رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند توضیحاتی ارائه کرد.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رییس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان خود علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ غیرقانونی قراردادش گفت: امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با حضور مسئولان باشگاه پرسیولیس و علیرضا بیرانوند برگزار شد و مقرر شد تا هفته آینده مستندات و لایحه‌ها به این کمیته ارسال شود. بعد از ارسال لایحه، پرونده مذکور جهت رسیدگی در دستور کار قرار می‌گیرد.

پیش از این علیرضا بیرانوند بعد از فسخ یک‌طرفه قرارداد با باشگاه پرسپولیس، به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود در صورت انعقاد قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها در پاسخ گفته بودند که او باید با همان قرارداد قبلی در پرسپولیس بماند و یک ریال بیشتر پرداخت نخواهند کرد.

پارسال وقتی بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود، برای بازگشت قراردادی دو ساله به امضا رساند و بر اساس آن، فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد داشت که یک‌طرفه آن را فسخ کرد. باشگاه پرسپولیس از بیرانوند به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد و منتظر صدور رای است.

کد خبر 866157
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha