رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری زوج جوانی خبر داد که در پوشش خانواده اقدام به قاچاق سنگین مواد مخدر می‌کردند.

دستگیری - زن و مرد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه سوم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مأموران از سر گرفته شد تا اینکه پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد یک زوج جوان که از سوداگران سابقه‌دار مواد مخدر در پایتخت هستند، با مراجعه به استان‌های جنوب شرقی کشور مبادرت به تهیه و انتقال مواد مخدر به پایتخت می‌کنند.

باباپور افزود: به دنبال این موضوع، مأموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل سکونت آنان را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات شهر تهران شناسایی کردند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

این مقام انتظامی گفت: با تجمیع اطلاعات به دست آمده، موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت مهمان صادر شد و در ادامه مأموران پس از چندین شبانه‌روز رصد و پایش مدقانه، بامداد روز گذشته با رعایت موازین شرعی و قانونی ضمن ورود به مخفیگاه متهمان، آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و در بازرسی از محل ۴۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع داده شدند.

کد خبر 867485
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha