یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

آجای دیوگن هنرپیشه معروف بالیوود در مصاحبه ای با بیان اینکه بازنشستگی برای آمیتاب باچان ۸۲ ساله معنی ندارد می‌گوید: کار مداوم باچان او را تیز و محکم نگه می‌دارد.

آمیتاب پاچان

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ آجای دیوگن هنرپیشه معروف بالیوود در ویدیویی در کانال یوتیوب NH Studioz، در کنار نیراج پاندی کارگردان، درباره سازگاری با زمانِ در حال تغییر، گفت وگو کردند.

او در این مصاحبه وابستگی عمیق به کارش را ابراز و اعتراف کرد که در روزهای تعطیل احساس بی قراری می کند. او همچنین فرهنگ کشور سنگاپور را تحسین کرد، که سالمندان تشویق می شوند در دهه ۸۰ و ۹۰ زندگی خود فعال باقی بمانند. آجای با بیان اینکه از آمیتاب باچان الهام گرفته، بر اهمیت مشغول ماندن برای طولانی‌تر کردن اثربخشی فرد تاکید کرد.

وی افزود: من برای کار عمیقا ارزش قائل ام و تشویق از سالمندان برای فعال ماندن را تحسین می کنم. کار مستمر نشاط را حفظ می کند و باچان مثالی برجسته در این مورد است.

آجای دیوگن با الهام گرفتن از آمیتاب باچان، بر ارزش فعال ماندن در عرصه هنری تأکید کرد. او خاطرنشان کرد که هرکسی «مدت ماندگاری» دارد، اما نکته کلیدی این است که آن را تا جایی که می‌توانیم افزایش دهیم.

او به این مساله اشاره کرد که چگونه با گذشت زمان، سرگرمی ها محو می شوند و استراحت ها را بی هدف می گذارند. آجای اذعان کرد که در صحنه فیلمبرداری یا غرق شدن در کار، بیشترین احساس خوشبختی را در زندگی‌اش داشته است.

وی افزود که معتقد است همه باید در طول زندگی خود به کار ادامه دهند. به گفته وی، توقف کار برای آرامش، پیری را به میزان قابل توجهی تسریع می کند.

آجای، آمیتاب باچان را به عنوان مثال ذکر و خاطرنشان کرد که کار مداوم باچان او را حتی در سن و سالش تیز و محکم نگه می دارد. وی با تاکید بر اینکه فعال ماندن تاریخ انقضا را به تاخیر می اندازد، خاطرنشان کرد: هر فردی محدودیتی دارد اما تلاش بیشتر این محدودیت را کنار میزند.

آجی دیوگن با آمیتاب باچان در فیلم اخیرشان «Runway ۳۴» همکاری کردند و پروژه دیگری را نیز در دست تولید دارند.

آمیتاب باچان ۸۲ ساله برای بازی در «Kalki ۲۸۹۸ AD» در کنار Prabhas که تنها در عرض دو روز پس از اکران، بیش از ۲۹۸ کرور در سطح جهان فروش داشته است، مورد تمجید بزرگان بالیوود است.

کد خبر 863378
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mehdi IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    آمیتا بی شک یکی ازبهترین های آسیاست آمیتا لعنتی لطفا پیر نشو💓💓💓💓