چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
۱ نفر

گزارش هواشناسی نشان می‌دهد که تا ۳ روز آینده در برخی نقاط شمال غرب کشور ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

باران

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «امروز چهارشنبه (۱۳ تیر) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و وزش باد رخ پیش‌بینی شده‌است. دو روز آخر هفته افزایش محسوس دما برای نوار شمالی کشور پیش‌بینی شده‌است.»
فریبا گودرزی افزود: «پنجشنبه (۱۴ تیر)، جمعه (۱۵ تیر) در ارتفاعات شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده را داریم. این وضعت در روز شنبه (۱۶ تیر) برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات تهران، البرز، جنوب فارس، غرب خراسان شمالی و مازندران پیش بینی شده‌است.»
گودرزی ادامه داد: «تا پایان هفته در برخی نقاط غرب، جنوب‌غرب، نوار شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.» آب‌های جنوب کشور تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
تهران نیز در بعضی ساعات همراه با افزایش باد، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک و به تدریج کاهش ابر همراه پیش بینی شده‌است. نوسانات دمایی تهران بین ۲۴ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد است.

بیشتر بخوانید:
ادامه هوای بارانی در شمال و غرب کشور | توفان گرد و خاک در این ۴ استان

کد خبر 864065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha