سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
۰ نفر

این‌طور به‌نظر می‌رسد که قانون طبیعت برای رسیدن به سعادت و خوشبختی تنها یک کلمه است؛ تلاش؛ آن هم تلاشی همراه با سرسختی. انسان و درخت و حیوان هم ندارد.

درخت

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: به این ترتیب، عواملی چون استعداد و امکانات و بخت و اقبال، شاید سرعت تو را برای رسیدن به نقطه سعادت کمی بیشتر کنند ولی نقشی در خوشبختی تو ندارند.

بیش‌تر بخوانید:

درخت‌هایی که عاشقانه ایستاده‌اند!

اما امان از کیمیای تلاش! نمونه‌اش، همین درختان پیش‌رویمان که در سخت‌ترین شرایط، چون از رو نرفته‌اند و سرسخت بوده اند، حتی سنگ‌ها را هم شکافته‌اند و به‌سوی خورشید خوشبختی، قد کشیده‌اند.

مقاومت دربرابر دیواره

دره‌ اسلات در سنت جرج، شهری در ایالت یوتا در آمریکا که به خیال خودش، قرار نبود اجازه نفس‌کشیدن به درخت قصه ما را بدهد، اما درخت، برای رسیدن به خورشید، خودش را بالا کشید و نگذاشت دیواره صخره‌ها به هم برسند.

طبیعت همیشه برنده است!

سنگدل

سنگ گفت: «دل من از سنگ است و به تو اجازه نخواهم داد برویی» درخت گفت اما من صبورم و تنها به نور نگاه کرد. بعد از سال‌ها، ناگهان جهان از هم شکافت و...

طبیعت همیشه برنده است!

پیروزی

طبیعت همیشه پیروز است؛ حتی اگر انسان‌ها نخواهند و علیه طبیعت، قیام کنند.

طبیعت همیشه برنده است!

درخت وارونه

درخت انجیری که حتی به جاذبه زمین هم نه گفته و از سقف بنایی تاریخی در پارک باستان‌شناسی ترمه‌دی‌بایا کشور ایتالیا به سمت پایین روییده و میوه هم داده است.

طبیعت همیشه برنده است!

درخت بامی!

این‌جا ایران زیبای خودمان است که درختی با سرسختی، بر بامی ایستاده و از آن‌جا دشت‌ها و کوه‌های اطراف را می‌نگرد.

طبیعت همیشه برنده است!

مهمان ناخوانده

منطقه گرینبرگ در نیویورک، دادسرایی دارد که ارتفاعش بیش از ۴ متر است و حالا سال‌هاست در سقفش، مهمانی سبز دارد که در آن‌جا، جا خوش کرده، ‌بدون این‌که کسی مراقبش باشد.

طبیعت همیشه برنده است!

کد خبر 864121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha