باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود به سراغ گزینه نام‌ آشنایی برای فوتبال دوستان ایرانی رفته است.

مهدی ترابی

به گزارش همشهری آنلاین، ‌تیم فوتبال پرسپولیس بعد از فصلی پر فراز و نشیب در شرایطی قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر شد که این باشگاه اکنون روزهای پر تب و تاب و پر حاشیه‌ای را دنبال می‌کند. اوسمار ویرا یک هفته بعد از قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ اعلام کرد به ایران باز نخواهد گشت و روز گذشته باشگاه بوریرام تایلند اعلام کرد این سرمربی برزیلی هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز که سه مهره کلیدی قرمزها در قهرمانی لیگ برتر بودند با پیشنهادات اغوا کننده از سوی یکی از تیم‌های لیگ برتری قرار گرفتند و در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

پرسپولیس حالا بعد از انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید خود به دنبال تقویت خود است تا علاوه بر حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا نیز حضور خوب و پررنگی داشته باشد. با توجه به جدایی قریب الوقوع ترابی از جمع سرخ‌پوشان گفته می‌شود این باشگاه برای جانشین احتمالی وی به سراغ ادمیلسون جونیور ستاره ۲۹ ساله و بلژیکی - برزیلی باشگاه الدحیل قطر رفته است. این بازیکن بارها و بارها با لباس الدحیل مقابل پرسپولیس قرار گرفته و علاوه بر گلزنی این تیم را نیز به دردسر انداخته و حالا مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است.

جونیور که قرارداداش در پایان این فصل از لیگ ستارگان قطر با الدحیل به اتمام رسیده و بازیکن آزاد است، در این فصل از رقابت‌ها به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب این تیم قطری قرار بگیرد و آخرین بازی وی برای الدحیل به ۱۵ ماه پیش باز می‌گردد. حالا باید دید با توجه به شرایط موجود آیا این بازیکن به پرسپولیس می‌پیوندد یا خیر؟

کد خبر 863475
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha