آخرین خبرها از حضور حمید صفت به عنوان بازیگر در سریال «بامداد خمار» ساخته نرگس آبیار پربازدید شد.

حمید صفت

به گزارش همشهری آنلاین، هفته گذشته خواننده رپ؛ حمید صفت و امیر عظیمی، قطعه مشترک خود را در قالب تیتراژ «جوکر ۲» منتشر کردند. این نخستین فعالیت رسمی حمید صفت، رپر ایرانی است که بعد از حضور به عنوان بازیگر در سریال‌های تلویزیونی، حالا نخستین اثر رسمی خود را منتشر کرد.

این خواننده رپ با «امیر عظیمی» خواننده پاپ مولفی همکاری کرده که استعداد ذاتی شعر و ملودی دارد و پیشینه پر فراز و نشیبی را گذرانده است. امیر عظیمی نیز پس از حضور در یک تئاتر به عنوان خواننده و برگزاری کنسرت در ایران و انتشار آثار رسمی، سال‌هاست که جزو خواننده‌های رسمی در داخل ایران فعالیت می‌کند.

رپ خوانی خواننده جنجالی در یک سریال تلویزیونی | ببینید

خبر دیگری که به تازگی درباره حمید صفت منتشر شده، حضور در سریال «بامداد خمار» است. این خواننده پرطرفدار رپ که مدت‌ها به دلیل مسائل شخصی و قضایی در رأس اخبار بود، حالا دومین تجربه بازیگریش را پس از «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی پشت سر می‌گذارد.

بامداد خمار با کارگردانی نرگس آبیار و بازیگری نوید پورفرج، ترلان پروانه، رضا کیانیان، علی مصفا، گلاب آدینه، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، امین حیایی، علی اوسیوند، مرجانه گلچین، لاله اسکندری، پدرام شریفی و ستاره پسیانی در حال ساخت است.

بهمن سال گذشته بود که صفحه رسمی‌سریال «بامداد خمار» از شروع ساخت سریال بامداد خمار این بار با کارگردانی نرگس آبیار، ‌ تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی و بازی ترلان پروانه و سینا مهراد خبر داد.


کد خبر 865765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha