به گزارش همشهری آنلاین،تازه ترین خبرها از اقتصاد جهان نشان می‌دهد اغلب شرکت‌هایی که به سمت هوش مصنوعی حرکت کرده‌اند درآمدشان در حال رشد است و این موضوع بر قیمت سهام این شرکت‌ها تاثیر گذاشته است. در تازه‌ترین رویداد سهام آمازون به دلیل استفاده از هوش مصنوعی رشد کرده است.

آمازون

به گزارش همشهری آنلاین،تازه ترین خبر ها از اقتصاد جهان نشان می‌دهد اغلب شرکت هایی که به سمت هوش مصنوعی حرکت کرده‌اند درآمدشان در حال رشد است و این موضوع بر قیمت سهام این شرکت‌ها تاثیر گذاشته است در تازه‌ترین رویداد سهام آمازون به دلیل استفاده از هوش مصنوعی رشد کرده است.

هوش مصنوعی ارزش سهام آمازون را افزایش داد

استفاده از هوش مصنوعی سهام آمازون را هم مانند شرکت انویدیا پرطرفدار کرد و منجر به آن شد که برای نخستین‌بار ارزش کل این شرکت به ۲تریلیون دلار برسد و این شرکت به پنجمین شرکت بزرگ آمریکا تبدیل شود.

چالش بر سر صادرات خودروی برقی به آمریکا

وضع تعرفه‌های سنگین از سوی آمریکا برای خودروهای برقی چینی موجب شده است شرکت ولوو نتواند خودروهای برقی خود را به این کشور صادر کند. در حال حاضر خودروهای برقی ولوو در شهر جانگجیاکوی چین تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید

بورس به پیشواز انتخابات رفت | دلایل رشد بورس

خبر بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان

افت تولید خودرو در انگلیس

آمارها نشان می‌دهد سطح تولید خودرو در انگلیس نزدیک به ۲درصد کاهش یافته است. دلیل آن این است که اغلب کارخانه‌های خودروسازی این کشور به تولید خودروهای برقی روی آورده‌اند.

تلاش برای تبانی با اوپک برای افزایش قیمت نفت

سنای آمریکا در حال تهیه طرحی است که در آن برخی شرکت‌های غربی به تبانی با اوپک برای افزایش قیمت نفت متهم شده‌اند. نام شرکت‌هایی مانند اکسون موبیل، شورون، کونوکو فیلیپس، شل، بریتیش پترولیوم و ۱۴شرکت دیگر در این فهرست به چشم می‌خورد.

جمع‌آوری ناوگان اشباح

تازه‌ترین خبرها نشان می‌دهد روسیه در تلاش برای جمع‌آوری ناوگان اشباح است که گاز روسیه را به‌صورت چراغ‌خاموش به سایر کشورها صادر می‌کند. در روزهای گذشته خبرهایی درباره مقابله اروپا با این ناوگان منتشر شده بود.

افزایش قیمت نفت

به‌دنبال افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد کاهش نرخ بهره در آمریکا، قیمت هر بشکه نفت افزایش یافت؛ به‌طوری‌که قیمت نفت برنت با ۴۸سنت افزایش به ۸۶دلار و قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس‌اینترمدیت به ۸۲دلار و ۲۶سنت رسید.

کد خبر 862984
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha