پس از یک روز عدم فعالیت انتخاباتی توسط مسعود پزشکیان، ستاد انتخاباتی این کاندیدای ریاست‌جمهوری طی نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه خواست خبرگزاری فارس و چند رسانه دیگر را به دلیل مداخله علیه این کاندیدا و تبلیغ به نفع کاندیدای رقیب تحت پیگیری قرار دهد.

شکایت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در این نامه که دقایقی پیش از آغاز اولین مناظره دونفره کاندیداها منتشر شد، از مقامات قضایی خواسته شده طبق ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری با رسانه‌هایی که «حاکمیتی، دولتی و نظامی» معرفی شده برخورد شود.

درخواست ستاد مسعود پزشکیان برای پیگیری قضایی برخی رسانه‌ها + عکس


در این نامه اذعان شده که «انتشار یا بازنشر هرگونه محتوا که موجب ترغیب و تشویق مردم به تحریم و یا کاهش مشارکت در انتخابات می‌شود» مصداق تخلف است و باید از این اقدامات خودداری شود.

درخواست ستاد مسعود پزشکیان برای پیگیری قضایی برخی رسانه‌ها + عکس


خبرگزاری فارس، علیرغم انتشار این قبیل اتهامات و ادعاهای توهین‌آمیز از سوی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، همچون گذشته به پوشش بیطرفانه کاندیداهای ریاست‌جمهوری ادامه خواهد داد و این قبیل اقدامات را صرفا در حد یک عملیات تبلیغاتی فرض می‌کند که برای مظلوم‌نمایی در روزهای منتهی به انتخابات صورت گرفته است.
همچنین در صورت لزوم، فهرستی از اخبار منتشر شده برای کاندیداهای ریاست‌جمهوری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا افکار عمومی بتواند قضاوت دقیق‌تری در قبال میزان صداقت چنین ادعاهایی داشته باشند.

کد خبر 863883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • یا الله IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    4 5
    الله یار و یاورت باد آقای جلیلی چون یاور دین خدایی.لا حول ولا قوه الا باالله العلی العظیم
  • جعفری IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 4
    بعد ازانتخابات گوششان را بپیچانید.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    2 1
    صداقت؟!!!!!! صداقت!!!!! خخخخخخختخ
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    4 4
    اصلاح طلب ها عادت دارند دیگران را الکی محکوم کنند یه سر به روزنامه های زرد خودشون بزنن ببینند چه خبره چیا که نمی‌نويسن
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    2 3
    خوب راست میگه همه ی رسانه ها باید از پزشکیان حمایت کنند دیگه! ______ مثلاً برای نمونه تیتر دیروز رسانه های حامی پزشکیان:. روزنامه شرق: طبیب ایران/ طیب‌نیا، به عنوان یکی از موفق‌ترین وزرای اقتصادی چند دهه گذشته به تیم پزشکیان پیوست.____ روزنامه آرمان: فرمانده اقتصادی آمد، طیب‌نیا به تیم پزشکیان پیوست.______ روزنامه هم میهن: وزیر ضد تورم، فرمانده اقتصادی پزشکیان شد._____ روزنامه اعتماد: طبیب تورم آمد/ فرماندهی اقتصادی پزشکیان به طیب‌نیا سپرده شد.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    2 4
    شما هنوز نیومده میخوای همه را بکنی تو زندان، اگر رئیس جمهور بشی چی میشه؟