‌ها می کند، اسرائیل هم از طرف غربی ها ملزم به تامین بودجه بازسازی غزه خواهد شد؟»

«فان سان»، کاربر انگلیسی نیز از دیگر کاربران غربی است که به موضوع استفاده از تسلیحات آمریکایی در جنگ غزه پرداخته و در این ارتباط گفت: «مهمات مصرف شده آمریکایی ها در سراسر غزه وجود دارد. اگر من یکی از قربانیان تسلیحات آمریکایی در غزه بودم که دست و پا، والدین و همه چیز خود را از دست داده بودم، به طور جدی به این فکر می کردم که با یک بمب در واشنگتن حاضر شوم!»

«مارلین کی کی»، کاربر هلندی هم به رفتار غربی‌‎ها و بی تفاوتی آن‌ها در برابر جنایت علیه بشریت در غزه پرداخته است و در این ارتباط نوشت: «حال و هوای این روها را نمی فهمم، بچه های غزه تکه تکه شده اند، نوزادان با سوختگی وحشتناک جان می دهند و دولت های غربی به فروش اسلحه به اسرائیل ادامه می دهند. بدتر این که کسانی که به جنگ اعتراض دارند، توسط پلیس بازداشت و یا پراکنده می شوند.»

کد خبر 859745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha