سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
۰ نفر

گزارش سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که امروز سه‌شنبه (۱۹ تیر) در برخی نقاط نیمه شمالی کشور رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی به همراه خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

گرمای هوا

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «سه‌شنبه (۱۹ تیر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و شب، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و گاهی خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.»
امین‌ حسین نقشینه افزود: «چهارشنبه (۲۰ تیر) در ارتفاعات واقع در شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار حاکم است.»
پنجشنبه (۲۱ تیر) و جمعه(۲۲ تیر) در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البزر مرکزی و شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: «در ۳ روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور، برخی نقاط جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک را دارند که باعث کاهش کیفیت هوا می‌شود.»
تا پنجشنبه (۲۱ تیر) دریای عمان مواج و متلاطم است
تهران نیز در ساعات عصرگاهی افزایش ابر و وزش باد شدید را تجربه می‌کند که احتمال خیزش گرد و خاک نیز پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۸ درجه، چهارشنبه (۲۰ تیر) ۳۹ درجه و پنجشنبه ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌شود. تهران کمینه دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد را دارد.
اهواز هم امروز سه‌شنبه (۱۹ تیر) بیشینه دمای ۴۸ درجه، چهارشنبه (۲۰ تیر) ۴۹ درجه، پنجشنبه(۲۱ تیر) ۵۱ درجه و جمعه (۲۲ تیر) ۵۲ درجه سانتی‌گراد می‌شود.

بیشتر بخوانید:
تداوم بارش پراکنده در ۱۱ استان | افزایش دمای پایتخت در روزهای آینده

کد خبر 865569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha