پس از مناظره بحث‌برانگیز «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا با «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری‌خواه، ۶۰ درصد شرکت کنندگان در یک نظرسنجی جدید خواهان جایگزینی بایدن با یک نامزد دیگر دموکرات شدند.

ترامپ و بايدن

به گزارش همشهری آنلاین،‌ نتایج نظرسنجی موسسه مورنینگ کانسالت نشان می دهد ۶۰ درصد شرکت کنندگان می گویند که بایدن پس از عملکردش در مناظره با ترامپ «به طور قطع» و یا «احتمالا» با نامزد دیگر دموکرات جایگزین شود.

در این میان، تنها ۲۱ درصد گفته اند که بایدن «به هیچ وجه نباید» جایگزین شود و ۲۰ درصد هم گفته اند که «احتمالا نباید» جایگزین شود.

زمانی که در این نظرسنجی از پاسخ دهندگان خواسته شد که بین بایدن و ترامپ یکی را انتخاب کنند، ۴۵ درصد بایدن و ۴۴ درصد رئیس جمهوری پیشین را انتخاب کردند.

بر اساس یافته‌های مورنینگ کانسالت، ۵۷ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی، گفتند که ترامپ بهتر از بایدن در نظرسنجی عمل کرده است که این شامل ۱۹ درصد دموکرات، ۶۰ درصد از مستقل ها و ۹۳ درصد جمهوری خواهان بوده است.

کد خبر 863084
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    8 1
    ترامپ پیروزه
  • US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    3 7
    ترامپ را فقط احمق ها انتخاب می‌کنند که از جنس خودشان است
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 4
    مرگ بر این ترامپ جنایتکار
  • US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    هر رئیس‌جمهوری طرفداران خودش را دارد مهم این نیست که انتخاب شود مهم‌این است که بتواند حقوق مردم را حفظ نماید اگر آمریکا مشکل کمبود کارگر دارد قبلاً مکزیکی ها با آمدن خود مشکل کمبود کارگر را حل می کردند ولی از زمانی که ترامپ قانون گذاشت و با ایجاد احداث دیوار ورود آنها را گرفت کمبود کارگر در کشور آمریکا شد معضل بزرگ بخاطر نبود کارگربعضی از رستوران ها بخاطر نبود کارگر تعطیل شدند رئیس‌جمهور بعدی باید نخست مشکل کمبود کارگر را حل نماید چون وقتی کارگر به حد کافی در کشور باشد ساخت و ساز جان تازه ای خواهد گرفت و قیمت خانه ها پایبن خواهد آمد