سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از توزیع بسته‌های حمایتی، کمک جهیزیه و برگزاری برنامه های متنوع شاد و فرهنگی در دهه ولایت توسط این سازمان برای افراد نیازمند خبر داد.

نقیب

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طول دهه امامت و ولایت، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در مناطق مختلف با مشارکت مجامع خیرین مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌های مردم نهاد و گروه های جهادی اقدام به برگزاری جشن‌های بزرگداشت اعیاد قربان و غدیر کرد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و جلب مشارکت و تسهیلگری ظرفیت‌های نهادهای مردمی و عموم شهروندان برای رفع نیازهای شهر و اقشار آسیب پذیر از جمله رویکردهای محوری شهرداری تهران در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» است.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: علاوه بر برگزاری جشن های اعیاد دهه امامت و ولایت، با مشارکت گروه های مردمی بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی، شامل اقلام ضروری، ۲۶ هزار وعده غذای گرم، ۱۵ کمک جهیزیه شامل اقلام ضروری بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده اجتماعی توزیع شد.

وی افزود: همچنین در بخش ارائه خدمات به عموم شهروندان ایستگاه های پایش سلامت، کلاس‌های آموزشی با هدف توانمندسازی کودکان و زنان سرپرست خانوار در مناطق مختلف برگزار شد.

نقیب ادامه داد: همچنین در روز عید سعید غدیرخم و مهمانی ده کیلومتری غدیر، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی اقدام به راه اندازی موکب محبان الرضا علیه السلام در میدان آزادی جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان نمود که با مشارکت گروهای جهادی و فعالیت های داوطلبانه آنان به پذیرایی از شهروندان عزیز تهرانی و اهدای ۳۰هزار شاخه گل و... پرداخت و پویش اهدای اسباب بازی به کودکان مظلوم غزه نیز راه اندازی شد که با استقبال پر شور شهروندان مواجه گردید.

کد خبر 864273

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha