جشن ازدواج ۳۵۰ زوج نخبه با حضور جمعی از مسئولین شهری و کشوری در منطقه ویژه فرهنگی گردشگری عباس آباد تهران برگزار می شود.

جشن ازدواج

به گزارش همشهری آنلاین؛ جشن ازدواج ۳۵۰ زوج نخبه با حضور سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، حجت الاسلام مصطفی رستمی، ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و همچنین سخنرانی حجت الاسلام موسوی واعظ برگزار می‌شود.

معرفی مجموعه‌هایی همچون «پل طبیعت»، «پل ابرایشم»، «باغ غذا» و خودروهای تاریخی‌اش، آسمان نمای «گنبد مینا»، بوستان «اکو» و... توسط تورلیدرها و جانمایی ۱۰ خودرو حدفاصل «پل طبیعت» و «پل ابریشم» به منظور عکاسی زوجین، نمایش عروسک‌های غول پیکر بر روی «پل ابریشم ۲» و نمایش تن پوش‌های اقوام در بوستان «اکو» و... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مراسم است.

پس از اقامه نماز مغرب و عشا در ضلع شرقی دریاچه «نوروز» نیز ۳۵۰ زوج به همراه سایر مهمانان وارد محوطه «میدان مشاهیر» شده تا با اجرای مژده لواسانی جشن ازدواج نخبگان ادامه پیدا کند. در انتها نیز حجت الاسلام کرمی به صورت نمادین خطبه عقد را جاری کرده تا با آتش بازی جشن ازدواج نخبگان به سرانجام برسد.

کد خبر 863411
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha