درگیری و کری خوانی دو جوان در کافه رستورانی در شمالغرب پایتخت، پایان تلخی داشت و به جنایت منجر شد.

پابند الکترونیک

همشهری آنلاین - ‌حوادث : بامداد دیروز به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در جریان یک درگیری به قتل رسیده است.

محل درگیری، کافه رستورانی در شمالغرب تهران بود و تیم جنایی برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شد. بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مقتول به عنوان پرسنل حفاظت در رستوران‌ها مشغول به کار بوده است. وظیفه اش این بود که اگر مزاحمت یا درگیری در رستوران صورت می گرفت، با میانجی گری به دعوا خاتمه می‌داد. آنطور که شاهدان می گفتند قاتل هم مانند مقتول مسئولیت حفاظت در رستوران‌ها را بر عهده داشت و هردو همکار یکدیگر بوده اند.

در ادامه معلوم شد که قاتل و مقتول از مدت ها قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و برای یکدیگر کری می خواندند. تا اینکه شب حادثه دوستان آنها تصمیم گرفتند بین این دو را آشتی دهند برای همین با مقتول تماس گرفتند و از او خواستند، خودش را به رستورانی که قاتل در آنجا کار می‌کرد برساند تا به اختلافات آنها خاتمه دهند.

مقتول خودش را به رستوران رساند اما قاتل به محض دیدن او با او بحثش شد و بین آنها درگیری رخ داد. در این میان مقتول که از قبل، احتمال درگیری داده و با خودش چوب بیسبال آورده بود، ضربه ای به قاتل زد. قاتل نیز نتوانست خشمش را کنترل کند و با قمه ضربه ای به مقتول زد و وقتی او خون آلود روی زمین افتاد، از ترسش گریخت.

در ادامه تحقیقات همچین مشخص شد که عامل جنایت از اشرار و مجرمان سابقه دار بوده است. آنطور که شاهدان می گفتند، وی زمان حادثه پابند الکترونیکی به پایش داشته و این نشان می داد که او بارها به زندان رفته است. تحقیقات تکمیلی نشان داد که عامل جنایت پیش از این ۸ مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده و درحالی که دوران محکومیتش را سپری می کرد، با سپردن وثیقه و پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود.

با این اطلاعات جست و جو و رصد کارآگاهان پلیس آگاهی تهران، برای بازداشت قاتل فراری آغاز شده است.

کد خبر 865005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha