با وجود آنکه گفته می‌شد قرارداد همکاری دانیال اسماعیلی‌فر با تراکتور تبریز نهایی شده اما به نظر می‌رسد این مدافع راست در پرسپولیس ماندنی است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فوتبال ۳۶۰، بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هنوز در فوتبال ایران به روزهای پرهیجان خود نرسیده اما پیش از آنکه حتی فعالیت رسمی بازار تابستانه آغاز شود، اخبار حول محور ۳ بازیکن دنبال می‌شد؛ علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی. بیرانوند در تصمیمی جنجالی، قراردادش با پرسپولیس را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و در روزهای اخیر، تلاش‌ها برای جلب رضایت اسماعیلی‌فر و ترابی و تمدید قرارداد این ۲ ستاره کلیدی سرخ‌پوشان نافرجام بوده است.

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی در شرایطی در روزهای اخیر با مدیران باشگاه پرسپولیس به مشکل برخورده و به دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت هستند که پیشنهاد وسوسه‌انگیزی برای آن‌ها از سوی باشگاه تراکتور آمده و احتمال حضور هر ۳ بازیکن پرسپولیس در جمع سرخ‌پوشان تبریزی، مهم‌ترین خبر نقل‌وانتقالاتی روزهای اخیر بوده است. البته که مسئولان باشگاه پرسپولیس سعی داشته‌اند تا بتوانند رضایت حداقل یکی از ۳ بازیکن را جلب کنند که مذاکرات با بیرانوند و ترابی برای بازگشت بی‌ثمر بوده است.

دانیال اسماعیلی‌فر در روزهای اخیر هر چند با مدیران باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی داشت اما گفته می‌شود که تمایل او به ادامه همکاری با پرسپولیس باعث شده تا قراردادش با سرخ‌پوشان تبریزی را نهایی نکند. در ۴۸ ساعت اخیر، مذاکرات پرسپولیسی‌ها با اسماعیلی‌فر برای تمدید یک‌ساله قرارداد این بازیکن باتجربه ادامه پیدا کرد و حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که گویا مذاکرات انجام‌شده، ثمربخش بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به‌زودی دانیال اسماعیلی‌فر قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند تا یکی از ۳ انتقال جنجالی بازار تابستانه (از پرسپولیس به تراکتور) منتفی شود!

سرخ‌پوشان امیدوار بودند که همزمان با پیگیری مذاکرات با دانیال اسماعیلی‌فر بتوانند رضایت علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی را هم جلب کنند. جالب آنکه در این زمینه گفته می‌شد مالک باشگاه پرسپولیس و اسپانسر این باشگاه برای تامین منابع مالی لازم هم چراغ سبز نشان داده بودند اما با این وجود، مذاکرات با بیرانوند و ترابی مثبت پیش نرفته و گفته می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آتی رسماً قرارداد همکاری این ۲ بازیکن با تراکتور تبریز به امضا خواهد رسید و دوره حضور آن‌ها در پرسپولیس به پایان می‌رسد.

کد خبر 863621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اینان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    اتفاقا این یکی کاش با تراکتور می‌بست