در روزهای اخیر به نظر می‌رسید فرشاد احمدزاده اولین خرید تابستانی سرخ‌ها باشد اما این خرید هم با دشواری‌هایی مواجه شدو باید دید اصرار این بازیکن منجر به حضورش در پرسپولیس خواهد شد یا نه.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین از مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، مهدی تیکدری، احمدرضا زنده‌روح و فرشاد احمدزاده به عنوان گزینه‌های خرید تابستانی پرسپولیس نام برده می‌شد اما حالا گفته می‌شود باشگاه اصلا دنبال برخی از این اسامی نیست.

در روزهای اخیر به نظر می‌رسید فرشاد احمدزاده اولین خرید تابستانی سرخ‌ها باشد اما این خرید هم با دشواری‌هایی مواجه شد و این بازیکن برای حضور در پرسپولیس باید رضایت باشگاهش را جلب کند.

باشگاه پرسپولیس کار گرفتن رضایتنامه را به خود احمدزاده سپرده که باید دید این بازیکن موفق خواهد شد یا این گزینه پرسپولیس هم از دست می‌رود.

گفته می‌شود باشگاه سپاهان در قرارداد تمام بازیکنان مهم خود بند فسخ دلاری در نظر گرفته که رقم آن برای باشگاه‌های داخلی بالاتر از باشگاه‌های خارجی است و این مسئله در مورد پیام نیازمند، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و چند بازیکن دیگر مصداق دارد.‌

در عین حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این باشگاه دیگر روی نفراتی مثل مهدی تیکدری و احمدرضا زنده‌روح نظر مثبت ندارد و این نفرات از لیست خرید خارج شده‌اند.
در مورد بازیکنانی مثل لیموچی و محبی هم به نظر می‌رسد جذب این نفرات با توجه به مسئله بند فسخ و رقبای قدرتمندی که در بازار نقل و انتقالات وجود دارند اصلا راحت نباشد اگرچه در این مورد تمایل خود بازیکنان کاملا تعیین‌کننده خواهد بود.

کد خبر 862891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    4 1
    بااین عملکرد ناکارآمد درویش متاسفانه نه تنها بازیکنان پرسپولیس راحفظ نماید بلکه بازیکن باکیفیتی هم جذب نکرده
  • بامداد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    4 3
    به مدیران پرسپولیس بگین احمدزاده، زنده روح، تیکدری را هواداران پرسپولیس نمی خوان
  • mehdi US ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    لیموچی گزینه خوبی است هم پرسپولیس وجوان امیدوارم که جذب شود❤❤❤❤❤❤
  • مصطفی US ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    اقای درویش پرسپولیس به خاطر ۳۰۰ میلیون رسما نابود کردی. اون از عدم توانستن اوردن برانکو. اون از عدم نگه داشتن اوسمار. اونم که از دست دادن ترابی و بیرانوند و دانیال.. بعد میخوای احمدزاده ای که تو پرسپولیس نیمکت نشین بود جایگزین بازیکن مهمی چون ترابی کنی.. چرا دانیال رفته رامین بر نمیگردونی. کی میخواد تو ستون دروازه وایسه.. گوهری یا رفیعی؟؟؟ ترمیناتور پرسپولیس کنوانسیون بانک های شهری و درویش... گفتن قهرمانی دیگه بشه تیمو واسه سوم چهارمی ببندید.
  • امین IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    با این روند در بازار نقل و انتقالات بهتر است هلدینگ قبل از هر چیز آقای درویش را برکنار کند و یک شخص با انگیزه و عاشق پرسپولیس را در این سمت بگمارد وگرنه امسال بدترین سال پرسپولیس خواهد بود...
  • آرمان IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 1
    اقای درویش داری چکار می کنی؟ این جوری اگه پیش بره تو آسیا که هیچ، تو لیگ هم به مشکل میخوریم.
  • شاهرخ خان IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    درویش نشسته وآیه یس می‌خواند بابا یک حرکتی کن تا دیر نشده و فقط توپیتهایی که بازیکن نیاز داریم جذب صورت بگیرد نه مثل جواد ... رو چشم و هم چشمی بازیکن می گیرد بعد نابود می کند ولی پرسپولیس باید اولآ دنبال یک دفاع راست ایده آل و جوان باشد .یک دفاع چپ خوب می خواهیم و دوتا مهاجم که هر سال دنبالش هستیم اما موفق به گرفتنش نشدیم یک مهاجم هدف و سرزن مثل مغانلو یا آقایی پور یا آزادی ویک مهاجم سرعتی یا هافبک تهاجمی مثل علیپور یا لیموچی یا اسلامینمیشه بشینی بگی جذب بازیکن مشکل است