«قرارگاه سری» از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج و بنیاد سینمایی فارابی است و احتمالا در جشنواره فجر امسال از آن رونمایی می‌شود.

قرارگاه سري

همشهری آنلاین: «قرارگاه سری» ساخته دانش اقباشاوی یکی از غایبان جشنواره فیلم فجر سال گذشته بود. «قرارگاه سری» مقطع مهمی از زندگی شهید علی هاشمی از فرماندهان مطرح دفاع مقدس را در شناسایی و طرح ریزی عملیات خیبر در قرارگاه سری نصرت به تصویر می‌کشد.

شناسایی مناطق عملیاتی از هورالعظیم تا جاده بغداد به بصره و شناسایی برون‌مرزی در عراق از جمله در شهرهای نجف، کربلا و سامرا از فعالیت‌های قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس بود.

جلیل شعبانی، تهیه‌کننده «قرارگاه سری»، درباره نرسیدن این فیلم به جشنواره سال گذشته گفته بود: «تمام تلاش اعضای گروه این بود که این فیلم با محوریت شهید عالی‌قدر علی هاشمی به جشنواره فیلم فجر برسد که به دلیل وسعت تولید همچنان فیلمبرداری ادامه دارد و نتوانستیم نسخه‌ای از فیلم را در اختیار جشنواره قرار دهیم و به این ترتیب «قرارگاه سری» به جشنواره چهل و دوم نخواهد رسید.»

«قرارگاه سری» بعد از فیلم‌های سینمایی «تاج محل»، «هیهات» (یکی از اپیزودها) و «زاپاتا» چهارمین تجربه کارگردانی دانش اقباشاوی محسوب می‌شود.

فیلمبرداری «قرارگاه سری» از دی سال گذشته در شهرهای اهواز و آبادان آغاز شده بود و امروز، ۴ تیر، همزمان با سالروز شهادت علی هاشمی، اولین تصاویر این فیلم منتشر شد.

اولین عکس‌ها از «قرارگاه سری»، محصول جدید سازمان اوج و بنیاد سینمایی

این فیلم از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج و بنیاد سینمایی فارابی است و احتمالا در جشنواره فجر امسال از آن رونمایی می‌شود.

رضا مسعودی، مهدی زمین‌پرداز، یاسین مسعودی، محمد عسگری، محمدرضا عقدایی یزدی و... در این فیلم سینمایی حضور دارند.

کد خبر 862278
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha