قیمت خودرو امروز با ثبات گزارش می‌شود. به نظر می‌رسد فعالان این بازار در انتظار تعیین سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ هستند. البته تعطیلی روز گذشته نیز در رکود بازار امروز بی‌تأثیر نیست.  

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرر امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳، بدون هیچ‌گونه تغییری کار خود را آغاز کرد. با توجه به تعطیلی یک روزه قیمت خودروها ثابت باقی ماندند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی صبح امروز کار خود را بدون تغییر آغاز کرد.

سورن پلاس (ESP) و دنا پلاس توربو ۶ سرعته از محصولات خوب ایران خودرو، بدون تغییر نسبت به روز گذشته هر کدام به ترتیب با قیمت ۷۴۵ میلیون تومان و ۹۳۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو پارس TU۵ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از پرطرفدارترین محصولات این شرکت، با حفظ تعادل نسبت به روز گذشته به قیمت ۸۷۹ میلیون تومان و ۹۷۹ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

ساینا S و کوییک S از محصولات شرکت سایپا، با ثبات کامل هر کدام به نرخ ۴۲۶ میلیون تومان و ۴۱۲ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

شاهین G (سانروف) از دیگر محصولات، نسبت به روز گذشته با قیمت ثابت ۷۲۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

ثبات قیمت ها در بازار خودرو ؛ ساینا، کوئیک، جک و تیگو چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

خودروهای مونتاژی همانند محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می‌برند.

X۳۳ کراس (دستی) و آریزو ۶ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۳۱ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو۷ پرو پرمیوم و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده‌اند. و هر کدام با قیمت یک میلیارد و۹۸۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسند

جک S۵ و کی‌ام‌سی J۷ در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و۳۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ثبات قیمت ها در بازار خودرو ؛ ساینا، کوئیک، جک و تیگو چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 862574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha