با وجود توافق با تراکتور تبریز، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر همچنان به دنبال راهی برای بازگشت به پرسپولیس هستند.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند پس از جدایی از پرسپولیس و مذاکره با تراکتور، در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و هنوز تکلیفش به صورت قطعی مشخص نشده است.

بیرانوند که به خاطر کسر بخشی از قراردادش از سوی باشگاه دلخور بود و بلافاصله پس از پایان مهلت باشگاه قراردادش را فسخ کرد؛ با وجود پیشنهاد سنگین باشگاه تراکتور، همچنان به فکر بازگشت به پرسپولیس بوده و پالس‌هایی در این زمینه ارسال کرده است. او که پیش‌تر تمایل خودش را ابراز کرده بود به تازگی نیز برای بازگشت به پرسپولیس تلاش‌هایی را آغاز کرده است.

شنیده‌ها از نزدیکان بیرانوند حاکی از آن است که این بازیکن بعد از مذاکره با تراکتوری‌ها، پیش نویس قرارداد دو ساله را مانند ترابی و اسماعیلی‌فر امضا کرده و همین موضوع کار او برای بازگشت به پرسپولیس را با پیچیدگی‌های زیادی همراه کرده است.

بیرانوند که به دلیل دلخوری از مدیران پرسپولیس قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد، هنوز مذاکره رسمی برای بازگشت به پرسپولیس انجام نداده و ظاهراً برای حضور در تبریز دو دل شده و احتمال بازگشتش به پرسپولیس را مطرح کرده؛ هر چند او همچنان خواهان افزایش مبلغ قراردادش است.

از باشگاه پرسپولیس اما خبر می‌رسد با توجه به تصمیم هیئت مدیره برای جذب دروازه‌بان جدید، برای مذاکره مجدد با بیرانوند باید بار دیگر هیئت مدیره این مجوز را به مدیرعامل باشگاه بدهد و هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

دانیال اسماعیلی‌فر نیز که گفته می‌شود پیش نویس قراردادی دو ساله با تراکتور امضا کرده به تازگی بار دیگر با مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده و در تلاش است تا بار دیگر با سرخپوشان تهرانی به توافق برسد. یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم مذاکره مجدد با دانیال اسماعیلی‌فر را تأیید کرد.

با توجه به قانون جدید سازمان لیگ و ممنوعیت قرارداد بالای یک سال برای بازیکنان بالای 30 سال، گفته می‌شود دانیال اسماعیلی‌فر و بیرانوند امیدوارند پیش نویس امضا شده با باشگاه تراکتور مشکلی برای‌شان ایجاد نکنند و بتوانند بار دیگر به پرسپولیس بپیوندند.

همه این اتفاقات هم درباره بیرانوند و هم درباره اسماعیلی‌فر در شرایطی است که آنها بابت مذاکره و پیش‌نویس امضا شده با تراکتور دچار مشکل نشوند. این موضوع اصلی‌ترین چالش پیش‌روی دروازه‌بان و مدافع فصل گذشته پرسپولیس است. ابعاد حقوقی این ماجرا می‌تواند گربیانگیر این دو شود و به همین دلیل طرفین در حال بررسی این موضوع است.

کد خبر 863465
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha