بهزاد داداش زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم تاکنون نتوانسته عملکرد قابل قبولی در فصل نقل و انتقلات داشته باشد.

بهزاد داداش زاده

داداش زاده در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس و جذب بازیکنان مورد نیاز تاکید کرد: متاسفانه شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی مبهم است. نمی‌دانیم هیات مدیره چه کسانی هستند!؟ آیا درویش می‌ماند!؟ پودجه چقدر است!؟ سقف بودجه‌ای که پرسپولیس همیشه رعایت کرده است، تیم های دیگر رعایت نمی کنند. بعدها گندش در می‌آید. ضمن اینکه آیا درویش می‌ماند؟ اختیار دارد؟ به هرحال درویش هم به فکر خودش است. نمی خواهد مثل مدیران قبلی از خودش بدهی بگذارد.

او ادامه داد: با این حال انتخاب گاریدو را تبریک می‌گویم وانتخاب خوبی بود. بهترین گزینه برای پرسپولیس مربی خارجی بود. باید به او بها داد و فرصت لازم را در اختیارش گذاشت. او در آسیا مربیگری کرده است و با شرایط پرسپولیس آشنا است. پرسپولیس در فصل پیش رو شرایط حساسی را دارد و باید در ۳ جام مبارزه کند. طرفداران و پیشکسوتان حمایت کنند. کسانی هم که کنارش هستند مشاوره‌های لازم به گاریدو بدهند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس در جذب بازیکن خیلی ضعیف عمل کرده است. یک توصیه هم برای بازیکنانی که جدا شدند دارم. اینکه پل های پشت سر خود را خراب نکنند. ما پیشکسوتان هنوز این بازیکنان به دنیا نیامده بودند قهرمانی و نایب قهرمانی به دست آوردیم. خود من نایب قهرمان آسیا شدم. متاسفانه پول‌های مفت باعث شده از خود بی‌خود شوند و حرف‌هایی بزنند که از روی بی‌سوادی است. با این حال ما هر چه زودتر باید بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. یک گلر تاپ بیاوریم. در پست های دفاع چپ، دفاع وسط و همین طور هافبک نیاز داریم که بازیکنانی را بگیریم. ۶-۷ بازیکن خوب نیاز داریم. تا بتوانیم اول آسیا شویم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی بازیکنانی مانند نعمتی، اسماعیلی فر، ترابی و بیرانوند گفت: نعمتی واقعا جایش پرسپولیس نبود. تبریک می گویم که رفت اما ترابی، اسماعیلی فر. بیرانوند به درد می خوردند. ولی اجباری برای ماندن نیست. یادم هست آرزوی هر بازیکنی بود که در پرسپولیس بازی کند حالا که دوست ندارند،‌خب بروند. اما پل‌های پشت سر خود را خراب نکنند.

او درباره جدایی بیرانوند تاکید کرد: بیرانوند این سال ها عملکرد خاصی برای پرسپولیس نداشت. به نفع پرسپولیس و خودش هم بود که رفت. بیرانوند همین سال قبل قلب ما را با عملکردش به لرزه در آورد.

داداش‌زاده در پایان گفت: متاسفانه یکسری از تیم ها سقف بودجه را رعایت نمی‌کنند و راه‌های دور زدن ان را بلد هستند در این بین فقط پرسپولیس و استقلال ضرر می‌کنند. امیدوارم سریع تر بودجه لازم برای تیم ها در نظر گرفته شود. قطعا بعضی از تیم‌ها سقف بودجه را دور می‌زنند ومی بینید با چه قیمت‌های بالایی بازیکن می‌خرند.

کد خبر 867023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    4 6
    بیراوند و ترابی دو چهره کلیدی ، موثر و تعیین کننده در پرسپولیس بودند که نمی بایست به همین راحتی میرفتند. امروزه باشگاههای صاحب نام در کشورهای پیشرفته با یک ارزیابی دقیق و درست به گونه ای با بازیکنان کلیدی خود رفتار میکنند که بازیکنان آنان هرگز با تلخی از باشگاه خود جدا نمی شوند
    • پیشکسوت پاس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      2 0
      وقتی نصیرزاده و۴تامتوهم مثل خودش واولیایی وامثالهم شدندقانون گذارفدراسیون وخودشون هم بهش پایبندنیستندوازطرف دیگه ۲تاتیم خصولتی بادسترنج کارگران، بازیکنان معمولی راباوساطت دلالها فربه میکنندوباهاشون قرارداد۲برابری سرخ آبیهامی بندند،درویش تنهامدیری هست که تابحال باج به دلالهاوصفحات فیک که به اسم هواداران پرسپولیس، به درویش انتقادمیکنندنداده واگه بازیکن۳۴ساله وبازیکنی که تو۴۵تابازی ۴گل زده بمب هستندپس توپنجره زمستانی درویش، انبارباروت منفجرکرد
  • کاربر جدید IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    8 3
    سلطان سری قبل هم مطرح کرد که به بیرالوند در ماندن اصرار نکنید .
    • پرسپولیس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      4 4
      همین جنابان پیشکسوت بیراوند فراری دادند بیرانوند ۳۰بار گفت غلط کردم
  • یحیی احمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    39 2
    یاد استیل آذین افتادم.....چه تیمی بسته بود و چه بازیکنانی داشت.....حالا هم تراکتور با زنوزی و رفقا در حال تبدیل شدن به همان استیل اذین است... اما با سرعت بیشتر.... اقای زنوزی: با شخصیت قهرمانی چه میکنی؟؟؟ آنرا هم میخری؟!!
  • کریمی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 1
    همین به ظاهر پیشکسوتان مثل درخشان وفنونی زاده وقلیچ باعث جداشدن بیرانوند شدند .درضمن بیرانوند بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه پرسپولیسه که متاسفانه آقای درویش عرضه نگهداشتنشو نداشت.
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    1 0
    درست میگی آقای داداش زاده این بازیکنانی که رفتن خودشونو درحد پرسپولیس ندانستند که بخاطر پول خودشونو فروختند انشاالله تیم خوبی میبندیم که ما هوادار هیچوقت بارفتن اونا حسرت نمی‌خوریم تنها کسانی که پشیمون میشوند همین چند آدم پولکی که از پرسپولیس رفتند انشاالله پشیمون میشوند
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    17 0
    چرا پرسپولیس در جذب بازیکن وتقویت تیم تعلل میکند.تیم های شهرستانی با دست پر تقریبا تیمشان را بسته اند. اما پرسپولیس نه تنها بازیکن خاصی رانگرفته بلکه ریزشش هم زیاد است.راستی سقف بودجه فقط برای پرسپولیس است .پس این ریخت وپاشهای سپاهان وتراکتور کجای آئیننامه آمده