جوان آشنا که به طرز عجیبی قتل دوستش را انکار می کرد بعد از گذشت ۳ ماه قفل سکوتش را شکست و به قتل دوستش اعتراف کرد.

متهم

همشهری آنلاین؛ - حوادث: اواخر اسفند پارسال پسری ۲۴ ساله به نام فرهاد که به تنهایی در آپارتمانش در غرب تهران زندگی می کرد، ناپدید شد. یک روز پس از ناپدید شدن فرهاد، ‌مبلغ ۴ میلیون تومان پول از حسابش برداشت شده بود که ماموران پس از بررسی تراکنش حساب وی به یکی از دوستان صمیمی اش به نام صادق رسیدند. صادق با کارت جوان ناپدید شده بشکه و دستکش خریده بود که ماموران فروردین امسال وی را بازداشت کردند.

هرچند همه شواهد نشان می داد که صادق دوست صمیمی فرهاد جوان ناپدید شده، ‌مرتکب قتل شده اما او قتل را انکار می کرد. با این حال تحقیق از مرد مظنون ادامه داشت تا اینکه او بعد از گذشت ۳ ماه، سکوتش را شکست و به قتل اعتراف کرد. او گفت: قرار بود من و فرهاد با هم کافه ای تاسیس کنیم. ما با یکدیگر دوست صمیمی بودیم و هیچ مشکلی نداشتیم.

روز حادثه به خانه فرهاد رفته بودم و با هم صحبت می کردیم. بعد شروع کردیم به شوخی با یکدیگر. شوخی نا به جای من موجب شد تا فرهاد از دستم ناراحت و عصبانی شود. ناگهان درگیری میان ما شکل گرفت و او می خواست با دستانش مرا خفه کند. من اما با مشت و لگد به او ضربه می زد که ناگهان بی جان شد و روی زمین افتاد. من اما ترسیدم و از خانه فرار کردم.

وی ادامه داد: روز بعد به خانه فرهاد رفتم چون کلید خانه اش را از قبل داشتم. فرهاد را دیدم که مقابل حمام افتاده است. او جانی در بدنش نداشت و من تصمیم گرفتم جسد او را از بین ببرم تا راز قتل سر به مهر باقی بماند. به همین دلیل جسدش را درون بشکه اسید قرار داده و در حوالی لواسانات رها کردم. حتی به خانواده اش به دروغ گفتم که فرهاد به کشور ترکیه رفته است اما در نهایت دستم رو شد.

با حل معمای این پرونده، متهم به قتل بازداشت شده و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

کد خبر 865926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha