رامین رضاییان بعد از پایان فصل اعلام کرد از سپاهان جدا شده اما این باشگاه معتقد بود با او قرارداد دارد.

رامین رضاییان

به گزارش همشهری آنلاین در چنین شرایطی از طریق کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ قرارداد ثبت شده رامین بررسی شده است. پیگیری‌ها در این باره نشان می‌دهد قرارداد رضاییان که در سازمان لیگ ثبت شده در پایان لیگ بیست و سوم به پایان رسیده و از نظر سازمان لیگ این بازیکن با تجربه آزاد محسوب می‌شود.

از نگاه سازمان لیگ قرارداد رامین رضاییان با سپاهان به پایان رسیده و اگر این بازیکن با تیم دیگری هم قرارداد ببندد بازیکن آزاد محسوب شده و با توجه به قوانین قضایی به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها نمی‌توانند ادعایی درباره این بازیکن داشته باشند.

موضوع مهم اما تاکید باشگاه سپاهان درباره تحت قرارداد بودن رامین رضاییان است. اینکه مدیران باشگاه اصفهانی با علم به این مسئله که قرارداد ثبت شده رامین رضاییان در سازمان لیگ به پایان رسیده بارها از طریق افراد و رسانه‌ها خود اعلام کردند این بازیکن باید در اصفهان ماندگار شود موضوعی عجیب به نظر می‌رسد که شاید بتوان آن را در اتفاقات عجیب و غریب ابتدای فصل جستجو کرد؛ زمانی که باشگاه سپاهان در ماجراهای مربوط به سقف بودجه سقف بودجه اقدام به امضای متمم‌هایی کرده بود که بعدها از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تخلف شناخته شد و این باشگاه هم جریمه‌ای نقدی و سنگین را تجربه کرد.

حالا که محرز شده از نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رضاییان قراردادی با سپاهانی‌ها ندارد باید دید واکنش این باشگاه اصفهانی به این ماجرا چیست و آنها چه ادله‌ای را برای اینکه اثبات کنند رامین نمی‌تواند آزادانه به تیم دیگری برود رو خواهند کرد.

گفته می شود رضاییان از پرسپولیس پیشنهاد دارد اما خودش به دنبال حضور در فوتبال خارج از ایران است.

کد خبر 866003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    2 0
    اقای درویش اقدام کن تینقدر سستی نکن تا دیروز بهانه ات این بود که رضاییان باسپاهان قرارداد دارد حال مشخص شد بازیکن آزاد است حداقل این بازیکن باکیفیت ومحبوب طرفداران راجذب کن
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    2 0
    رامین عزیز میلیونها طرفدار پرسپولیس چشم انتظارشما هستند حال که سپاهان بهانه ای ندارد به تیم خودت بیا
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    1 0
    اقای درویش انتطاردارد برای خوش خدمتی به فدراسیون فوتبال بازیکنان مجانی به پرسپولیس بیایند ووزیروررش ازاین خوس خدمتی تعریف وتمجید نماید اینکه پرسپولیس بزرگ چه سرنوشتی پیدا خواهدکرد برایش مهم نیست بابا حداقل دوبازیکنی که دلشان باپرسپولیس است جذب کن
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 0
    با رفتن ترابی ناراحت شدیم،ولی آقای درویش رامینو بیار تا خوشحال بشیم⚘بیرو را هم نگهدار،ببخشش❤حالا اون یه اشتباهی کرده،اگه فرشاد احمدزاده آزاده بیارش تو لیگ نخبگان نیازش داریم یه مهاجم خارجی خوب هم بیار..