دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

بازیکنان الاتحاد کریم بنزما را دلیل اتفاقات اخیر باشگاهشان می‌دانند و دوست ندارند در فصل جدید همچنان با این بازیکن همبازی باشند.

بنزما

به گزارش همشهری آنلاین، کریم بنزما خرید بزرگ الاتحاد در تابستان سال گذشته بود. این بازیکن فرانسوی در دوران اوجش و در حالی که بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را به بازو می‌بست تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا پیراهن الاتحاد را بپوشد. او در عربستان فصل تلخ و بسیار ناامیدکننده‌ای را با الاتحاد پشت سر گذاشت و تا آستانه جدایی هم از این تیم عربستانی پیش رفت اما قرارداد سنگینی که امضا کرده است در نهایت مانع از جدایی‌اش شد.

سایت عربی کوره از شورش بازیکنان الاتحاد علیه بنزما خبر داد و نوشت بازیکنان عربستانی الاتحاد دوست ندارند در فصل پیش رو با بنزما همبازی باشند و او را دلیل اصلی مشکلات اخیر این تیم می‌دانند. این سایت عربی نوشت: باشگاه الاتحاد دچار اختلافات داخلی شده است؛ به طوری که رئیس هیات‌مدیره باشگاه استعفا داد و قرار است که چند نفر دیگر از اعضای هیات‌مدیره هم استعفا دهند. بازیکنان الاتحاد کریم بنزما را دلیل اصلی مشکلات باشگاه می‌دانند. آنها از رفتارهای بنزما ناراحتند. بیشتر بازیکنان عربستانی الاتحاد نمی‌خواهند در فصل بعد با بنزما همبازی باشند. بنزما دلیل اصلی اخراج نونو اسپریتو سانتو بود و در دوران گایاردو هم مشکل‌ساز بود و در نهایت هم زمینه‌ساز اخراج این سرمربی آرژانتینی شد. بنزما بارها از هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرد و دلیل اصلی جدایی عبدالرزاق حمدالله هم بود.

به نظر می‌رسد بنزما به مرد همه‌کاره الاتحاد تبدیل شده و این بخشی از قراردادش با باشگاه است. ظاهرا او باید رای نهایی را درباره انتخاب سرمربی تیم بدهد چرا که با وجود توافق پیولی با الاتحاد در نهایت مخالفت بنزما باعث شد تا این انتقال نهایی نشود.

کد خبر 865484
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha