سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
۰ نفر

پزشکیان نامزد ریاست جمهوری در مناظره اول تلویزیونی گفت: من هیچ‌وقت نگفتم مدیر از خارج بیاوریم گفتم مشاور بیاوریم. من اصلا ربطی به دولت روحانی ندارم. هر دولتی عیب و مزایایی دارد. تخریب همدیگر به نفع نظام و انقلاب نیست. 

مسعود پزشکیان

به گزارش همشهری آنلاین، پزشکیان گفت:

*آقای زاکانی لطف کنند قرارداد با چین را شفاف کنند و منابع آن را بگویند. من نمی‌گویم مشکل شهرداری از شماست اما تخلفات شکل می‌گیرد.

*زندگی من مبتنی بر صداقت است و آن را تغییر نخواهم داد. قرار نیست کشور را با دعوا و درگیری اداره کنم.

*من طرفدار عدالت اجتماعی هستم نه شعارهای پوپولیستی.

*من خزانه دولت را در اتاق تمام شیشه‌ای قرار می‌دهم.

کد خبر 860525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    5 3
    نوبخت وربیعی وواعظی وظریف وبقیه ی پیرپاتالا توستادت آمدن چایی بخورن
  • علی IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    4 5
    یعنی در کشور ایران مشاور وجود نداره ؟ جناب پزشکیان که فرمودی از خارجه مشاور بیاری !! مشاور خارجی یعنی جاسوس که گروهک اصلاح طلب در سازمان محیط زیست به وفور از خارج وارد کرده بود.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    برنامه های تبلیغاتی دکتر پزشکیان شده شعار، ارزوها، انتقادات، چرا چرا. ایشان یادشان رفته الان ایشان کاندید و داوطلب ریاست جمهور در همین نظام (به افکار ایشان سراسر مشکل و انحراف یافته) شده و باید برنامه و راهکارهای پیش بینی شده برای مدیریت احتمالی توسط خودشان و رفع مشکلات را بیان کنند. صحبتهای فعلی ایشان (نقد، سوال، نارضایتی. بیان مشکلات و پرسیدن چراها، ..) را خود ملت بهتر کاملا پسلط و کارشناس هستند. اگر بل اگر پاسخ حل مشکل داری، بسم الله. وگرنه از این پست کناره بگیر و بیا کنار مردم و مثل ما سوال و نقد و چرا چرا داشته باش. ادم از دیدن برنامه های ایشان خسته می شود. مثل دردل کردن های عامیانه شده است.