سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

در شهری مانندتهران هر روز شاهد انجام خدماتی هستیم که درحوزه‌های مختلف توسط شهرداری‌های مناطق درگوشه گوشه پایتخت ارائه می‌شود.ازبازسازی وبهسازی روکش آسفالت گرفته تاپاکسازی وشست‌وشوی مخازن زباله،برگزاری جلسات هم‌اندیشی‌،توسعه فضای سبز و ... اقداماتی که باعث شده تا محیطی ایده‌آل برای زندگی داشته باشیم.

چشم انداز فضای سبز و ساختمان شهر تهران

همشهری - سعیده مرادی: خلاصه اخبار مناطق ۱۲ تا ۲۲ تهران را در ادامه بخوانید.

منطقه ۱۲

وضعیت مخازن مکانیزه زباله منطقه ارزیابی و برای رفع برخی از کمبودها دستورات لازم صادر شد. این اقدام در بازدید میدانی معاون‌خدمات شهری و محیط ‌زیست شهرداری منطقه١٢ از نواحی ٢ و ٣ بود.

منطقه ۱۳

نشست هم اندیشی معاون اجتماعی منطقه۱۳ با مدیران اداره ها برای ارتقا کمی و کیفی طرح شهید آرمان علی وردی برگزار شد. هدف اصلی طرح بزرگ شهید آرمان علی وردی پیوستگی و هماهنگی باکیفیت بین مساجد و مدارس است.

منطقه ۱۴

طرح ویژه نگهداشت کوچه در راستای جلب رضایت مندی شهروندان و نونوار شدن محله ها به صورت پهنه بندی و کوچه محور در منطقه ۱۴ آغاز شده است.

منطقه ۱۵

دستورالعمل ۷۲ ابلاغی برنامه چهارم شهرداری تهران با موضوع «نوسازی ۳ درصد از پلاک‌های بافت فرسوده شهر تهران» در ۳ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه محقق شد.

منطقه ۱۶

آبگرمکن‌های خورشیدی برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان در بوستان‌های منطقه شهردار بهینه‌سازی و دوباره فعال می شوند.

منطقه ۱۷

عملیات روکش آسفالت خیابان بزمه‌ای، کوچه میرزایی در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و مناسب‌سازی معابر توسط عوامل اجرایی فنی و عمرانی ناحیه۳ منطقه انجام گرفت.

منطقه ۱۸

نشست پایش پیشرفت پروژه‌های توسعه محلی و محورهای بیست گانه به منظور ارتقاء خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه معاونت شهری شهرداری منطقه۱۸ پایتخت برگزار شد.

منطقه ۱۹

بیش از ۲۷۰۰ معضل شهری در قالب طرح محور ۳۶۰ درجه و پروژه‌های من شهردارم در نشست هم‌اندیشی با حضور اعضای کارگروه های مختلف بررسی و روند اجرایی آنها بررسی شد.

منطقه ۲۰

طرح «نوماند» و هوشمندسازی جمع‌آوری پسماندهای خشک به منظور ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدأ و آشنایی شهروندان با انواع پسماند در بستر سوپر اپلیکیشن شهرزاد در منطقه ۲٠ در حال اجرا است.

منطقه ۲۱

اجرای عملیات خط کشی محوری کاهنده سرعت و کلمات نوشتاری در منطقه ۲۱ در راستای ایمن سازی معابر پرتردد و خیابان‌ها در حال اجرا است.

منطقه ۲۲

ساخت بازار گل آسمان در منطقه ۲۲ تهران با توجه به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و با همکاری ‌و هماهنگی‌ شهرداری منطقه ۲۲، در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 863929
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha