فرمانده مرزبانی انتظامی از تلاش تروریست‌ها برای ورود به کشور از مرزهای جنوب شرق خبر داد.

سردار احمد علی گودرزی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌های ایام پیش رو در کشور، اعضای گروهک تروریستی به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از طریق مرزهای شهرستان سراوان را داشتند که با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان انتظامی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی افزود: در این درگیری سنگین مسلحانه که با هوشیاری و شجاعت مرزبانان دلاور همراه بود، بر اثر آتش سنگین مرزداران، تعدادی از این گروهک تروریستی زخمی شدند و با متواری شدن از ورود آنها به کشور ممانعت شد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، یک عدد سیفور، یک فتیله باروتی، ۱۳ عدد چاشنی الکترونیکی، یک عدد مدار الکترونیکی، ۱۵ عدد باتری قلمی، تعداد یک دستگاه دوربین سلاح ام ۱۶، یک تیغه خشاب و ۲۵۱ عدد تیر جنگی کلاشینکف، ۸ عدد تیر کلت، ۵ عدد نارنجک جنگی ساخت کشور آمریکا، یک عدد نارنجک ۴۰ تکه و یک دستگاه ارتباطی بیسیم کشف شد.

وی اظهار کرد: مرزبانان دلاور انتظامی کشور با هوشیاری و آمادگی عملیاتی و رزمی با ورود گروهک‌های تروریستی به حریم ایران اسلامی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 859957
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha