​محمود مطلق‌زاده، هافبک دفاعی استقلال ‌خوزستان می‌گوید قراردادش با این باشگاه تمام شده و احتمال دارد به تیم جدیدی برود.

محمود مطلق‌زاده

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

تیم استقلال خوزستان با هدایت سیروس پورموسوی فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و درنهایت با تلاش و درخشش این تیم در هفته‌های پایانی لیگ آبی‌های خوزستان در لیگ برتر ماندنی شدند. محمود مطلق‌زاده بازیکن باتجربه استقلال خوزستان یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار این تیم بود و پورموسوی در طول فصل اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن داشت اما شاید شرایط و جایگاه استقلال خوزستان شاید باعث این شد که مطلق‌زاده آنطور که باید و شاید دیده نشد. اکنون در حاشیه نقل و انتقالات مطلق‌زاده از تصمیماتش برای فصل آتی می‌گوید و اینکه می خواهد در تیمی بازی کند که آرامش داشته باشد.

*استقلال‌خوزستان به هر قمیتی شد در لیگ برتر ماند. به شما سخت گذشت؟

تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند، هدفش این است که در لیگ برتر بماند. به نظر من در لیگی که هفته‌های آخر آن خیلی حساس و امتیاز گرفتن از تیم‌ها خیلی سخت شده بود، با تلاش همه بازیکنان موفق به حفظ سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر شدیم و به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دادیم.

*شاید یکی از عوامل مهم ماندن استقلال خورستان در لیگ برتر حفظ سیروس پورموسوی و اعتماد به این مربی بود. با این موضوع موافقی؟

صدرصد آقای پورموسوی نقش خیلی پررنگی در این اتفاق داشت و به تک تک بازیکنانش ایمان داشت و وقتی با بچه‌ها صحبت می‌کرد با خیال راحت می‌گفت که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند. وقتی که در کادر فنی تغییر ایجاد می‌کنندف خود این مساله زمان‌بر است. سرمربی جدید تا بازیکنان را بشناسد خودش چندین هفته را از دست می‌دهد. به نظر من یکی از بهترین اقدامات مدیریت باشگاه این بود که آقای پورموسوی را حفظ کرد.

*به شخصه در این فصل به هدفی که می‌خواستی رسیدی؟

من در ابتدای فصل گذشته و قبل از حضور در استقلال‌خوزستان از خود ملوان و صنعت نفت پیشنهاد داشتم اما وقتی این تیم را انتخاب کردم، می‌دانستم که چقدر شرایط سخت خواهد بود ولی به خاطر علاقه‌ای که تیم‌های شهرم داشتم و همچنین به دلیل دوستی با آقای پورموسوی می‌خواستم در استقلال خوزستان بازی کنم.

*از سختی‌های فصل گذشته گفتی. به نظر می‌رسید دو نیم‌فصل متفاوت داشتید.

در نیم‌فصل اول روند تیمی خوبی نداشتیم و به همین خاطر عملکرد همه بازیکنان ما در حد و اندازه‌های لیگ برتر نبود ولی وقتی در نیم ‌فصل دوم تیم ما کم‌کم شکل گرفت روند کارمان خوب شد. من به عنوان هافبک دفاعی موفق شدم ۲گل بزنم و ۳پاس گل بدهم. در کل زمانی که شرایط تیم خوب باشد، بازیکنان هم می‌توانند بهترین عملکردشان را نشان بدهند.

*با استقلال خوزستان قرار داری، می‌مانی یا از این تیم می‌روی؟ ‌

قرارداد من با استقلال خوزستان یک ساله بود و تمام شد. در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و از چند میانه جدولی پیشنهاد دارم ولی هنوز چیزی قطعی نشده است.

*عملکرد خوبی در فصل گذشته داشتی، استقلال خوزستان به تو پیشنهاد تمدید قرارداد نداده؟

از ۳۰ بازی ۲۷بازی را در ترکیب بودم و در نیم‌فصل دوم همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. در حال‌حاضر شرایط استقلال خوزستان اصلا مشخص نیست چون مدیریت کلان شرکت تغییر کرده و تحول اساسی در باشگاه به وجود آمده است. وضعیت من هم مشخص نیست.

*خودت تمایل به ماندن داری یا نه؟

علاقه من به تیم‌های شهرم بر کسی پوشیده نیست و تعصب خاصی روی تیم‌های استانم دارم ولی اگر شرایط مهیا نباشد دوست ندارم سختی‌های را که فصل گذشته کشیدم، امسال هم تجربه کنم. دوست دارم جایی باشم که در آرامش فوتبال بازی کنم. فکر نمی‌کنم بازیکنان هیچ تیمی به اندازه بازیکنان ما استرس کشیده باشند.

*بهترین بازیکن لیگ را کدام بازیکن دیدی؟

من جواد آقایی‌پور را انتخاب می‌کنم.

*آقایی‌پور پدیده لیگ بود و به نظر می‌رسید لژیونر شود اما این اتفاق نیفتاد. چرا؟

جواد دوست داشت لژیونر شود اما به اطلاع دادند که باشگاه روسی بدحساب است و لحظه پرواز منصرف شد و ایران ماند.

*بازی‌های یورو را تماشا می‌کنی؟

بله.

*به نظر تو کدام تیم شانس قهرمانی دارد؟

همه دوستانم می‌دانند که طرفدار پرو پا قرص انگلیس هستم و امیدوارم این تیم قهرمان شود البته تا اینجا حرص ما را درآورده است.

*در مورد لیگ چه پیش‌بینی‌ای داشتی، تصور می‌کردی پرسپولیس قهرمان شود؟

اگر یکسری از اتفاقات حاشیه‌ای نمی‌افتاد قهرمانی حق سپاهان بود و به نظر من هر سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان لیاقت قهرمانی داشتند. قطعا پرسپولیس لیاقت داشت که قهرمان شد اما از دید من از لحاظ فوتبالی سپاهان قوی‌ترین تیم لیگ بود.

کد خبر 866033
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha