مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مردم شهر کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پزشکیان گفت: اینجا مجددا اعلام می‌کنم سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و افتخار جهانی است. شما مردمانی هستید که حکومت به وجود شما می‌تواند پایدار باشد، اگر شما نباشید ما معنا نداریم. شور و شوق شما را که می‌بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می‌کنم‌. قسم می خورم به شما دروغ نخواهم گفت.

وی ادامه داد: ما کاری خواهیم کرد که همه مردم در اداره مملکت مداخله کنند نه یک عده و گروه خاص. اگر با قدرت شما ما به قدرت رسیدیم، پیگیر مشکلات کارمندان، کشاورزان، کولبران، بازنشسستگان، کارگران، معلمان، مهندسان، معلولان ، اهل حق و سایر اقشار مردم خواهم بود و اجازه نادیده گرفتن حق آنها را نخواهم داد. مولایمان علی (ع) گفت که گردنم را برای حرف هایم گرو می‌گذارم بنده هم پیرو مولایم علی (ع) هستم.

پزشکیان گفت: ما در مقابل حرف‌هایمان در پیشگاه شما، شهدا و خدای شهدا مسئولیم و باید پاسخگو باشیم‌. قول می‌دهم که پاسخگو باشم. قول می‌دهم ایران ما به جایی برسد که جوانان، دختران و پسران و پیران ما حسرت آن طرف خاک را نخورند. ما می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند نه اینکه حسرت بیگانگان را بخوریم.

کد خبر 864349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 2
    وای خدای من تو چند روز شما انقدر پا حرفهای خودت نیستی و حرف عوض میکنی تو چهار سال چند بار میخوای تغییر عقیده بدی و حرفاتو گردن نگیری