باشگاه پرسپولیس درخواست مالی بالای محمد حسین اسلامی را نپذیرفت. رقم موردنظر این بازیکن جوان بالاتر از رقم سقف ۲۱ میلیاردی پرسپولیس بود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، محمدحسین اسلامی یکی از بازیکنانی بود که باشگاه پرسپولیس نیم نگاهی به جذب او داشت. سرخ پوشان پس از جدایی مهدی ترابی مذاکراتی را با اسلامی انجام دادند اما درخواست مالی بالای این بازیکن هربار مذاکرات را نیمه تمام گذاشت. جالب این که در همین شرایط برخی از رسانه ها از توافق نهایی اسلامی و باشگاه پرسپولیس خبر می داند درحالی که درخواست مالی اسلامی چندین میلیارد بالاتر از رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس بود.

سرخ پوشان برای جذب اسلامی حاضر بودند رقمی حدود ۱۷ - ۱۸ میلیارد پرداخت کند اما درخواست اسلامی بیش از این بود و حتی طبق اعلام یکی از مدیران پرسپولیس رقم موردنظر این بازیکن جوان بالاتر از رقم سقف ۲۱ میلیاردی پرسپولیس بود. به همین خاطر توافق مالی بین این آن ها انجام نشد تا اسلامی در موازات مذاکره با پرسپولیس با دو باشگاه سپاهان و استقلال نیز وارد مذاکره شود. گویا نهایت پیشنهاد باشگاه سپاهان به اسلامی نیز همین حدود بود تا درنهایت وینگر جوان ذوب آهن تصمیم بگیرد برای فصل آینده پیراهن استقلال را به تن کند که با رقم درخواستی اش موافقت کرده بود.

گفتنی است پرسپولیس در نیم فصل نیز به دنبال جذب اسلامی بود که البته در آن مقطع باشگاه ذوب آهن با جدایی او موافقت نکرد.

کد خبر 862894
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha